הבית החכם של סמסונג בעיר הקרח-ירושלים

לקראת חג הפסח, חברת סמסונג ישראל מציעה בילוי חם, חכם ואינטראקטיבי המתאים לכל המשפחה ב-בית סמסונג, במתחם עיר הקרח בירושלים.
הבית המתפרס על פני שטח של400 מ"ר בנוי מחדרים שונים ובהם תצוגה טכנולוגית ואינטראקטיבית הכוללת מגוון של מכשירים, משחקים ופעילויות לכל הגילאים. 

בכל חדר בבית החכם של סמסונג, משחקים ופעילויות עבור כל בני המשפחה:

בחדר הנוער יוכלו הילדים לנגן בגיטרה עם טאבלט מובנה שמנגן גם בתופים, לגלוש בפייסבוק על גבי מסך ענק, לשחק משחקי מחשב על גבי קירות הבית, ולשוחח בסקיייפ עם באי הבית האחרים.

במטבח החכם של סמסונג יוצבו מקררים מדגמים שונים עם סרטון הדמיה משעשע שידגים כמה בקבוקים אפשר להכניס לתוך המקרר הסטנדרטי בעל הנפח הגדול בישראל ותנור ולצידו טאבלט בו אפשר לשחק סימון צבעים על כיריים אינדוקציה.

בחדר הסלון, טלוויזייתLED 55אינץ’, דמוית אח, המקרינה תמונה של אש מחממת, מתחם תלת מימד ייחודי ושואב אבק חכם-  Navibotאשר יסתובב במתחם הסלון וידגים כיצד הוא אוסף את האשפה הנזרקת אליו בכוחות עצמו.

בחלל מרכזי בבית, יוצגו2 מכונות כביסה מתקדמות של סמסונג מסוג Eco Bubbleהמופעלות באמצעות בועות סבון וחוסכות כ-70% מצריכת האנרגיה, אותן יוכלו המבקרים להפעיל בכוחות עצמם באמצעות דיווש על אופנים.

על קיר ווידיאו ענק בבית יוקרנו תמונות של משתתפים מהקהל אשר יצלמו עצמם באמצעות מכשיריGalaxy Noteו- Galaxy S IIובנוסף, על קיר טאבלטים נפרד באזור היציאה יופיעו תמונות של המבקרים שיצולמו ע"י צלם מקצועי שיסתובב בבית.

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ
חברת סמסונג מעסיקה כ-190,500 עבדים ב- 206 משרדים ברחבי 68 מדינות. החברה מורכבת משני ארגונים המרכיבים יחד תשע יחידות עסקיות שפועלות באופן עצמאי: מדיה דיגיטלית ותקשורת, תצוגה חזותית, תקשורת ניידים, מערכות תקשורת, מכשירי חשמל דיגיטליים, פתרונות IT,הדמיה דיגיטלית, זיכרון, מערכתLSIו-LCD.

הטמפרטורה במתחם הבית תהיה  C° 26

בית סמסונג יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום עד11.4.12
באמצע השבוע, בשעות:15:00-23:00 בימי החג, בשעות: 10:00-23:00
למידע נוסף על עיר הקרח לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה