תחפושות לילדים-פורים2012

26.1.2012 עושים שוק

העם דורש תחפושות בזול? טויס אר אס החלה השנה בייבוא מסיבי ישיר של תחפושות על מנת להוזיל את מחירי התחפושות השנה.

הוזלת המחירים של טויס.אר.אס שהחלה בעקבות (או בזכות…) המחאה החברתית ממשיכה גם בפורים הקרוב עם חגיגת תחפושות מוזלות במחירים שיעלו החל מ-39.99 ש"ח. לראשונה בפורים הרשת דילגה על מרבית יבואני התחפושות המקומיים והחלה לייבא באופן עצמאי מאות תחפושות בלעדיות ומקוריות המשלבות שלל אביזרים לחג.קולקציית התחפושות של טויס אר אס בפורים הקרוב כוללת מגוון גדול של תחפושות ממותגות לפורים, שחלקן שישווקו בבלעדיות ברשת.
 

התחפושות של טויס אר אס לפורים הקרוב:
רשת טויס.אר.אס מציעה גם השנה מגוון רחב של תחפושות לקטנטנים, פעוטות, ילדים, נוער ומבוגרים הכוללים גם אביזרים נלווים ואקססוריז:

תחפושות לפעוטות
מגוון תחפושות של חיות לפעוטות- דבורה מזמזת, אריה מרשים, שפן (הכוונה כנראה לארנב…), ציפור לא עצבנית, חתול מפונק, נמר ועוד.

תחפושת של אריה, תחפושת לתינוק, תחפושות לתינוקות
תחפושת של אריה ב-49.99 ש"ח (לפני מבצעים) צילום: דני לרנר

תחפושות לקטנטנים
תחפושות של יובל המבולבל מתוך המחזמר החדש גיבורי האור, רינת גבאי,טיגר, דרדס ודרדסית, סופר מן, שודדי ים, מיקי מאוס, כיפה אדומה ועוד.


תחפושות לילדים

מגוון לוחמים וגיבורי על כמו פאוור ריינג’רס, בייבלד, סופר מן, ספיידרמן, דמויות מהסרטים כמו הארי פוטר, מכוניות(cars),פיניאס ופרב מהסדרה של דיסני, בוב ספוג, נהגי מרוצים, ברבי, נסיכות, בנות מאנסטר היי, מכשפות, תותית ועוד.

תחפושת של נהג מרוץ, נהג מרוצים, תחפושות פורים2012
תחפושת של נהג מרוץ -119.99 ש"ח (לפני הנחות ומבצעים)

תחפושות לבני נוער
תחפושות של הדרדסים, נגני רוק, ערפדים, בנות מאנסטר היי, מייקל ג’קסון שעושה כנראה קאמבק, תחפושות מפחידות ועוד.

מחירי התחפושות בטויס אר אס:
החל מ-39.99 ש"ח ועד199 ש"ח.

סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס, עינת יונגר כרמלי, מציינת כי ברשת נערכו לקראת פורים עם מבחר תחפושות בלעדיות אשר יובאו באופן עצמאי וישיר מחו"ל. היבוא הישיר יאפשר לרשת להציע ללקוחותיה תחפושות מכל עולמות התוכן של ילדי דור הפייסבוק והאייפון, באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים, תוך התחייבות למחיר הנמוך ביותר. מעניין אם מישהו ירים השנה את הכפפה וייצר גם תחפושות כמחווה לדפני ליף, רגב קונטס, איציק שמלי וההוא מהקוטג’ שבזכותם כנראה נשלם אולי השנה קצת פחות על קרנבל התחפושות של פורים…

 

אין תגובות

השאר תגובה