מתנות לילדים חובבי כדורגל?חנותOLEהחדשה במתחם שרונה

OLE –  חדש במתחם שרונה: רשת חנויות ביגוד ואביזרים מקוריים של קבוצות הכדורגל המובילות בעולם

רגע לפני פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל בברזיל, נפתחת במתחם שרונה בתל אביב, בהשקעה של1.5 מליון ₪ – OLE,חנות מוצרי כדורגל מקוריים שתציע למכירה את המוצרים הרשמיים של הקבוצות המובילות בעולם.

השבוע נפתחה בתל אביב חנות הקונספטOLE.חנות ייחודית המאגדת בתוכה מוצרים מקוריים של קבוצות הכדורגל המפורסמות והחשובות בעולם. החנות נפתחה במתחם שרונה ומשתרעת על שטח של כ -160 מ"ר.  בין המוצרים הרשמיים של קבוצות הכדורגל, ניתן להשיג את מדי המשחק רשמיים של הקבוצות, נעלי כדורגל מקוריות ומקצועיות, ציוד נלווה, ומגוון מוצרים מקוריים של הקבוצות כגון צעיפי אוהדים, כובעים, כוסות, דגלים ועוד. החנות החדשה מצטרפת לחנותOLE  שנפתחה לאחרונה במתחם סינמה סיטי בראשון לציון.

מוצרי הכדורגל המקצועיים הנמכרים בחנויות כוללים את מדי המשחק הרשמיים של ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ’סטר יונייטד, צ’לסי, יובנטוס, חולצות נבחרת ישראל וחולצות נבחרות המונדיאל. עוד מתחום הציוד הרשמי בחנות, נעלי הכדורגל המקוריות והרשמיות של השחקנים המפורסמים ביותר. כל הנעליים הכי חדישות ועדכניות של נייקי ואדידס, כולל נעלי קט רגל ונעלי כדורגל (פקקים) מקצועיות וחצי מקצועיות וציוד כדורגל נלווה, מוצרים כגון: מגני שוקיים, כפפות שוער, גרבי כדורגל, כדורי רגל ועוד.

בנוסף למוצרי הכדורגל המקצועיים, ניתן להשיג ביגוד וחליפות של נייקי ואדידס עם לוגו של מועדוני כדורגל אירופאים, ומגוון מזכרות ממותגות ביניהם – כוסות, מחזיקי מפתחות, דגלים, מצעים, מגבות, בגדי תינוקות, תיקים, קלמרים, מחברות ושאר ציוד בית-ספר, כוסות בירה, בקבוקי שתייה ומוצרים נוספים. כל המוצרים הם מוצרים רשמיים של מועדוני כדורגל ולכל פריט מוצמד אישור מקוריות ואותנטיות של המוצר עם רישיון המועדון. כמו כן הוצבה בחנות מכונת הדפסה שתאפשר הדפסת מספר ושם שחקן מבוקש על החולצות או את שמותיהם של רוכשי החולצות. 

בנוסף, בחנות החדשה ניתן להשיג באופן בלעדי ביגוד רטרו מקורי של הליגה האנגלית: חולצות רטרו של מועדוני הכדורגל באנגליה, מנצ’סטר יונייטד, ליברפול, צ’לסי, מנצ’סטר סיטי. החולצות הינן רפליקות של המדים שלבשו במועדונים אלו בשנים1980-2000, כולל חולצות בית וחוץ משנים חשובות בהיסטוריה של כל מועדון. לדוגמה, חולצת המשחק של מנצ’סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות נגד ביירן מינכן שנערך באצטדיון הקאמפ-נואו ב- 1999.

 

חנות ספורט חדש, חנויות ספורט לילדיםי, מתנות לילדים, מתחם שרונה
מוצרים מקוריים של קבוצות הכדורגל. צילום: סיון פרג.

 

טווח המחירים בחנויות נע בין50 עד 100 ₪ למזכרות השונות. מחירי מצעים ובגדי תינוקות נעים בין 100-200 ₪, נעלי כדורגל – נעלי קט רגל ילדים 250 עד 320 ₪, נעלי כדורגל מקצועיות וחצי מקצועיות: 600 עד 1,200 ₪, ומחירי ביגוד וחולצות רשמיות נעים בין 200-600 ₪. הלהיטים המבוקשים ביותר בימים אלה: נעלי קט-רגל של מסי, רונלדו וניימר לילדים ונוער בגילאים 6 עד 18, כדורי-רגל מונדיאל וליגת האלופות וביגוד רשמי של ריאל מדריד וברצלונה. 
 

חנות ידידותית עם מגוון רחב של פריטים לחובבי התחום ומחירים סבירים בהחלט. תחנת חובה לפני שמחפשים מתנה לחובבי כדורגל צעירים (ולא רק…).

תגובה אחת

השאר תגובה