מדף הספרים הביתי

2.1.2011שעת סיפור

מדף הספרים הביתי הוא פרויקט חדש לעידוד אהבת הספר ועידוד הקריאה בקרב ילדי הגיל הרך שיתקיים
השנה ביוזמת ערוץ הופ בשיתוף האגף לחינוך קדם יסודי במשרד החינוך, באמצעות מרכז הספר והספריות בישראל. בין הספרים שישתתפו בפרויקט כובע קסמים של לאה גולדברג, נמר בפיג’מה של זהב של נורית זרחי, אגוז של זהב של לוין קיפניס, החתול דלעת משנה את הדעת של יונתן יבין וספרי ילדים נוספים.

יחודו של הפרויקט בכך שטיפוח הרגלי קריאה כאורח חיים מעודדים על ידי משרד החינוך שמספק להורה את הספרים, הגננת בגן עוסקת בטיפוח אהבת הספר באמצעים שונים וההורים בבית באמצעות הקראה לילד וערוץ הופ, שיעודד את פעילות הקריאה ורעיונות לפעילויות המשך באתר ערוץ הופ.

במסגרת התוכנית, כ120 אלף ילדי גנים יקבלו תשעה ספרי איכות, כל חודש ספר אחר באמצעות מרכז הספר והספריות בישראל שיחלקו למעלה ממיליון ספרים בעלות מסובסדת ל-2,500 כיתות גן המשתתפות בתכנית, והילדים יעברו מסע חוויתי הכולל פעילויות מגוונות לעידוד קריאה במסגרת הגן. התכנית תכלול גם גני ילדים במגזר הערבי בהם יחולקו בלמעלה מ-1,000 כיתות גן 9 ספרים שנבחרו מתוך ספרות הילדים בערבית, מספרות העולם הערבי ובארץ.

ערוץ הופ ילווה את התוכנית בקמפיין שנתי בטלוויזיה ובאתר האינטרנט של הופ שיכלול הצגה של ספר החודש, קליפ מקורי לעידוד קריאה והזמנה לפעילות אינטראקטיבית משלימה באתר ערוץ הופ שתשתנה בכל חודש, בהתאם לרשימת הספרים המומלצת על ידי משרד החינוך. 

הקמפיין יעלה באתר וערוץ הופ! החל מינואר2011 בערוץ 77 ב-HOT,ערוץ42 ב-yes,באתר הופ ובמדיות החברתיות בפייסבוק וטוויטר.

אין תגובות

השאר תגובה