תוית זיהוי לבגדי ילדים

14.12.2010עושים שוק

סיפור אמיתי – הסערה שהתחוללה בסוף השבוע האחרון תפסה אותנו כמעט מוכנים, הצטיידנו מראש בתאורת חרום, הכנסנו את האופניים הביתה, ניילנו את הכלב וידענו שהילדים מסודרים עם מעילים ומטריות משנה שעברה… והנה מגיע בוקר יום ראשון, בחוץ סופה משתוללת ותיכף מתחיל בי"ס ופתאום הקטנה לא מוצאת את המעיל שקנינו לה בעונה שעברה… משלחות החיפוש לא העלו דבר חוץ ממעיל קטן מגן חובה שעוד איכשהו עלה עליה ושוב מצאנו את עצמנו קונים לה מעיל חדש, כי המעיל האבוד כנראה תלוי לו אי שם באיזה אולם בלט או התעמלות קרקע… 

והנה היום שמענו על פתרון יצירתי לילדים השכחנים- ברשת בגדי הילדים סולוג, הכינו השנה תוויות מיוחדות התפורות לדש הבגד עליהם תוכלו לרשום את פרטיו האישיים של הילד בכתב יד, כך שגם אם המעיל או הקפוצ’ון נשכח, המוצא הישר יוכל לאתר את בעליו בקלות, ממש כמו פעם בקיבוץ, בו לכל משפחה היה (ובחלקם עדיין יש) קוד אישי על הבגד שלפיו אפשר לאתר את הבגדים במכבסה.

התווית כוללת מקום לרישום פרטיו האישיים של הילד כמו שם פרטי ומשפחה, כיתה , בית-ספר וטלפון ומשולבת בפריטים עליונים שהילדים שלנו נוטים לשכוח בכל מקום כמו מעילים, קפוצ’ונים, ז’קטים ועוד במידות4 עד 18.

מעילי ילדים, בגדי ילדים חורף2011, סולוג, אופנת ילדים
מעיל בנות עם תוית אישית, סולוג -צילום: דן לב

בקולקציית הבנות, ניתן למצוא את התווית במעילי פוך משולבים בפרווה, מעילי פוטר עם קפוצ’ון, מעילי דמוי צמר בגזרה קלאסית, מעילי פליז בגזרת פעמון, ז’קטים במראה וינטאג’, מעילי אופנוענים, סוודרים, קארדיגנים ועוד.

בקולקציית הבנים , ניתן למצוא את התווית במעילי פוך, מעילי גשם במראה ספורטיבי, ז’קטים במראה קלאסי או צבאי, מעילים עם קפוצ’ון ועוד.

יעל אמסלם המעצבת הראשית של רשת סולוג מדגישה כי לשמירה אופטימאלית על התווית אשר תמנע את מחיקת הפרטים של הילד, יש להשתמש בלורד לא מחיק על בסיס אלכוהול, אשר עמיד בכביסות ובמים.

דרך אגב- המעיל האבוד כמו זה שכאן בתמונה, רק בורוד מידה6, עדיין לא נמצא- המוצא הישר מתבקש לצלצל למערכת…

 

אין תגובות

השאר תגובה