הופלי-חטיף חדש לילדים

6.1.2012עושים שוק

הופלי, חטיף דגנים חדש לילדים של חטיפי הבריאותFREEמגיע למדפים, בטעמי שוקולד-נוגט, ווניל מרשמלו. החטיף נולד ביוזמת עמותת קרן אהבה של בית איזי שפירא בשיתוף פעולה עם ערוץ הופ, הנותן ביטוי על המסכים שלו לילדים עם מוגבלויות ומטמיע מסרים של קבלת השונה בקרב הדור הצעיר.

חטיפי הילדים הופלי הינם ללא גלוטן ולקטוז, ללא שומני טראנס, וללא כולסטרול. עם פחות סוכר פחות שומן רווי, ופחות קלוריות. חטיפי"הופלי"אינם מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל ומכילים רק חומרי טעם טבעיים.

הופלי פותח לאחר בחינת האלטרנטיבות בשוק חטיפי הילדים וזיהוי הצורך בחטיפים בעל אחוזי שומן ורמות סוכר נמוכים מהקיים בשוק. תהליך הפיתוח הארוך בוצע על ידי FREE (מפעל טעמית באשקלון),המתמחה במזון טבעי, ללא גלוטן, במטרה לייצר את חטיף הילדים בעל הערכים התזונתיים הטובים ביותר ובטעמים שילדים אוהבים.

את האריזה של הופלי מעטרות הדמויות המוכרות מערוץ הופ וחלק מן הרווחים יוקדשו לפעילות בית איזי שפירא, הפועל למען שיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות.

כל אריזה מכילה5 ברים במשקל של 22 גר’ לחטיף. מחיר מומלץ לצרכן 16.99, כשרות בד"צ בית יוסף. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות/

אין תגובות

השאר תגובה