נפגשים בזמן איכות

עיתון חדש ומקסים לילדים (ולהורים..) שיוצא בטיימינג מעולה לקראת החופש הגדול- עם פעילויות, סיפורים ואיורים יפייפיים העונה לשם"מפגשים"ומנסה להחזיר את התמימות והטוהר לחוויית הלמידה של ילדינו עמוסי המותגים.

רובנו, זוכים לשעות בודדות של זמן איכות עם הילדים ומסתבר, שלצד תוכניות טלוויזיה ומערכות המוצרים מהמותגים שנלווים אליהם, יש גם חלופות יצירתיות ואיכותיות נוספות. 

מפגשים – הוא עיתון לילדים והורים מגיל3 עד 6, המכיל פעילויות עצמאיות לילדים לצד פעילויות משותפות עם ההורים. 
העיתון הבנוי בפורמט שונה ממה שהורגלנו לראות עד עתה. רוב עיתוני הילדים, נוטים ללכת על קו אחיד, בין אם זה בסוגי ההפעלות, מחברי הסיפורים או אפילו באיורים הקבועים שחוזרים על עצמם לכל אורך העיתון.

במפגשים, מגוון פעילויות בנושאים הנוגעים בעולמם של הילדים והורים גם יחד, כולם מקוריים, איכותיים ושונים זה מזה באופיים ובצורתם הגראפית.

בעיתון"מפגשים"ניתן למצוא, מדורים קבועים ומשתנים בתחומים כמו: חשבון, מלאכת יד, ציור, חיות, אותיות, עונות השנה ועוד , ובנוסף פעילויות המפתחות כושר אבחנה ופעילות משותפת של הורים וילדים.

פתרון פשוט לזמן איכות
מי שעומדת מאחורי היוזמה היא נעמי שפיגלשטיין סלונה (40) –אם לארבעה ילדים שהרגישה בחסרונו של עיתון איכותי, מגוון ומעשיר לילדים והורים.
אחרי שנים רבות שכיהנה כמנהלת שיווק, פרשה מעבודתה ולקחה על עצמה את הפקת העיתון  "מפגשים" הקימה את חברת"אתר"הוצאה לאור, אספה מאיירים, עורכים, חידונאים ומשוררים וליקטה את יצירותיהם לכדי מגזין אחד. 

והכל הרחק מהמותגים שהשתלטו על עולמם של ילדינו, וללא כל גורם מממן, הצליחה להעמיד פורמט שיגרום לכל אחד מאיתנו להתגעגע לימי התום.

מפגשים בא לתת להורים וילדים תוכן ואיכות לזמן שביחד אומרת נעמי. "כאם לארבעה ילדים, אני מכירה מקרוב את החשיבות לבילוי איכותי עם הילדים. אני חושבת ומאמינה שלצד הטלוויזיה והמחשב יש רצון אמיתי ונכון של ההורים לחזור לימים פשוטים יותר בהם ההפעלה של הילדים הייתה ערך אמיתי להורים"

הירחון מפגשים-  32עמודים, צבע מלא בהוצאת  "אתר" – 24.90 ₪
להשיג ברשת"סטימצקי" ובחניות ספרים נבחרות.

קבלו טעימה לפעילות מהעיתון שתוכלו כבר היום להדפיס ולנסות לבד עם הילדים בבית.
להדפסהלחצו כאן.

אין תגובות

השאר תגובה