נעלי ריצה לילדים ולנוער לשיפור האחיזה בקרקע

קולקציה חדשה לילדים ונוער – עונת הקיץ החמה כבר כאן וזו מהווה כר פורה לפריקת האנרגיות של הילדים; בהתאם לכך, BROOKSמשיקה את קולקציית נעלי הריצהPureflow 2,המשלבת רפידה פנימית העשויה תרכובת צפופה ורכה לחיזוק יציבות האצבעות בקרקע, זאת בנוסף לטכנולוגייתIDEAL Heelשדוחפת את העקב, המוגדר כאזור הנחיתה, שלושה סנטימטרים קדימה בתוך הנעל ובכך מסייעת להגדיל את נקודות האחיזה של מרכז וקדמת כף הרגל עם הקרקע.

 
בדומה לנעלי המבוגרים, בקולקציית הילדים שולבו מגוון טכנולוגיות ההליכה והריצה שפיתח המותג. כך למשל, בסוליית הנעליים טכנולוגית ה-DNAשעושה התאמה בין משקל הגוף לעוצמת הבלימה ומתאימה עצמה למבנה האנטומי האינדיווידואלי של כף הרגל. כמו כן, הנעליים מתהדרות בסוליה הפנימית המתכלהBioMogo,ששומרת על יציבות כף הרגל ומסייעות לגמישות מקסימאלית באמצעות רצועה אלסטית העוטפת את אמצע כף הרגל. 
 
קולקציית נעלי הילדים החדשה עוצבה בסגנון צעיר ורענן ומציגה מגוון דגמים בשלל צבעים, ביניהם: וורוד פוקסיה בשילוב תכלת בהיר, כתום בוהק בשילוב עם צהוב זוהר, כחול בשילוב ירוק תפוח ועוד.
 
מידות:28-40
מחיר:350 ש"ח
 
BROOKS (ברוקס)הינה חברה אמריקאית המתמחה בייצור נעלי ריצה מקצועיות, אשר נוסדה ב-1914 ושייכת לאיל ההון וורן באפט. מזה כשנתיים מובילה ברוקס את שוק הריצה האמריקאי, על פי נתוני ה-running specialty accounts,ולאחרונה השיקה גם קו מוצרים משלימים לריצה, כמו גם קולקציות נעליים ראשונות מסוגן המותאמות להליכה, לשטח ולילדים. ברוקס מוגדרת כפורצת דרך בתחום נעלי הספורט, עם שלל פיתוחים, כמו: טכנולוגיית ה-DNAשיוצרת התאמת בין משקל הרץ לעצימות הבלימה, BioMoGoהסוליה המתכלה הראשונה מסוגה, ו-PDRBפטנט לפיו כף הרגל מותאמת באופן ביו-מכני לתנועה הטבעית מהעקב לבוהן. ברוקס אחראית גם למיזםBrooks IDשמטרתו לתמוך באוהבי ריצה מכל העולם, ובמסגרתו מתקיימת גם קבוצת ריצה ישראלית המשתתפת בתחרויות שונות.
 
 
להשיג בסניפי רשתBROOKSובחנויות המובחרות
למידע על נקודות המכירה:03-5504664

אין תגובות

השאר תגובה