ט"ו בשבט עם מועדון100קלוריות

ט"ו בשבט במועדון ה-100 קלוריות – איך אוכלים את השקדים, האגוזים ופירות החג המזינים ושומרים על המשקל? עם אריזות 100 קלוריות, כמובן!

 
חג ט"ו בשבט הקרב ובא, נחשב לאחד החגים האהובים, מאלו אשר מאפשרים חגיגה עם מיטב הפירות היבשים, ומגוון האגוזים והשקדים הממכרים. אך בד בבד, מביא איתו החג גם חששות רבים הקשורים לדיאטה, וחשש מפני עלייה במשקל בקרב מי שרוצה ליהנות ולהתפנק לפי מיטב המסורת.
לרגל החג, מדגים מועדון ה-100 קלוריות באריזה, אפשרות הגשה ואכילה של פירות יבשים ומוצרי מזון מסדר ט"ו בשבט, באריזות מדודות של100 קלוריות בכל אריזה.
 
כי למה לשקול, למדוד, לחשב ולספור קלוריות (או, לאכול עם הרבה מאוד נקיפות מצפון), אם אפשר לספור אריזות?
הידעתם כי:
האוכמניות נפלאות במניעת דלקות בדרכי השתן והצימוקים הם זריקת מרץ
האגוזים הכי טובים לדיאטה הם: קשיו, שקדים ופיסטוק
האגוזים הכי טובים לבריאות הלב הם: אגוזי מלך
האגוזים הכי טובים לגבר הם: ברזיל ופקאנים
האגוזים הכי טובים למניעת מחלות הם: שקדים
אריזות האגוזים הכי גרועות הן: אריזות גדולות, עתירות קלוריות
אריזות האגוזים הכי טובות הן: אריזות של100 עד 200 קלוריות
האריזות הכי טובות בכלל הן: אריזות מיקסים
 
אגוזים, שקדים ופירות יבשים באריזות של100 קלוריות, פותרים את הקונפליקט המובנה במוצרים שהם גם בריאים וגם משמינים. הודות לשיתוף פעולה עם ‘שקדיה’, מגיש מועדון100 קלוריות, מבחר אגוזים ופירות יבשים בריא וטבעי (ללא תוספת מלח) כמיטב המסורת.
 
אתר האינטרנטמועדון ה-100 קלוריות באריזה מהווה מועדון צרכנים, המייצג מהפיכה תזונתית ותפיסה חדשנית בתחום של ייצור, אריזה ושיווק של מזון. האתר מציג את החזון ומרכז את המידע על (כמעט) כל מוצרי המזון בישראל, אשר נמכרים ביחידות של כ-100 קלוריות לאריזה (או יחידה).
על פי השיטה החדשה, לא צריך יותר לספור קלוריות, אלא פשוט סופרים אריזות וכך מתאפשרת שליטה בכמות הקלוריות אותה אנו צורכים בקלות וביעילות.
 
 
צילום: אילנית כהן פרידמן

אין תגובות

השאר תגובה