מעלה קרחות – הצגה מומלצת לילדים?

היתה וכתבה: דיקלה גלבוע

טוב, אז חייבת להודות שחוץ מלהסביר לילדה שלי בדרך להצגה שהיום נראה עוד אנשים עם קרחת כמו של אבא, לא ידעתי מראש הרבה על ההצגה המחודשת. רק האמנתי מניסיון העבר עם ההצגות של תיאטרון אורנה פורת, שהמאמץ הכולל לצאת לדרך עם שני ילדים באוטו ביום החופשי שלי ישתלם… ואכן לא טעיתי (אמרה הפולנייה שבי).

בהצגה, למי שלא קרא את הספר, הכרנו מקום בשם”מעלה קרחות”ובו כולם קרחים… בעודם בוחרים ראש עיר, צצות כל מיני בעיות שהחמורה בהם היא שצמחה שערה בראשו של ראש העיר הנבחר. ומכאן לא אגלה יותר כי הסיפור שזור בהומור, בשנינות במשחק נהדר של המשתתפים ששווה לראות.

מעלה קרחות מבוססת על ספרו של אפריים סידון וגם בה עובר המסר החשוב של קבלת השונה עם עוד הרבה תובנות ותזכורות כמו לגלות אכפתיות, להיות חבר טוב ולגלות סובלנות… מאמינה שלכל אחד מהצופים, זה נגע בכמה מקומות והעלה כמה שאלות על עצמו וכיצד הוא מקבל את השונה – במיוחד בימים אלו.

מעלה קרחות, הצגות ילדים מומלצות, הצגת ילדים, המלצות הורים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוערהילדות נהנו – מעלה קרחות. צילומים: יוסי צבקר

ההצגה, שמציגה בהצלחה מזה מספר שנים, עברה לאחרונה ‘מתיחת פנים’ עם צוות שחקנים ותפאורה חדשה. משך ההצגה כשעה ורבע -אולי ארוכה טיפה לילדים בגילאים הקטנים, אז צריך לקחת זאת בחשבון, אבל אני הגעתי עם2 בנות בכיתה א’ והן נהנו מכל רגע.

שורה תחתונה, זכינו לחוויית תיאטרון משובחת, שבהחלט שווה את הנסיעה, המאמץ והפקקים בדרך למעלה קרחות… סליחה, לגבעתיים…

עוד על מעלה קרחות…

לעוד המלצות על הצגות ילדים…

אין תגובות

השאר תגובה