אולימפיאדה ריו2016 -תוספי תזונה לספורטאים האולימפיים

חברת טעם טבע אלטמן נבחרה לספקית הוויטמינים ותוספי התזונה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו2016, ובמקביל תשיק החברה סדרת מוצרים ייעודית לספורטאים.

החברה תספק לספורטאים האולימפיים את משק תוספי התזונה שלהם יזדקקו במשך השנים הקרובות. שיתוף הפעולה יניב גם סדרת תוספים חדשה ייעודית שתשווק בישראל תחת המותג אלטמן ואשר מיועדת לאנשים העוסקים בספורט. הפיתוח נעשה בשיתוף עם הצוות הרפואי של הוועד האולימפי בישראל. ההשקעה במהלך נאמדת בכמיליון שקלים.
 
התוספים שבהם ישתמשו ספורטאי הסגל האולימפי של ישראל, בהמלצת הצוות הרפואי ובאישורו, הם מגוון מוצרי אומגה3 של אלספה, תוסף לשיפור איכות מצב המפרקים –מגה גלופלקס משחת טראומיל, מגנזיום, ויטמיןDויטמיניB 12ועוד וכל זאת בהמלצת הצוות הרפואי של הוועד האולימפי ובאישורו.
 
כאמור, טעם טבע אלטמן תוכרז על-ידי הוועד האולימפי כספקית הרשמית והבלעדית של הסגל האולימפי לריו2016 בקטגוריה של תוספי תזונה. לקראת התחרות תציג החברה אייקון מיוחד שיוצמד כחותמת על כל המוצרים בהם משתמשים הספורטאים האולימפיים.   
 
היקף שוק תוספי התזונה בישראל מוערך ב -750 מיליון שקלים בשנה. מסקר שערכה טעם טבע אלטמן עם חברת המחקר סאפיו, עולה כי בשנים האחרונות ניכרת עלייה בצריכת תוספי תזונה בשיעור של כ 10%. הגידול ניכר הן בשיעור המשתמשים והן בתדירות השימוש.  47%מתושבי ישראל רוכשים תוספי תזונה באופן קבוע, הרגל שאינו נחלתו הבלעדית של ציבור הספורטאים.
 

אין תגובות

השאר תגובה