אטרקציה לילדים בתל אביב: חנוכה 2019 חוגגים במרכז מהותי

הצגה לילדים במרכז מהותי
המסע אל האור - מרכז מהותי | צילום: אלי דסה
מרכז מהותי מציע פעילויות להורים וילדים במהלך החג...

חוגגים את חנוכה 2019 במרכז מהותי עם כל המשפחה: מוזמנים להשתתף בפעילות הדגל של המרכז, זמן מהותי. לצפות בהצגה עם הקטנטנים או לחפש בעקבות כתב חידה וליהנות עם הילדים בעוד פעילויות לחנוכה.

מחפשים עוד אטרקציות, פעילויות, הצגות ומופעים לילדים בחנוכה 2019? המדריך באתר שלנו בטוח יעזור לכם למצוא את הפעילות המתאימה למשפחה שלכם…

המבקרים במרכז מהותי במהלך החג יוכלו להשתתף בכתב החידה המסקרן: הרפתקה באי. הורים וילדים יוכלו ליהנות יחד מפעילות הדגל של המרכז, זמן מהותי, והקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה מסע בארץ האור.

כחלק מהפעילות במרכז הצטרפו משחקים חדשים שהופכים גם את הזמן הפנוי לפני ואחרי הפעילות במרכז למשמעותי ומהנה: גלגל השאלות עליו מספר שאלות שונות להכרות עם עצמי לדוגמת: מה החלום שלי? מה מצחיק אותי? במה אני גאה? קיר מגנטים גדול על גביו יכולים הילדים ליצור בצורה חופשית בעזרת מגנטים בצורות שונות.
לצד הפעלות נוספות, עמדת לגו, יצירה ועוד.

 

הרפתקה באי

בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומטמון אחד יחיד ומיוחד שעליכם לגלות! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות.

הפעילות מתקיימת בשתי רמות קושי, לילדים בכיתה א-ב ולילדים בכיתות ג-ו בגילאי 7-12.
משך זמן הפעילות: שעה ורבע.
כמה: 25 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

 

מסע בארץ האור

הצגת יחיד המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות ביטוי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.

הפעילות מתאימה לגילאי 4-6.
משך זמן הפעילות: שעה.
כמה: ילד 25 ₪ | מבוגר: 10 ₪

 

זמן מהותי

הפעילות החוויתית זמן מהותי מזמינה את המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הפעילות כוללת תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד.

הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 7.
משך זמן הפעילות: שעה ורבע.
כמה: 25 ₪ למשתתף.

 

נהנים מכל העולמות בפעילות משולבת

כבר הגעתם עד למרכז? מהותי מזמין אתכם ליהנות מיום מלא ועשיר. מומלץ לשלב 2 פעילויות, והמרכז מציע את פעילות הדגל זמן מהותי וגם את כתב החידה הרפתקה באי במחיר משתלם.

הפעילות מתאימה לגילאי 6-12 ולהוריהם.
משך זמן הפעילות: שלוש שעות.
כמה: ילד: 40 ₪ | מבוגר: 30 ₪

 

פעילויות לילדים במרכז
מרכז מהותי, תל אביב | צילום: אמית הרמן

מרכז מהותי הוא מרכז פעילות חוויתי המאפשר חשיפה לערכים, באמצעות משחק והפעלה, הנאה וכיף. המרכז מציע מגוון פעילויות מעצימות וערכיות לילדים, לקטנטנים ולהורים. תוכן החוויה נוצר על ידי אנשי מקצוע מובילים והיא משלבת הדרכה אישית, טכנולוגיה ויצירתיות.
הפעילות מתקיימת במתחם מזמין, ממוזג, צבעוני ומושקע בו כל אחד יכול לגלות את התכונות שהופכות אותו ליחיד ומיוחד. המרכז מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.

אפשר גם לחגוג יום הולדת במרכז מהותי…

 

חנוכה 2019 במרכז מהותי

מחיר: 10% הנחה למזמינים שני כרטיסי ילדים לאותה הפעילות.

מתי: חנוכה 2019, ראשון עד חמישי.
בין השעות 10:00-20:00

איפה: רח’ שאול המלך 21, תל אביב (ברחבת הקאמרי).

בתיאום מראש בטלפון: 053-7106941

או באתר המרכז: לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106941 7-12, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן / אשראי בהתאם לפעילות. בהתאם לפעילות.

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה