Antler -מותג המזוודות הקלות מאנגליה מגיע לישראל

ממסי תיירות משיקה לראשונה בישראל את מותג המזוודות הבריטיAntler -סדרת המזוודות הרכות וקלות המשקל של המותג, מציעה איכותואחריות ל-10 שנים

 
ממסי תיירות משיקה לראשונה בישראל את מותג המזוודות הבריטי הידועAntler (אנטלר).  כל מוצרי המותג, המבוססים על100 שנות ניסיון של החברה, מצטיינים בעיצוב מוקפד, איכות גבוהה, עמידות, משקל קל ופונקציונאליות.

ממסי תיירות, המשווקת הבלעדית של מזוודות אנטלר בישראל, גאה להשיק את דגם המזוודותCyberlite (סייברלייט) –הסדרה הנמכרת ביותר של המותג בעולם זו השנה רביעית ברציפות.

 
Antlerשמה לה למטרה לייצר בעקביות מזוודות איכותיות, חדשניות ומעוצבות עם אחריות ל-10 שנים ומחיר לכל כיס. ממסי תיירות לקחה על עצמה להביא את הבשורה גם לצרכן הישראלי לאחר הצלחת המותג בכל העולם.
      
דגם מזוודותCYBERLITE
דגם המצטיין בעיצוב יוקרתי ואלגנטי, חלוקת תאים מושלמת ונסיעה שקטה, חלקה וקלה. עשויה מפוליאסטרclass A 500X300,מנעולTSA אינטגראלי בתקן אמריקאי, שני כיסים חיצוניים לאחסון ושליפה מהירה, ארבעה גלגלי סיליקון של חברתHinomoto –היצרן הטוב בעולם, תוספת אופציונאלית להרחבה של20% נוספים בתכולה.
 
צבעים: שחור, ירוק, אדום, סגול
טווח גדלים:20" –  S24 " – M 28" – L
אחריות:10 שנים, אחריות בינלאומית
טווח מחירים:549 ₪ – 849 ₪. מחיר סט מלא :1599 ₪ 
 
על סדרת המזוודות הרכות של אנטלר
סדרת המזוודות הרכות של אנטלר מתאימה במיוחד לעידן ה- LOW COSTולכללים המחמירים של חברות התעופה בדבר כבודת הנוסעים. יתרונה הבולט של הסדרה, על כל דגמיה, הוא המשקל הנמוך במיוחד ביחס לנפח. המזוודות מתוכננות לנוחות מקסימלית עבור הנוסעים עם מבחר תאים לאחסון, צבעים מגוונים ועיצוב חדשני.
 
את סדרת המזוודות שלAntlerניתן להשיג ברשת חנויות ממסי תיירות ברחבי הארץ 
 

אין תגובות

השאר תגובה