חזרה לבית הספר-משחקי הכנה לבית ספר ולגן

19.8.12

כנעני שיווק מביאה לישראל את הדור הבא במשחקי חשיבה לילדים- סדרת משחקי גאוני , מבית היוצר של החברה העולמית המובילה לצעצועיםClementoni.
מדובר בסדרה של משחקי חשיבה חינוכיים ומהנים בעלי ערך מוסף התפתחותי בשם גאוני.  המשחקים משפרים את יכולותיהם של הילדים עוזרים להם להתמודד עם משימות בית הספר בצורה כיפית, מהנה והכי חשוב בתור משחק אהוב.

בין המשחקים הבולטים השנה:

משחק פאזל טריוויה 
פטנט עולמי של חברת קלמנטוני–מבית כנעני שיווק, המשלב למידה תוך כדי הנאה לבד או ביחד. המשחק, מעניק חגיגה כפולה של כיף ולמידה, המשלב בין פאזל ריצפה לבין שאלות טריוויה, המשחק מגיע עם פיתוח ייחודי של עט אלקטרונית ומשלב צלילים והבהוב כאשר עונים על שאלה נכונה. הפאזל המורכב מ-35 חלקים גדולים של דמויות דיסני אשר עוזר לילד לפתח את יכולת ההתאמה והשיוך. בנוסף, בחלקי המסגרת ישנן חידות שניתן לפתור ע"י התבוננות בפאזל המורכב.

מה מפתח : מלמד זיכרון חזותי , הבחנה בפרטים , שיטות מיון ותכנון,.
מפתח חשיבה מרחבית: הוא מתרגל מיומנויות של מוטוריקה עדינה, הוא ממקד את הקשב, מתרגל את הריכוז וממחיש את הרעיון שכל דבר שלם מבוסס על פרטים קטנים יותר מעודד פתרון בעיות ובעיקר מפתח את החשיבה המרחבית, מרכיב דומיננטי במוח האנושי המוח האנושי והיא מאפשרת לנו לנוע במרחב ולהפעיל דברים. בעזרתה אנו מבינים את התכונות של כל מה שסביבנו – על צורותיהם, גודלם ומשקלם. בהמשך הופכת החשיבה המרחבית ליכולת מופשטת של הבנת המתמטיקה, המדע והטכנולוגיה. בנוסף, היא משתתפת בתהליכי הקריאה והכתיבה ומאפשרת לנו, למשל, לזהות את התוספת הקטנה שהופכת את האות ח’ לאות ת’. משחק פאזל טריוויה הוא משחק מחשבה נהדר מה שנותן לנו, כהורים, סיבה נוספת להכיר אותו יותר מקרוב.
גילאים :6-3
מחיר :99.00 ₪ 
 
סופר גאוני
משחק אלקטרוני משעשע שמטרתו לפתח אצל ילדכם את היכולות והידע הבסיסיים הנדרשים לשלב טרום בית הספר12 הפעילות מציעות נושאים כגון אבחנה בין צבעים , צורות וספרות וכן עוזרות לפתח יכולות של אבחנה ושיוך לוגי. האיורים הנפלאים הלקוחים מעולמן של דיסני מעוררים את הדמיון ומאפשרים לימוד משעשע ומהנה.
המשחק מכיל12 עד 24 נושאים שונים ומגוונים.
גילאים :6-3
מחיר :99 ₪

גאוני אלקטרוני
משחק המבוסס על24 פעילויות ויותר מ-190 שאלות המוצגות באמצעות כרטיסיות מעוצבות עם דמויות דיסני אהובות ועט אלקטרוני צבעוני.
אופן המשחק פשוט. הילד בוחר כרטיסייה מהחפיסה וצריך לענות על השאלות המופיעות בה על-ידי הצבעה על התשובה הנכונה, המובאת כתמונה, באמצעות העט האלקטרוני. במקרה של תשובה נכונה העט מהבהב ומשמיע צפצופים"מתלהבים".במקרה של תשובה שגויה נשמע צליל"מאוכזב".העטים מאופיינים בצבעוניות ובעיצוב מקורי.בסדרה יש מגוון מותגים של דיסני – מכוניות, נסיכות ופו הדוב, עם תכנים, משחקים וכרטיסיות פעילות שונות.
חשוב לציין כי אין צורך בהכרת הדמויות או הסיפור טרם המשחק.

מה מפתח : מסייע בפיתוח יכולת התבוננות, תשומת לב לפרטים, התמצאות במרחב, אבחון, הסקה והשלכה לוגית ומשפר את מיומנויות הספירה עד10 ושיוך מספרים לכמויות
גילאים :3 ומעלה
מחיר :79 ₪

גאוני חשבוני
גאוני חשבוני צבעוני מעוצב ואיכותי בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של כל
משחקי גאוני מבית היוצר של קלמנטוני–כנעני שיווק.
בסדרה יש מגוון מותגים של דיסני. 
גאוני חשבוני מפתח חשיבה מתמטית לוגית.
התאימו את החלקים עם המספרים לאלו עם כמות החפצים המתאימה ולימדו לספור בהנאה.
לגילאי3-6
מחיר49.99 ₪ 
 

אודות כנעני שיווק
כנעני שיווק הינה חברת צעצועים משפחתית הפועלת זה יותר מ-25 שנה, מתוך חזון להעשיר את תרבות הפנאי בישראל באמצעות יצירת הזדמנויות לבילוי זמן איכות משותף למבוגרים וילדים. החברה משווקת מאות מוצרים בעשרות קטגוריות המעשירים ומזינים את עולם הפנאי של המשפחה בישראל.

כנעני שיווק–טלפון:08-9426321.

אין תגובות

השאר תגובה