איקאה-קטלוג2015 -הוזלה והתחייבות למחירים קבועים כל השנה

רשת איקאה ישראל משיקה את הקטלוג לשנת2015, ה-15 במספר, תחת הנושא המרכזי: Bed & Bath -הקטלוג החדש מציע מגוון פתרונות והמלצות בעיצוב, ארגון וסידור חללי הבית, בדגש על חדרי השינה והאמבט, האזורים בהם מתחילים ומסיימים את היום כשאופי ההתארגנות בהם שונה וייחודי לכל אדם
 
תכני הקטלוג מתבססים על השוואה שערכה לאחרונה הרשת העולמית בקרב27 מדינות ובנוסף על 50 שנות ניסיון ומחקרים הסובבים סביב סיטואציות החיים השונות. אחת התובנות המרכזיות שעולות מההשוואה היא שאנשים המנהלים אורח חיים עירוני קדחתני, מסבים את חדרי השינה והאמבט למקומות בהם נרגעים ומטעינים מצברים ובהתאם מסייעים להמרצת הגוף והנפש. עוד עלה, כי סידור וארגון אופטימאליים של החדרים, כך שלכל פריט יש מקום ושההתנהלות בהם יעילה ומהירה, משפיעים על מצב הרוח במשך היום. על בסיס תובנות אלו ואחרות איקאה שמה דגש על מגוון מוצרים פונקציונאליים לשימוש בחדרי השינה והאמבט אשר מסייעים בהתנהלות היום יומית וכן יוצרים אוירה נעימה ורגועה.
 
קטלוג2015 –כ-237 אלף עותקים נוספים 
 
דוגמאות למוצרים שמחירם ירד בשנת2014:
EKTORP  ספת תלת מושבית עם ריפוד בז’: ירדה ממחיר ₪2,250 ל-1,995 ₪
TARVAשידת3 מגירות ירדה ממחיר ‎ ₪ 595ל-₪395
KAVALKADמחבת במקום ₪39במחיר ₪29
PARLHYסט ציפה וציפית לכרית במקום ₪95במחיר ₪75
TRYSILשידת3 מגירות במקום ₪495 ב- ₪395
KAJUTAמנורת שולחן במקום ₪59ב- ₪49
 
מתוך השוואה העולמית שאיקאה ערכה בין ישראל לעומת העולם–דומה ושונה: 
השוואה מקיפה שערכה איקאה העולמית בקרב27 מדינות והתמקד באזורי חדרי השינה והאמבט מעלה כי כיום אנשים רבים נוטים לתעדף את החללים הציבוריים בבית כגון: סלון, מטבח וכיו"ב מאחר והם מהווים את כרטיס הביקור של הבית ולרוב זונחים את החללים האישיים שתורמים להמרצת הגוף והנפש. 
 
ממצאי המחקר העלו לדוגמה כי בעוד בצרפת חדר השינה מעוצב לרוב בסגנון מסורתי כפרי (פרובנס), בקנדה משתמשים בריהוט בצבע כהה בחדר השינה. אם במלזיה חדר השינה משמש את בני הבית להתרגעות, בסין חדר השינה משמש לפעילויות רבות כמו: משחק, עבודה ובילוי עם חברים. עוד עלה כי ברוסיה חולקים את חדר השינה ובדרך כלל ישנה ספת מיטה בסלון שבהם ישנים ההורים, הסבים והסבתות, לעומתם בספרד חדר השינה נתפש כאישי ורומנטי מאוד ובאיסלנד הוא משמש אזור חברתי שכלל תושבי הבית שוהים בו. 
 
בישראל אוהבים מזרני קפיץ מאווררים בדרגת קשיחות קשה זאת לעומת שווייץ ובלגיה מעדיפים מזרן לטקס. בשונה מיפן, בישראל כ-70% ישנים עם שמיכה משותפת וההעדפה הינה למצעים מכותנה עקב האקלים החם. ובנוסף, חללי חדר השינה והאמבט בישראל קטנים יחסית ונבנים בגדלים של 8 מ"ר חדר שינה,2.5 מ"ר לאמבט.
 
ומה דומה? בארץ ובעולם מנסים להימנע מקדיחת חורים בחדר האמבט לכן קיים ביקוש לאביזרים אשר אינם מצרכים קידוח. בישראל, כמו בעולם, נדרשים פתרונות אחסון ייעודיים לאחסון אוספים בארון כגון: תכשיטים, חגורות, נעלים ואביזרים שונים. 
 
מה עוד התחדש השנה?
במהלך שנת הקטלוג הקרובה איקאה צפויה להתחדש בארבעה סבבים של מוצרים חדשים למגוון אשר יכללו בין היתר10 קולקציות מעוצבות ובמהדורה מוגבלת, במטרה לענות על צרכים עיצוביים ייחודים ולעורר השראה בעיצוב וריהוט הבית תוך כדי התאמה לעונות השנה ולנושאים שונים. כל קולקציה תושק לתקופת זמן מוגבלת ותכיל מגוון מוצרי ריהוט ואביזרים המאופיינים בעיצוב מוקפד הניכר בפרטים הקטנים.
 
דוגמאות למוצרים חדשים בקטלוג:
GUNNERNשולחן צד,195 ₪
BUSUNGEמיטה מתארכת,995 ₪
BENRANGELסט ציפה וציפית לילד,125₪
IKEA PS 2014שולחן צד עם תאורה395₪ 
IKEA PS 2014שולחן עם אחסון395 ₪
 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה