אטרקציות ופעילויות לילדים בקיבוץ יד מרדכי

צילום: יד מרדכי

הסתיימו הקייטנות לילדים? מחפשים מה לעשות איתם? קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לביקור חווייתי בקיבוץ, לחקור ולטעום משלל האטרקציות המתוקות והמהנות שיש בקיבוץ. בין האטרקציות: פעילות בבית הדבורה והדבש, נסיעה חווייתית בטרקטור, ביקור בבית האוסף “קיבוץ של פעם” ובאתר שחזור הקרב המחודש בקיבוץ. וגם בין התאריכים 21-31/8 – כניסה לסבא וסבתא בחצי מחיר.

אטרקציות ופעילויות לילדים בקיבוץ יד מרדכי : אוגוסט הגדול הגיע וזה הזמן להקדיש וליהנות עם הילדים. קיבוץ יד מרדכי מציע לכם בילוי מהנה של כמה שעות שהילדים בטוח יזכרו: חוויה קיבוצית אותנטית הכוללת ביקור בכמה מוקדים מרכזיים: בית הדבש מציע סיור שמתאים לכל הגילאים בכוורת יד מרדכי הידועה. דבוראי מנוסה יפתח לפני המבקרים כוורת וידגים כיצד פועלת הכוורת מבפנים. בנוסף הילדים יכינו נרות מדונג אמיתי וכמובן יקנחו בדבש.

לאחר הביקור בבית הדבש, ימשיכו במבקרים בטרקטור הקיבוצי. תוך כדי נסיעה יוכלו להכיר את הרפת ותעשיית החלב ובית האריזה הקיבוצי. במהלך הסיור יגיעו המבקרים גם לגבעת הקרב המסמלת את ניצחונם של גיבורי הקיבוץ על המצרים ב-48′. שם יוכלו להתחקות אחר המהלכים שהתרחשו בקרב, לעבור בין תעלות הקשר ולטפס על טנקים במקום.

סיור בקיבוץ על עגלה רתומה לטרקטור. צילום: גלעד קוולרצ'יק
סיור בקיבוץ על עגלה רתומה לטרקטור. צילום: גלעד קוולרצ’יק

לבסוף יבקרו האורחים בבית הקיבוץ של פעם אשר מספק הצצה נדירה לחיי הקיבוץ הנוסטלגי. שם יתקיים סיור מודרך והסבר על הפריטים. בין הפרטים המוצגים: חדר הילדים וספר המטפלת, פריטי חדר האוכל הקיבוצי, כלי העבודה, גן החול ועוד. הביקור בבית קיבוץ של פעם המספר את סיפורו של הקיבוץ והחלוצים הראשונים מאפשר חגיגה של נוסטלגיה והתרפקות על העבר.

אתר שחזור הקרב. צילום: גלעד קוולרציק
אתר שחזור הקרב. צילום: גלעד קוולרציק

בנוסף לפעילויות, יוכלו הנכדים לבקר גם באתר שחזור הקרב. באתר הילדים יזכו להתחפר בעמדות ההגנה של קומץ חברי הקיבוץ ואנשי הפלמ”ח, לשחזר את מהלך הקרבות באזור וללמוד על הלחימה העיקשת שנמשכה 6 ימים. המבקרים יתרשמו מכלי הנשק מהתקופה, יתגנבו בתעלות הקשר ואף יטפסו על הטנק ההיסטורי.

הפעילות מתקיימת בין השעות 09:00-16:00 , המקום ממוזג (למעט הטיול על הטרקטור)
בין התאריכים21-31/8 : סבא וסבתא בחצי מחיר!

לפרטים על פעילויות לילדים ביד מרדכי : 053-7106976

לפרטים נוספים אודות יד מרדכי…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106976 בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי מחיר משולב לפעילות חוויה קיבוצית מתוקה (בית הדבורה והדבש + נסיעה חווייתית בטרקטור ועגלה + בית קיבוץ של פעם) ואתר שחזור הקרב: ילד 55 ₪, מבוגר 50 ₪. אתר השחזור בלבד: 25 ₪

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה