בגדי ילדים-חדש בבוטיק ניקה

בוטיק ‘ניקה’ מציע קולקצייה אופנתית ביבוא בלעדי מאירופה של בגדי תינוקות מעוצבים.

במסעותיה של אושרית גור, היזמית של פורטל מניקה, בוטיק ניקה, ויבואנית מותגי ההריון והנקה:9fashiop  וCarriwell,בתערוכות בנושאי הריון והנקה באירופה, היא גילתה עולם חדש, חדשני ומיוחד של אופנה אירופאית לתינוקות. 
 
כחלק מאסטרטגיה שמובילה אותה מאז הקימה את פורטל מניקה ובוטיק ניקהwww.MYNIKA.co.il,בו ניתן למצוא את כל המותגים שהיא מייבאת, החליטה להביא לישראל אוסף מיוחד בלעדי ומצומצם של פריטי אופנה ייחודיים לתינוקות. הפריטים כולם מביאים לישראל ניחוח אירופאי מסוגנן ואיכותי, עם קריצה לילדות קלאסית.
 
גור מביאה לישראל מגוון ייחודי ובמהדורות מוגבלות של פריטים מיוחדים המציעים לראשונה לקהל הישראלי, אופנת תינוקות מעוצבת אקסלוסיבית במחירי ביניים.
 
כמתבקש מאופנה אירופאית, התפירה מוקפדת מאוד, מדוייקת ואיכותית, והעיצובים קלאסיים עם קריצה לטרנדים החמים. פריסת המידות של הבגדים מתאימה לתינוקות מגיל לידה ועד לגיל3 שנים, ובנוסף גם ביגוד לתינוקות קטנים במיוחד ופגים.
 
כל דגם הוא מיוחד במינו ומגיע בכמות מוגבלת, כך שמי שירכוש בגד איכותי לתינוק יכול להבטיח שילדו יהיה מיוחד, מקורי ושונה מכל השאר ברחוב.

ניקה, בגדי ילדים, בגדים לתינוקות, בגדים לפגים

הבגדים באוסף מגיעים בשילובי מרקמים, מבדים ייחודיים ואיכותיים (צמר, ג’ינס, פליז ועוד), הדפסים מקוריים, אפליקציות, רקמות ועוד.
מה שבולט באוסף, הוא שמירה על קו ילדותי רומנטי קלאסי עם נגיעות וינטג’יות, מתקתקות אך לא מתוקות מדי. העיצובים מגיעים בדוגמאות כמו פסים, לבבות נקודות, חיות מקסימות וכמובן נגיעה בטרנדים החמים באירופה לחורף זה: משבצות ופפיונים בגרסאות שונות ושובות לב. בבגדים משולבים אלמנטים מקוריים הנותנים להם אופי ואמירה כדוגמת: אסימטריה בהדפסים, מראה שכבות, כיווצים במקומות מפתיעים, עניבות, שלייקסים, צווארונים, ניטים, וולנים, גימורים וכדומה.
 
בקולקצייה: עליוניות, שמיכות, כובעים, מכנסיים (כותנה וג’ינס), חולצות, שמלות, בגדי גוף, עליוניות, מעילים ועוד.
טווח מחירים:29-189 ש"ח.
 
בוטיק ניקה
אצ"ל7, קרית אונו
טלפון:  077-4140280 
 

אין תגובות

השאר תגובה