רשת מוצצים-סניף חדש בבני ברק מול קניון איילון

  

 
חנות מוצרי התינוקות הגדולה בישראל נפתחת היום!!!
 
 
"מוצצים",רשת חנויות הענק למוצרי תינוקות, משיקה את חנות הענק שלה ברמת גן (במקום בו שכנה עד לא מזמן חנות שילב).
 
בחנות החדשה(1,500 מ"ר!)יוצע מגוון המוצרים הגדול ביותר ובהתחייבות
 למחירים הנמוכים ביותר.
 
רשת חנויות הענק של מוצצים היא כיום הרשת הגדולה והמובילה את שוק מוצרי התינוקות בישראל. 
 
החנות חדשה, הממוקמת ברמת גן מול קניון איילון, תשתרע על שטח של כ-1500 מ"ר.
הרשת כוללת13 חנויות ענק בפרישה ארצית מצפון ועד דרום 
 
עלות ההשקעה בחנות הענק החדשה נאמדת 
בכ-5 מיליון שקלים
 
 
אסף כהן, בעלי רשת מוצצים: "אנחנו גאים לפתוח חנות ענק חדשה, במיקום מרכזי ומוביל. החנות תציע לתושבי אזור המרכז את מגוון המוצרים הגדול ביותר, וכמו בכל חנויות הענק של הרשת–בהתחייבות למחירים הנמוכים ביותר. 
 
כרשת מוצרי התינוקות המובילה בישראל, אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו חוויית קניה יוצאת דופן המשלבת את המבחר הגדול ביותר עם המחירים הנמוכים ביותר".
 
רשת מוצצים היא כיום רשת מוצרי התינוקות המובילה בישראל:
סקר שערך מכון המחקר ‘מותגים’ בנובמבר2013 מצא כי רשת חנויות הענק של מוצצים מובילה בקטגורית חבילות הלידה עם נתח שוק של 26%. אחריה נמצאות שילב עם 16% וד"ר בייבי עם13%.
 
חבילת הלידה נחשבת לקניה הגדולה ביותר שעורך הזוג הצעיר לקראת הלידה. היא כוללת בדרך כלל ריהוט (מיטה ושידה), עגלה, כיסא בטיחות ומוצרים משלימים. המוצרים מגיעים לבית הלקוח מיד לאחר הלידה.
 
הרשת מציעה את מגוון המוצרים הגדול ביותר במחירי דיסקאונט
הרשת צופה להגיע לנתח שוק של כ-35% בקטגורית חבילות הלידה בשנתיים הקרובות.
רשת חנויות הענק"מוצצים"היא הרשת היחידה בישראל שלכל מיטות התינוקות הנמכרים בה יש תו תקן ישראלי.
 
 
רשת"מוצצים"מתרחבת ופותחת את סניף הדגל החדש של הרשת ברמת גן. החנות, אשר תמוקם בצומת המרכזית של רמת גן, מול קניון אילון, נפתחת בהשקעה של5 מיליון שקלים ומצטרפת ל-12 הסניפים הקיימים של הרשת בפרישה ארצית.
 
חנות הענק החדשה מתפרסת על פני שתי קומות של חללים מעוצבים, בשטח כולל של כ-1,500 מ"ר. היא ממוקמת במקומה של חנות ‘שילב’ שלעבר. 
 
החנות מאפשרת לצרכן למצוא, תחת קורת גג אחת, את המבחר הגדול ביותר של חבילות לידה–חדרי תינוקות ומוצרים משלימים כגון: עגלות וטיולונים, כיסאות בטיחות, מצעים ומגבות, אביזרי אמבטיה וטיפול, צעצועים, מוצרי הנקה והאכלה, מנשאים ותיקים, אופנה וביגוד ועוד.
 
גם בחנות החדשה–הרשת מתחייבת למחירים הנמוכים ביותר על כל המוצרים והמותגים.
 
החנות החדשה נשארת נאמנה למדיניות הרשת, הדוגלת בחנויות ענק הממוקמות באזורי תעשיה מחוץ לקניונים. כוח הקניה העצום של רשת חנויות הענק, בשילוב דמי השכירות הנמוכים יחסית, מאפשרים לצרכן לרכוש את המוצרים במחירים נמוכים הרבה יותר.
 
מדיניות התמחור של הרשת, לצד התעוררות המודעות והרגישות הציבורית למחירים הגבוהים שהציגו המתחרים, הובילו את הרשת להיות הרשת המובילה בתחום מוצרי התינוקות. הרשת מציגה צמיחה מתמדת והגיעה השנה לנתח שוק של יותר מ-26% בקטגוריית חבילות הלידה, תוך שהיא דוחקת למקום השני את רשת שילב שנחשבה למונופול של הקטגוריה.
 
תוך שנתיים צופה הרשת לתפוס נתח שוק של כ-35% בקטגוריית חבילות הלידה.
 
 
החנות החדשה מעוצבת בסגנון מודרני וחדשני, עם חלוקה ברורה לקטגוריות השונות. למבקרים מצפה חוויית קניה יוצאת דופן באווירה מרגיעה ונעימה. 
צוות החנות עומד לשירות הלקוחות, החל בייעוץ מקצועי ועד להתאמת חבילות לידה התואמות את רצונות וצרכי ההורים לעתיד והתינוק שבדרך.
תמהיל המכירות של מוצרי התינוקות מורכב מעגלות (20%-15%), ריהוט (15%-10%), צעצועים (25%-20%, ובמיוחד צעצועי התפתחות), ומוצרי בטיחות (10%-5%). 
 
 
אודות רשת חנויות הענק של מוצצים
 
רשת חנויות הענק"מוצצים"הוקמה בשנת2000 במטרה לתת מענה לכל הזוגות הצעירים  ובעיר – לשבור את המונופול של הרשת המובילה והיקרה.
 
הרשת הוקמה ומנוהלת על ידי האחים גיל ואסף כהן. 
החנות הראשונה, שנפתחה בבאר שבע, נהפכה במהירות להצלחה גדולה.
 
"הזוגות הצעירים חיפשו תחליף ואלטרנטיבה לרשת שילב שנחשבה ליקרה מאוד ואפילו ליקרנית",נזכר אסף כהן, מבעלי רשת"מוצצים". 
"במקום לקנות בקניון הם הגיעו לאזור התעשייה בבאר שבע ומצאו אצלנו מוצרים זהים–אותם מוצרים ממש–במחירים נמוכים בעשרות ולפעמים אפילו במאות שקלים".
 
את המחירים הנמוכים הצליחה הרשת להשיג בזכות הקניה המרוכזת והגדולה לחנות הענק, בזכות מיקום באזורי תעשיה ושכר דירה נמוך יותר, ובזכות ניהול יעיל ולא בזבזני. (בלי מטה מפואר עם עשרות עובדים).
 
את ההצלחה הגדולה בבאר שבע החליטו האחים גיל ואסף כהן לשכפל. 
הם עשו זאת בהצלחה גדולה עם החנות השנייה בחיפה, שנתנה את האות לפתיחת חנויות באותו קונספט בכל רחבי הארץ.
חנויות ענק נפתחו באזורי תעשיה בכל רחבי הארץ: אילת, באר שבע, קריית גת, אשקלון, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, ירושלים, נתניה וחיפה.
 
כיום מונה הרשת12 חנויות ענק. הן מציעות לזוגות הצעירים את מבחר המוצרים הגדול ביותר לתינוק. זו חוויית קניה ייחודית ויוצאת דופן המאפשרת למצוא ולהתרשם מכל המוצרים בנוחות, במרוכז ותחת קורת גג אחת.
 
רשת מוצצים מתחייבת בכל חנויות הענק שלה למחירים הנמוכים ביותר.
מחירים שמאפשרים לזוגות הצעירים לחסוך הרבה כסף ולא לחסוך מהתינוק שלהם דבר.
 
 
 

תגובה אחת

  1. היום ביקרתי במוצצים במטרה לקנות מוצרים לתינוקת וטענו שם שיש מבצע עסקת חבילה וכשניסיתי לבחור מוצרים טענו שזה סטנדרט ואי אפשר לשנות או לבחור מה אני רוצה וצבעים שאני בוחרת וכשהגעתי הביתה ראיתי את המבצע שאומר מיטה שידה וגיליתי שצריך להוסיף עוד 400 שקל בשביל לקבל את כל הפריטים האחרים

השאר תגובה