תערוכת הסוכות בפארק נאות קדומים

צילום:איתי בלסון
צילום:איתי בלסון
צילום:איתי בלסון

תערוכת הסוכות בנאות קדומים מציגה סוכות מיוחדות בגדלים, מקומות וסוגים שונים עם הסברים מהמשנה, מסלולי טיול שונים שלאורכם פעילויות חווייתיות, הצגות ומופעים ברוח חג הסוכות לכל המשפחה.

הפארק התנ”כי בנאות קדומים מציג בסוכות את תערוכת הסוכות שנבנו על פי תיאורים מהמשנה המלוות בהסברים על כשרותן. התערוכה מציגה סוכות שונות כמו סוכה על גב גמל, סוכה על סוכה, סוכה זעירה, סוכה בגובה עשרה מטרים ועוד סוכות מיוחדות.

סוכות בנאות קדומים. צילום:איתי בלסון
סוכות בנאות קדומים. צילום:איתי בלסון

המבקרים בתערוכה יוכלו גם לבחור בין שני מסלולי טיול ברחבי הפארק- המסלול הקצר אורך כקילומטר אחד ועובר במתחם היצירה המכיל חומרים מן הטבע, ביקור בגורן קדומה בה נפגוש במלאכת חקלאות בתקופה התנכ”ית, ומפגש עם שמרית שומרת הבור. המסלול הארוך אורך כשני קולמטרים וכולל את תחנות המסלול הקצר בתוספת של ביקור בבית בד משוחזר, שם מוצגים קורות חייו של עץ הזית, משמעות ראשית המסיר ושיטות המסיק.  בסופו של המסלול ניצבת סוכת העומר שם תוצג הצגה בשיתוף הקהל בנושא ארבעת המינים.

כחלק מהביקור בפארק בסוכות, המבקרים יוכלו כמן כן לצפות בשני מופעים מיוחדים לחג- מופע לולייני עם להטוטים ואקרובטיקה בשם ככה לא בונים סוכה והצגה נוספת בשם סיפורו של נקדימון בן גוריון המציגה כיצד טוב ליבו של אדם אחד יכולה לעזור לכלל, מופע קסמים מהפנט, הופעות סטאנד אפ והמופע הידוע של משה דץ והכבשה שושנה.
בכל יום מימי החג יתקיים מופע שונה:
29.9 מופע הקסמים המרתק “לחשוף את הקסמים”
30.9 מופע הסטנדאפ “הבובה המדוברת” ומופע תיאטרון הבובות “בוביני”
1.10 מופע חגיגי של משה דץ והכבשה שושנה

טלפון: 08-9770770

לפרטים נוספים על פארק נאות קדומים

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



08-9770770 3-6, 6-12, כל המשפחה בתשלום

מחירים

40 ש"ח מגיל 3

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה