חיתולי בייבי סיטר-מבחן ספיגת הלילה לתינוקות

לראשונה בישראל: מבחן ספיגת לילה עם חיתול לא ממותג.

מותג החיתולים בייביסיטר עולה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס בתקציב של2.5 מיליון ₪. במסגרת הקמפיין הוזמנו אימהות כדי לבצע את מבחן ספיגת הלילה הגדול מסוגו בישראל עם חיתול לא ממותג.

את התוצאות ניתן היה לראות בקמפיין שהחל ביום ראשון במסגרת ברייק הזהב, בפרסומת שאורכה דקה וחצי בשיאה של תוכנית סיום העונה של בייבי בום בערוץ10.  עלות ברייק הזהב הינה200 אלף ₪ וסך עלות  הקמפיין הינה2.5 מיליון ₪.

במסגרת מבחן ספיגת הלילה הגדול, הוזמנו30 אימהות, צרכניות קבועות של מתחרות בקטגוריית הפרמיום, ללילה במלון, כדי לבצע את מבחן ספיגת הלילה הגדול  והראשון מסוגו בישראל. כל אם קיבלה חיתול אחד, לא ממותג. האימהות חיתלו את ילדיהם בחיתול הבודד שקיבלו והשכיבו אותם לישון. בבוקר למחרת נתבקשו האימהות לחוות דעה אודות ביצועי החיתול במהלך הלילה. התוצאות היו מפתיעות וחד משמעיות- חיתול בייביסיטר מנצח בספיגה.

חיתולי בייבי סיטר מצוידים במערכת לכידת נוזלים איכותית, שכבת בד לא ארוג – המספקת מגע מלטף לגוף התינוק ומונעת חזרה של הנוזל לגופו, פד בעל כושר ספיגה מקסימאלי, מותנית גמישה המסייעת בהתאמת החיתול לגוף התינוק, פס הדבקה קדמי חזק במיוחד, מנגנון סגירה רב פעמי ויריעה חיצונית ‘נושמת’, המאפשרת כניסת אוויר. לחיתולי בייביסטר יש טכנולוגיות חדשניות המעניקות התאמה מושלמת לגופו של התינוק, יכולות הספיגה מעולות ומחיר משתלם וקבוע.

צילום: סטודיוBB/A

אין תגובות

השאר תגובה