דמויות מיני מי בהדפסת תלת מימד-אטרקציות לילדים עם קוקה קולה

מהלך חדשני ראשון מסוגו בישראל יאפשר ליצור דמויות מיני-מי מיניאטוריות של צרכנים בהדפסת תלת מימד, לרגל השקת קוקה-קולה מיני בישראל. המהלך מציג חדשנות עולמית ועושה שימוש בטכנולוגיות הקצה הקיימות, על מנת לאפשר רמה חדשה של פרסונליזציה ומגע אישי עם הצרכנים.

 
לרגל השקת קוקה-קולה מיני, חברת קוקה-קולה ישראל מקימה במפעל החברה בבני ברק, מעבדת תלת מימד יחידה מסוגה בעולם, אשר תאפשר לאנשים להיסרק ולקבל דמות מינאטורית של עצמם בהדפסה תלת מימדית.
 
המהלך יחל באפליקציית סלולרית חינמית תחת השם קוקה-קולה מיני, בה כל אחד יוכל לבנות דמות עצמית מוקטנת ואינטראקטיבית של עצמו(Mini Me),בדומה למשחק הטמגוצ’י.

כל משתמש יתבקש לדאוג לדמות שלו, כמו גם לייצר אינטראקציות עם חברים באפליקציה ובפייסבוק, דוגמת שליחת ברכות, מתנות, ריקודים ועוד. השחקנים המובילים שמד האושר של דמותם במשחק ירקיע שחקים, יוכלו לזכות בדמותMiniמוקטנת ותלת מימדית של עצמם.

 
במעבדה יסרקו את דמות הזוכים בדיוק מושלם בתוך תא מיוחד, יחיד מסוגו בעולם עם במה מסתובבת המאפשר סריקת דמות אדם בשיטה המהירה בעולם ולאחר מכן תודפס דמותם במדפסת צבע תלת מימד ייחודית מסוגה בישראל, אשר מסוגלת להפיק דמויות זהות לנדגם ברזולוציה גבוהה. יצוין כי המעבדה כוללת חיישני סריקה תלת מימדיים המסוגלים לדגום ולעבד בתוך דקות קובץ תלת מימדי צבעוני, ברזולוציה גבוהה של גוף האדם ובהמשך לייצר מינאטורה באמצעות מספר מדפסות תלת מימד צבעוניות מדגםz510,המסוגלת לייצר10 יח’ בצבע מלא כל שעתיים.
 
הדפסה תלת מימדית היא טכנולוגיית ייצור המאפשרת לייצר דגמים תלת ממדיים היישר מתוך קובץ תלת. מכונות ההדפסה מייצרות את הדגמים מפולימרים שונים, שכבה אחר שכבה, ולבסוף מתקבל דגם סופי זהה לזה שבמחשב. בשנה האחרונה פרצה הטכנולוגיה ממעבדות התכנון אל תרבות הצריכה העולמית ויש האומרים שהיא מביאה עמה את מהפכת הייצור של המאה הבאה.
 
אז איך זוכים בדמותMini Me?
1. מורידים את האפליקציה הסלולרית החינמית (אייפון ואנדרואיד) קוקה-קולהmini.
2. מצטלמים ויוצרים לעצמכם דמות מיני אשר באמצעותה מבלים יחד עם חברים באפליקציה ובפייסבוק, דוגמת שליחת ברכות, מתנות, ריקודים ועוד.
3. השחקנים שידאגו הכי טוב למיני מי שלהם כך שתהיה המאושרת ביותר, יוכלו לזכות בדמותMiniבסריקה תלת-ממדית של עצמם. בנוסף, יחולקו מקררי מיני מלאים בבקבוקיCoca-Cola Mini.
 

אין תגובות

השאר תגובה