OLY -מראה אורקולית לתינוק באוטו ושמירת קשר עין רציף עם התינוק

מוצר חדש להורים וילדים- OLYמראה אורקולית לרכב עם שלט רחוק מביתbenbat,המאפשרת להורה קשר עין רציף עם התינוק ושעשוע עבור התינוק

טאליה סחר משיקה אתOLY,מראה אורקולית לרכב עם שלט רחוק מביתbenbat,המאפשרת להורה קשר עין רציף ושעשוע לתינוק במהלך הנסיעה. המראה מעוצבת בדמות שלOLY -חבר מכוכב אחר, המשעשע את התינוק באמצעות שירים ואפקטים קוליים, OLYמחייך וקורץ לתינוק, פניו של התינוק משתקפות דרך המראה ולכם ההורים, המראה מאפשרת לעקוב ולראות את פניו של התינוק במהלך הנסיעה כשגבו מופנה אליכם.
 
למראה מספר פונקציות, ביניהן:4 שירים שונים ו-4 אפקטים קוליים (בועות, רכבת, צחוק של תינוק וציוץ ציפורים) המושמעים באקראי, ניתן לעבור מקטע לקטע על ידי לחיצה על כפתור שנמצא הן בצד ימין של המראה והן בשלט הידני של ההורה. 
 
בנוסף למעבר בין השירים והצלילים, השלט הרחוק מאפשר שליטה על עוצמת הווליום ועל הפעלה וכיבוי המראה. האוזניים שלOLYהן עדשות צבעוניות ומהוות אטרקציה נוספת במהלך נסיעה ביום, האוזניים מתנדנדות וכאשר קרן אור שמש חודרת דרכן, נוצרים אפקטים צבעוניים של אור.

OLY,מראה לילדים, חדש על המדף, קניות לילדים
גם שעשוע לתינוק וגם קשר עין עבור ההורה- OLY

כפתור ההפעלה שעל גבי המראה כולל שני מצבים: מצב של צלילים ותאורה ומצב של תאורה בלבד במידה ורוצים להעניק אווירה שקטה יותר בכדי שהתינוק ירדם.
 

חיבור המראה מתבצע בקלות על ידי רצועה על כרית הראש של המושב ברכב וניתן לחברה גם כאשר התינוק יושב נגד כיוון הנסיעה (גיל0+ חודשים) וגם כאשר הוא יושב עם כיוון הנסיעה (גיל 12 חודשים ואילך). את זווית המראה ניתן לכוון בהתאם לצורך האישי שלכם (מעלה, מטה, שמאלה וימינה). המוצר מגיע בצבעים: תכלת, וורוד וירוק
 
מחיר מומלץ לצרכן:150 ש"ח
בשיווק טאליה סחר
ניתן להשיג ברשת דוקטור בייבי ובחנויות למוצרי תינוקות

צילום: קוסטה פרסמן

 

אין תגובות

השאר תגובה