רשת אופנה ובגדי ילדים חדשה בישראל מקגרגור

חנות הדגל הראשונה של מותג האופנה האמריקאיMcGregor  נפתחה בקניון עזריאלי ושם תוכלו למצוא קולקציית בגדים לבנים קג’ואל וחגיגיים לחג במידות8-16.

 
Children’s wear – החלום האמריקאי. ארצות הברית נבנתה על גבי חלומות. מהילדות, אמריקאים גדלים עם האמונה שהעולם מונח לרגליהם והחלומות שלהם יתגשמו אם ירצו בכך באמת. עם ימים אופטימיים אלו, McGregorחוגגת את האופטימיות עם קולקציית אביב קיץ המאזנת בין נוסטלגיה לשנות הזהב האמריקאיות למחשבות חיוביות המסתכלת קדימה לעתיד טוב יותר.

הצבעים מבוססים על אמריקה הקלאסית–אדום, לבן וכחול זאת בשילוב הדגשה של כתום, סגול כחול המעניקים בהירות כאשר משולבים בלבן או ג’ינס.
 

לילד שלMcGregorז’קט בייסבול הינו השדרוג המגניב ביותר עבור קלאסיקה אמריקאית זאת בשילוב מכנסי ברמודה-צ’ינו בג’ינס או משבצות. חולצות פולו, בסגנון נערי בצבע אחד או פסיםVמעניקים גישת היפ-הופ. ג’ינס כפול, ז’קט ג’ינס שנלבש מעל חולצה מקושקשת או, לתחושה נקייה, מראה פסים תחת ז’קט ודגלים מודפסים על גבי חולצות.

חברת מקגרגור, קניות, שופינג, בגדים לילדים

כמובן, גם בנות רוצות ליהנות, זאת הן יכולות לעשות עם קולקציית חופשה רגועה בעלת נגיעות ילדותיות עם נקודת מבט נשית. פסים מעניקים מראה נשי בשילוב נצנצים, תחרות, מלמלות ופרחים קטנים מוטבעים על הבגד’ קרדיגנים מצוירים, בנוסף הותאם עבור ילדתMcGregorמלבד פרחים ותחרה גם בלייזר או ז’קט עור צבעוני.
 
טווח מחירי ילדים (גילאים8-16):
חולצותT: 120-170 ₪.
חולצות מכופתרות:300-350 ₪.
חולצות פולו:230-300 ₪.
מכנסיים:330-400 ₪.

אין תגובות

השאר תגובה