צ’וקולטה מגיעה לתל אביב

11.11.2012עושים שוק

צ’וקולטה, רשת חנויות הבוטיק לשוקולד מהצפון, מגיעה לעיר הגדולה ופותחת חנות חמישית במרכז תל-אביב, בה יימכרו למעלה מ-400 סוגי שוקולד מיוחדים בקונספט ייחודי, המציג בחנות אחת את השוקולדים הכי מיוחדים בעולם, של יצרני שוקולד מובילים מהארץ ומחו"ל.

חנות הבוטיק החדשה לשוקולד, מביאה לתל אביבים טעמי שוקולד ייחודיים של יצרני ומותגי שוקולד מוכרים כדוגמת לינדט, מוצרט, מילקה וגווילין כמו גם יצרני שוקולד איכותי שפחות מוכרים בישראל כמו המלט, אנטון ברג, דוקטו, קופידו ועוד. את ויטרינת השוקולד בעבודת יד ממלאות היצירות הקולינריות של אחד מראשוני השוקלוטיירים בארץ – מישי מקרית טבעון.

החנות הראשונה של צ’וקולטה נפתחה לפני מספר שנים בחיפה והפכה לסיפור הצלחה, בזכות הקונספט המשלב מגוון רחב של טעמים, שלא מוצאים כמעט בשופם מרקום אחר בארץ וכנראה עונה על צורך של קהל חובבי השוקולד, בטעמי שוקולד חדשים וייחודיים בתור מתנות ול’שימוש עצמי’, מה שהוביל להצלחת ולהתרחבות הרשת, המונה כיום5 סניפים מחיפה ונהריה בצפון ועד כפר סבא ותל אביב במרכז.

בחנויות צ’וקולטה ניתן ליצור אריזות מתנה ייחודיות לכל ארוע – החל מהצעות נישואין מושקעות ועד מתנות לחנוכה לגני ילדים ובתי ספר – פרלינים בעבודת יד, סביבוני שוקולד מצופים בסוכריות צבעוניות, מארזים הכוללים כלי בית וכלי הגשה המתאימים לכל כיס וארוע, בובות לשילוב במארזי לידה, יין ועוד. רשת צ’וקולטה, נמצאת, בבעלות אייל שבבו וקבוצת רוביקון.

בצ’וקולטה מגוון של מוצרים ומארזים מיוחדים לסוכרתיים ולמקפידים על תזונה בריאותית, הכוללים מבחר של שוקולד דיאבטי, מוצרים נטולי גלוטן, שוקולד אורגני ועוד.
אייל שבבו, מבעלי רשת צ’וקלטה ציין כי היתרון ברשת הוא שהיתרון הוא שבכל סניפי הרשת, ניתן למצוא מתנות לכל צורך, מטרה ותקציב וכי צוותי החנויות מתודרכים לתת מענה לבקשות הלקוח כמו אריזת השוקולד בכלי בית אישיים שהלקחות מביאים מהבית ועוד.

את המארזים ניתן להזמין בכל אחת מחנויות הרשת או ישירות באתר האינטרנט של החברה המספק שירות משלוחים ללקוחות פרטיים ועסקיים, לכל רחבי הארץ.

כתובת: צ’וקולטה תל-אביב – רחוב אבן גבירול48, תל-אביב, טלפון – 03-5275626
אתר הבית:   www.chokolata.co.il,מרכז ההזמנות4540*

 

אין תגובות

השאר תגובה