מבצעי שבוע הספר- 1+ 2מתנה ברשת סטימצקי

מבצעישבוע הספר2011ברשת סטימצקי במהלך יוני2011:

1+ 2במתנה
מבצע שני ספרים במתנה ברכישת ספר (מתוך מבחר, הזול מביניהם).

ובנוסף: 
25%הנחה
על כל הספרים בעברית בחנויות.

מבצעים לחברי מועדון "הסיפור שלי" של סטימצקי:
כ-100 כותרים נוספים ב – 60%הנחה.
תריסר רבי המכר של סטימצקי של השנה:
כל ספר ב– 19.90 ₪בלבד, בקניית כל ספר בחנות.
המבצע לחברי המועדון מוצע בכל חנויות הרשת למעט נתב"ג
ואינו מוצע בירידים.

 בצילום משמאל: סניף סטימצקי בדיזנגוף סנטר, צילום: סיון פרג’.

הקדשה מהסופר – גם בסלולר
זוכרים את הספר המדבר שקם לתחיה בסרטי הארי פוטר? לשם עדיין לא הגענו כנראה… אבל בסטימצקי, החליטו לכבוד חודש הספר העברי, להתקדם שלב אחד בכיוון והדפיסו מהדורות חדשות של ארבעה ספרים שסריקה של קוד מיוחד המוטבע עליהם, תפתח אצלכם במכשיר הסלולר סרטון אישי בו הסופר ישתף אתכם ברקע לכתיבת הספר, יספר אנקדוטות מעניינות מתוך הספר ועוד.

ארבעת הספרים הראשונים המשתתפים בפרויקט הם: עד שיום אחד,ספרו הראשון של הבמאי שמי זרחין, תש"ח,ספרו זוכה פרס הספיר של הסופר יורם קניוק, מפיקת מלחמות,ספרה הראשון של יעל לביא ושארית החיים,ספרה החדש של הסופרת צרויה שלו.

פעילויות לילדים בשבוע הספר:
השנה תקיים סטימצקי את חגיגות הספר העברי בלמעלה מ-70 ירידים ברחבי הארץ ובכל 140 חנויות הרשת.השנה, בנוסף לפעילויות שתקיים סטימצקי בשיתוף ירידי העיריות, יוצעו מגוון פעילויות חינמיות לילדים ולמבוגרים בקניונים ברחבי הארץ, שעות סיפור עם מיטב הסופרים, סדנאות יצירה, הרצאות ומפגשי מעריצים. כל הפעילויות המוצעות לרגל חג הספר העברי מרשת סטימצקי הן ללא עלות ופתוחות לקהל הרחב.
פעילויות שבוע הספר יתקיימו בראשל"צ בגן המושבה באילת, הוד השרון, חולון, רעננה, פתח תקוה, גבעתיים, רמת גן ובקניונים ברחבי הארץ.

 

אין תגובות

השאר תגובה