אל סבון ושמפו לתינוקות לשימוש רב תכליתי מכף רגל ועד ראש- TOP TO TOE

מותג התינוקות המוביל, Johnson’s baby,מציג אל סבון ושמפו לתינוק במוצר אחד לשימוש רב תכליתי מכף רגל ועד ראשTOP TO TOE-
סטנדרט חדש של עדינות לעור תינוקך.

המוצר מותאם לעורם של תינוקות בני יומם ומיועד לשימוש החל מהאמבט הראשון על מנת להרוות את עור התינוק בלחות ולהגן עליו מפני יובש ואדמומיות- מתאים גם לעור רגיש ולמצבי יובש קיצוני.

TOP TO TOEהנו תרחיץ המותאם במיוחד לעור תינוקות שהינו דק ב-30% מעורם של מבוגרים והוכח קלינית כמספק  מרכיבים משמעותיים להתפתחות עור התינוק. עורם של התינוקות נוטה לאובדן מים משמעותי ביחס למבוגרים ועל כן הוא מחייב טיפול ייעודי כדי למנוע יובש ואדמומיות.

מחסום העור אצל תינוקות ממשיך להתפתח לאורך שנות החיים הראשונות ועל כן חשוב לטפח אותו בהתאם על מנת שלא תיווצר האטה במחסום העור שעשוי לייצר נטייה לחדירות של חיידקים ולאלרגנים, לצד יובש ואדמומיות עד למצבים של אקוטיק דרמטיטיס- יובש קיצוני. 
 

מוצרים אגרסיביים שאינם מותאמים לעור התינוק עשויים לייצר נטייה ליובש וכן למצב יובש קיצוני- בשל כך בתי חולים רבים ומובילים ברחבי הארץ ובעולם בוחרים במוצר הייעודי של ג’ונסונס בייבי לרחיצת התינוק עם הלידה ולאורך כל השהות במחלקת היולדות.
 
TOP TO TOEהינו סבון עדין בעל מוליקלות גדולות ויציבות אשר אינן גורמות להפרעה במבנה העור, התרחיץ מיוצר על בסיס מים, אינו מכיל פרבנים, SLSוחומרי צבע. עדין לעיניים ובעל אפקט מים טהורים. התרחיץ מכיל ריכוז נמוך של דטרגנטים עדינים ואת נוסחתNMTשאינה צורבת בעיניים. היפו אלרגני, נבדק דרמטולוגית קלינית ומותאם במיוחד לצרכי עורו של התינוק.
 
אל סבוןTOP TO TOEשל ג’ונסונס בייבי, מכיל את נוסחת הקץ לדמעות, בעל ניחוח עדין שאינו מאפיל על הריח הטבעי של התינוק. אינו גורם ליובש, אדמומיות או גרד.
 
מחיר מומלץ לצרכן:16.99 ₪.
להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות הפרטיות המובחרות ברחבי הארץ.
 
 
אודות מותג ג’ונסונס בייבי:
מותג ג’ונסונס בייבי, מציע עולם שלם של פתרונות לתינוק מזה עשרות שנים באמצעות הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר שמציעה מחלקת הפיתוח המובילה של חברת ג’ונסון&ג’ונסון.

החברה פועלת רבות לחדש לצרכנים ולהקל על הטיפול ברך הנולד ובילדים עד גיל חמש.  למעשה, מוצרי ג’ונסונס בייבי מלווים את ההורה בכל שלבי הטיפול ברך הנולד: אמבטיה, הנקה, עיסוי וטיפוח העור וכולל בין היתר גם את הטיפול בתפרחת חיתולים.
 

מוצרי המותג עוברים סדרה ארוכה של בדיקות בטיחות קפדניות ומחמירות על מנת להבטיח את הסטנדרט הגבוה ביותר עבור התינוק-מוצרים המותאמים במיוחד לתינוקות, לעורם ועיניהם, מוצרים רכים ועדינים.
 
בין מוצרי המותג הבולטים: סדרת השמפו, סדרת אל סבון, בעלי נוסחת הקץ לדמעות הרשומה כפטנט בלעדי של החברה. בנוסף רפידות הנקה ומשחות החתלה נאפי קרם.
 

אין תגובות

השאר תגובה