מתנות מקוריות לפסח2014 -רעיונות למתנות לילדים ולכל המשפחה

לכבוד חג הפסח, בו נהוג לקנות מתנות למארחי סעודת הסדר או אפילו לעצמנו – אספנו עבורכם רעיונות למתנות מקוריות לחג

הפרח שיפריח לכם את השממה במטבח(סטודיוOTOTO)
סיבובית דואגת שמכסה הסיר ישאר פתוח ומאפשרת לאדים להשתחרר בזמן הבישול. כשהטמפרטורה במטבח עולה מצפה לכם הפתעה. חומר: סיליקון, פלסטיק. 
מחיר:49 ש"ח בלבד.
להשיג ברשתENTER,טלפון:03-5095316

ג’ק המקפץ – כפות סלט(סטודיוOTOTO)
זוג כפות לעירבוב הסלט בצורת ג’ק המקפץ – פשוט העמידו אותן על השולחן מוכנות להגשה, או הניחו אותן בתוך הסלט. שתי ההצעות מבטיחות להעלות חיוך סביב השולחן. הכפות עשויות מפלסטיק.
מחיר:69 ש"ח
להשיג ברשתENTER,טלפון:03-5095316
 

שטיחיPVC (מעצבת קרן דניס)
קרן דניס, בוגרת מכללת ויצו בעיצוב גרפי. בשנים האחרונות פיתחה ליין ומוצרים ולקראת החג עיצבה סדרת שטיחיPVC  דקורטיביים עם עיצוב ייחודי מודפס עלPVCלינואלום באיכות גבוה. עיצוב סדרת השטיחים מתמקד בעיצוב האות (טיפוגרפיה) ובתכנים אופטימיים ובעלי משמעות. עיצוב השטיח מעניק אשליה של הדפסה ישירה על משטח הריצוף. יתרונות: עמיד לאורך זמן בכל תנאי (שמש ישירה, נוזלים, שריטות וכד’). אינו מחליק. משקל – כ-500 גרם (תלוי בגודל), עובי – 1.5 מ"מ. הגדלים:60/80 ס"מ, 60/100ס"מ,60/120 
מחיר:249 שח ₪
להשיג ברשתENTER,טלפון:03-5095316
 

דג בולע חלמונים– YOLKFISH (מעצב שחר פלג)
פתרון מושלם למי שרוצה להפריד את החלמון והחלבון (משימה מאתגרת עבור חלקנו). מטרתו של הדג להפריד את חלמון הביצה, על ידי פעולה פשוטה וקלה. לוחצים על הדג, מצמידים את פיו לחלמון, משחררים את הלחיצה כך שהחלמון ‘ייבלע’ בפי הדג, ולוחצים שוב כדי לשחרר את החלמון מפי הדג. אביזר החוסך זמן בעת האפייה, הבישול והטיגון. לא מלכלך וללא מגע ידי אדם. מידות:4/9.5/6.2 ס”מ.
מחיר:39 ש"ח
להשיג ברשתENTER,טלפון:03-5095316

מתנות לחג הפסח, אירועי פסח2014, רשת ENTER,קניות לפסח
מפרידים את החלמון והחלבון ללא בעיה – להשיג ברשתENTER.צילום: דן לב

תחתיות איור סילקוןSketch trivetלסירים חמים (שחר פלג)
מכניסים הומור למטבח באמצעות תחתיות לסירים, שמהוות לא רק אביזר פונקציונלי כי אם גם כזה התורם לאמירה עיצובית ומחויכת במטבח.
מחיר:49 ש"ח
להשיג ברשתENTER,טלפון:03-5095316
 

JUMBO – לייבוש סכו"ם (שחר פלג)
כלי לייבוש סכו"ם, הממוקם סמוך לכיור כך שהמים המתנקזים נשפכים היישר לכיור.
מחיר:69 ש"ח
להשיג ברשתENTER,טלפון:03-5095316
מתקן לייבוש כלים, מתנות לפסח, פסח2014, קניות לפסח, מתנות למטבח
שוטפים כלים – וכל המים חוזרים לכיור. מתנות לפסח ברשתENTER.צילום: דן לב

מחבת פנקייק אנגרי בירדס

חברתFood Appealמציגה את מחבת המיני פנקייק המאפשרת להורים לארגן ארוחת פנקייקים חווייתית לכל בני המשפחה עם הדמויות שלAngry Birds.בנוסף לחוויית ההכנה הכייפית במיוחד שמציעה המחבת, תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות נוספים: ציפוי נון סטיק איכותי, עיצוב ארגונומי ההופך את המלאכה לקלה, פשוטה ובטיחותית במיוחד ועוד. המחבת בקוטר26 ס’מ להכנת 7עיגולי פנקייק, חביתיות או לביבות עם הטבעה של דמויות האנימציה המדליקות. בנוסף לכך משודרג הפריט עם ציפויPREMUIM COAT,שמונע את הדבקות החביתיות למחבת ועשוי מיציקת אלומיניום שלמה. 
המוצר בטוח לשימוש – ללאPFOA,עופרת או קדמיום, מגיע עם12 חודשי אחריות.
מחבת פנקייקAngry Birdsבמחיר מבצע של149 ₪ לרגל ההשקה  
להשיג ברשתות הנבחרות כגון: ‘לגעת באוכל ‘, פור שף’,  ‘הום סנטר’ ועוד.
 

מחבת פנקייק אנגרי בירדס, מתנות לפסח, מתנות לילדים, קניות לפסח
מחבת אנגרי בירדס לפנקייקים – מתנה מקורית לפסח.


מתנות לפסח מרשת סקאל טויס
סקאל טויס, חטיבת הצעצועים של קבוצת סקאל, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולםMATTEL,מציעה לקראת חג הפסח את המתנות של המותגים הכי נחשקים:  ברבי, מאנסטר היי, הוט ווילס, פישר פריס ועוד. ניתן להשיג את המתנות ברשתות הצעצועים המובחרות:

מגוון בובות אופנתיות של חברת דיסני -הבובה מתאימה לכל אותן הילדות חובבות האופנה החולמות להיות מעצבות אופנה גדולות, כאשר הן יכולות להחליף את השמלה שהבובה לובשת בשמלה מהודרת ואלגנטית נוספת. מחיר:169.90 ₪ 

בובותMonster High – בובות ססגוניות וצבעוניות שלכל אחת אופי, אישיות וכוח על טבעי משלה וכן אביזרים נלווים המאפיינים אותה. לדוגמא: מברשת שיער, יומן אישי, סטנד המאפשר להעמיד את הבובה וחיית מחמד ייחודית לכל בובה.
מחיר:129.90 ₪ 

ברבי, בובות לילדות, מתנות לפסח, מתנות מקוריות לפסח, קניות לפסח
ברבי ספורטיבית לכבוד החג.
 

ברבי הנצחיתוהמדהימה שרק החודש חגגה55 שנה להיוולדה:
בית ברבי-  בית ברבי גדול ומפואר בעל2 קומות, 2 אזורי משחק שונים והמון אביזרים נלווים. זהו בית נופש מפואר שניתן לאבזרו בהמון דברים מגניבים ומדליקים. מחיר: 299.9 ₪ 

ערכת אביזרי שיער של ברבי – המציעה לילדות להתנסות וליהנות מעולמם של הגדולים. בערכה מגוון רחב של אקססוריז באמצעותם יכולות הילדות לעצב את שיערה של ברבי איך שהן רק חולמות. מחיר:149.9 ₪. 

ברבי רוכבת על אופניים – בובת ברבי מהממת וספורטיבית, מצוידת בקסדה, מגני ברכיים ומוכנה לצאת ולטייל בכל רחבי הארץ. מחיר:129.90 ₪ 

הוט-ווילס -מסלולי מכוניות מאתגרים בעיצוב חדשני ומדליק בהשפעת עולם המרוצים והאגדות. מכוניות מדליקות בגדלים הנעים ממיניאטוריים ועד לגודל מלא אשר נוסעות על מסלולי מכוניות בעיצוב מאתגר, חדשני ומדליק היוצר הרפתקת מרוץ בלתי נשכחת. מחיר:249.90 ₪ 

מחשב נייד לילדים, מתנות לילדים, מתנות לפסח, קניות לפסח, מתנות לכל המשפחה
מחשב נייד – מוזיקה, משחקים ולימודים.

מחשב נייד חכם לקטנטנים-המחשב כולל מסך מאיר ומאויר ותשעה מקשים צבעוניים קלים ללחיצה, המפיחים חיים בלמידה בעברית ובאנגלית. כולל שני מצבי לימוד אינטראקטיביים: התינוק מקבל משוב כאשר הוא נוגע במקשים, מזיז את העכבר, מרים ופותח את המכסה או סוגר אותו, ולומד אותיות, מספרים, ספירה, צורות, צבעים ועוד. מוזיקה בכיף – לשיר שירים, להאזין לצלילים ולקולות משעשעים ולשמוע משפטי עידוד. מחיר:179.90 ₪ 

תומס הקטר -דמויות ומסלולי רכבות המבוססות על סדרת האנימציה לילדים ומבוססת על ספרי סדרת הרכבות. הסדרה עוסקת בהרפתקאותיהם של קטרים וכלי רכב. מחיר:229.9 ₪ 

Pictionary – (לגילאי8 ומעלה)מיועד ל:2-4 משתתפים וכולל לוח משחק עם 123 כרטיסים למבוגרים ו-83 כרטיסים לצעירים. על כל שחקן בתורו לבחור מילה או ביטוי אחד מבין החמישה שמופיעים בכרטיס אותו הוא בחר, בשלב הבא יהיה עליו לצייר את הביטוי שבחר ולהציג את הציור הסופי בפני שאר השחקנים. בשלב האחרון כל אחד מהשחקנים בתורו צריך לנחש מה המילה או הביטוי הספציפי אותם צייר השחקן האחר. מחיר: 119.90 ₪ 

סקרבל- משחק קופסה, המתאים למשחק בבית מסביב לשולחן עם כל המשפחה והוא מעשיר את השפה העברית והאנגלית. המשחק מורכב מלוח ואבני אותיות, כאשר מטרתו למצוא ולהרכיב כמה שיותר מילים. המשחק מכיל כ-101 צירופי מילים אפשריות, מלמד ומעשיר את המשתתפים, מאתגר את המוחות ומבדר בכל פעם מחדש. סקרבל הוא משחק המשלב הנאה ולימוד, מעשיר את הידע, מחדד את החשיבה והדמיון, מרתק ומאתגר ומאפשר בילוי לכל המשפחה. מחיר:89 ₪.

כותונת פסים, מתנות מעוצבות לילדים ותינוקות, מתנות לכל המשפחה, מתנות לפסח
תיק גב לילדים – מתנות לפסח מכותונת פסים.

מתנות מעוצבות לתינוקות וילדים – כותונת פסים
תיק גב לילדים-יכול לשמש את הילד לחוגים, ספרייה, לגן או לבילוי אחר הצהריים. התיק עשיו מבד איכותי100% כותנה ומיוצר במהדורה מוגבלת. 
מחיר מחירון:120 שקלים. מחיר מבצע לחג: 99 שקלים.

מתנות לילדים לפסח, כותונות פסים, מתנות מעוצבות לתינוקות וילדים, קניות לילדים
תמונות ממוסגרות ומעוצבות – מתנות לילדים ותינוקות של כותונת פסים.

סט תמונות ממסגרות ומעוצבות לחדר הילדים- בגדלים משתנים(18X24,13X18). התמונות ייחודיות בשילוב מרענן של צבע.
מחיר מחירון:210 שקלים. מחיר מבצע לחג: 169 שקלים.

את הפריטים ניתן להשיג בכותנת פסים.
טלפון: 050-7503078 | 052-4609938
 

 מיני פד לילדים, מתנות לילדים, מתנות לאפיקומן, מתנות לפסח, קניות לילדים
MINI PADללמידת שפות -68.54 ש"ח
 

מתנות אפיקומן במחירים זולים
הטרנד ההולך וגובר של רכישות און ליין מאפשר חוויית קניה שונה, מהנה וזולה יותר. באתרי הקניותLight In The Boxו- Mini In The Boxתמצאו מגוון רחב של מתנות לילדים בכל הגילאים, החל בפרטי לבוש ועד גאדג’טים וצעצועים, כשאתם קובעים את טווח המחירים. זמני המשלוח נעים בן10-20 ימי עסקים ממועד ההזמנה. בין המוצרים: מיני פד ללמידת שפות בכ-69 ש"ח, שמלה אביבית בכ-90 ש"ח, חליפת מכנסיים חגיגית לילד בכ-131 ש"ח, נעלי בד עם תחרה בכ-55 ש"ח, צעצוע של גיטרה מאירה ב-10 ש"ח, מכונית מרוץ על שלט רחוק בכ-65 ש"ח, תיק פרת משה רבנו בכ-115 ש"ח ועוד.
לרכישה באתריםלחצו כאן….  
או כאן…

צעצועים לילדים, מתנות לילדים, קניות לפסח, מתנות לפסח, קניות לילדים
גיטרה מנגנת ומאירה -10 ש"ח.

טוסטר להכנת קאפקייפס-  Lovely bake 
רשתENTERמציעה לקראת חג הפסח מתנה אולטימטיבית שתשמש גם את הילדים והמשפחה בכלל: Lovely bake,טוסטר להכנת קאייפקסים תוך דקות ספורות. מדובר במוצר ידידותי ומעוצב בסגנון רטרו. למוצר מצורפת חוברת מתכונים להכנת בלילה בטעמים על פי בחירה וההכנה קלה ופשוטה. מוצר בטיחותי לשימוש וקל לתפעול. 
מחיר:  229ש"ח במקום249 ש"ח. 
להשיג ברשתETNER
שירות לקוחות:03-5095316

טוסטר להכנת קאפקייקס, מתנות לילדים, מתנות לפסח, קניות לילדים לפסח
קאפקייקס ב-10 דקות.

 

מכונה להכנת סורבה – יאמי
יאמי היא מכונת הסורבה הביתית מהדור החדש, יוצרת מפירות קפואים ויוגורט או חלב שהוקפא במקפיא, גלידת סורבה טעימה במיוחד. מתנה בגודל קומפקטי המפיקה גלידות סורבה מפירות וירקות קפואים, כולל אגוזים. פיתרון לילדים שלא אוהבים פירות. המוצר מתפרק בקלות לחלקים נוחים לשטיפה.
מחיר:299 ש"ח
לרכישה ברשת הום סנטר ולהזמנה און ליין באתר האינטרנט של יאמי.

 

מתנות לילדים, קניות לפסח, מתנות מקוריות לפסח, מתנות לחג 
מכונת יאמי להכנת גלידות סורבה – גם לילדים שלא אוהבים פירות.

 

סט תופים
רשת כפר השעשועים מציעה מגון מתנות אפיקומן לפסח לילדים, בטווח מחירים של50-200 ש"ח למוצר.
סט תופים איכותי לילדים במחיר של99.90 ש"ח.

סט תופים לילדים, מתנות לילדים לפסח, מתנות לפסח, קניות לחג
סט תופים לילדים בכפר השעשועים.

כוסות לייצור ברד תוך דקה – טויס אר אס
להיט מחברת טויס אר אס – כוס שמייצרת ברד תוך דקה, בקלות ובלי לכלוך. הקפיאו את הכוס ריקה, מזגו משקה קר אהוב, לחצו ותיהנו מברד טעים. כוס הפלא לברד הינה פטנט רשום שהמציא יזם אוסטרלי, המתבססת על טכנולוגיית ההקפאה המהירה (התאים הפולאריים). כוס הפלא לברד חוצה גילאים–ילדים יכינו ברד בטעם פטל ומבוגרים ייהנו מאייס קפה מרענן. הילדים יאהבו להכין ברד בקלילות וההורים יאהבו שאין לכלוך.
ניתן להשיג עכשיו רק בטויס אר אס, ב -79.90 ₪

 כוס פלא להכנת ברד, מתנות לפלסח, מתנות לילדים, קניות לפסח, אטרקציות לילדים
ברד תוך דקה בכוס הפלא של טויס אר אס.
 

אין תגובות

השאר תגובה