אירועי פורים לילדים בתל אביב

חגיגות פורים בנמל. צילום: אבשלום ששוני

אירועי פורים 2016 בתל-אביב  יפו – מופעים, קרנבל רחוב, סדנאות, הצגות, הפעלות לילדים ואמני רחוב יחכו לקהל הרחב ויצבעו את העיר באווירת חג צבעונית, לכם נשאר רק לבחור איפה ואיך לחגוג.

כמידי שנה, מוסדות התרבות של עיריית תל-אביב – יפו, ואלה הפועלים עמה בשיתוף פעולה, מזמינים את הקהל הרחב לחגוג את חג הפורים ברחבי העיר.

אירועי פורים לילדים בתל אביב :

עדלאידע ביפו– כניסה חופשית
22 במרץ, מ-10:00, בית ספר קריית חינוך ביפו
העדלאידע השלישית של יפו תצא מבית ספר קריית חינוך ביפו, תתקיים השנה בסימן יפו – כלת הים

פסטיבל ירון במרכז סוזן דלל
25-23 במרץ, 17:00-10:00, סוזן דלל
הצגות ילדים של תאטרון אורנה פורת
מופעי חוצות ברחבה – ללא תשלום
כרטיסים בטל’ – 03-5111444. הטבת דיגיתל: 25.3.16 בשעה 12:00 ו10:30 – 52 ₪ לכרטיס
לפרטים נוספים על פסטיבל ירון…

חברים על הגשר. צילום: תיאטרון אורנה פורת
חברים על הגשר. צילום: תיאטרון אורנה פורת

פורים בתחנה– כניסה חופשית
26-24 במרץ, 15:30-10:00, התחנה
סדנות ג’אגלינג ובועות סבון | משחקי רצפה | צילום מגנטים | סדנות יצירה, קעקועים וצמות (בתשלום) | צעירי תל-אביב ולהקות היפ הופ הצגות ילדים בכל יום בשעות 11:00, 12:30: 24 במרץ – שירה המקושקשת, 25 במרץ – חופית הדמיונית, 26 במרץ – ליה שומרת היער.

הרקדה לפורים – כניסה חופשית
26 במרץ, 15:00-11:00, מתחם התחנה. ריקודי עם מכל הסגנונות למתחילים ולמתקדמים בהדרכתה של שרה אביב – מיוחד לפורים.

רביעיית פלורנטין – ArtAlef – כניסה חופשית
23-26 במרץ, 10:00 – 19:00, שלמה 43 תל-אביב-יפו- יריד האמנות ArtAlef התחיל מרעיון פשוט: לתת במה ליצירות אמנות שנעשו עבור ילדים או במחשבה עליהם במטרה להנגיש לילדים את עולם האמנות באופן מסקרן ומאתגר. היריד מציע ליהנות מעבודות שחוגגות את שנות הילדות – על העושר, הדמיון והצבעוניות שבהן ומיועד לילדים, משפחות ומבוגרים.
ArtAlef תערוכת מכירה ביוזמתה של מיכל פלד פליישר, והיא כוללת עבודות שונות במגוון מדיות. ביריד משתתפים ומציגים כ-25 יוצרים: אמנים בעלי שם ומתחילים, מאיירים מהשורה הראשונה ומעצבים תעשייתיים עם פריטים ייחודיים לילדים.
במקום ייערכו פעילויות, שהכניסה אליהן, כמו לאירוע כולו, חופשית: שעות סיפור, קיר צביעה ועוד. במקביל, יתקיימו ביריד סדנאות יצירה שונות בתשלום (60 שקל לילד). הסדנאות כוללות מגוון תחומים, כמו פיסול בצעצועים שבורים, נוטן (איור יפני), יצירת אנימציה בסיסית, ציור אימפרוביזציה, יציקות בטון, יצירת מנדלות, הכנת תחפושות, אוריגמי ועוד.
כדי להחזיר לקהילה – 10% מרווחי היריד ייתרמו לעמותת לשובע, המעניקה ארוחות חמות לילדים שידם אינה משגת, ומפעילה מועדונית בסמוך.
לעוד פרטים על ארטלף בפורים…

יצירה של איתמר שמשוני
יצירה של איתמר שמשוני

פורים בשרונה– כניסה חופשית
26-24 במרץ, 16:00-10:00, שרונה. הרקדות למשפחה | סדנות יצירה לפורים | ברייקדאנס | צעירי תל-אביב
הצגות ילדים בכל יום בשעות 11:30, 13:00. 24 במרץ – המופע של לוליפופ, 25 במרץ – החברים של אורטל, 26 במרץ – המופע של טליק ואמיר.

שבת פורימית בכיכר התרבות – כניסה חופשית
26 במרץ, 14:00-10:30, כיכר התרבות. הפעלה מוזיקלית והצגת ילדים מיוחדת לפורים – הצרצר והנמלה, סדנות ג’אגלינג, לגו ובועות סבון, סדנות יצירה לפורים (בתשלום).

פורים בנמל יפו – כניסה חופשית
23- 24 במרץ, 10:00- 17:00, נמל יפו. מחול לכל המשפחה, פינות יצירה, הפעלות אפייה ועוד
נמל יפו יארח דמויות מוכרות של ערוץ ניקולודיאון, אשר יפעילו את הילדים בצילומים משותפים. מיטבי האופים יכינו מתוקים מעוצבים במיוחד לחג וישתפו את הקהל בהכנות ובקישוט, בנוסף יתקיימו הופעות מחול לילדים, פינות יצירה להכנת מסכות ואיפור חגיגי לחג. האפייה בהרשמה מראש ללא עלות ומכירת כרטיסים להצגות באתר של נמל יפו הפעילות תחל בשעה 10:00 ועד השעה 16:00.  פרטים נוספים בפייסבוק של ערוץ ניקולודיאון ובאתר נמל יפו.

פורים בנמל יפו. צילום: עיריית תל אביב יפו
פורים בנמל יפו. צילום: עיריית תל אביב יפו

פורים בנא לגעת – נמל יפו
24 במרץ, 11:00, 13:00, מרכז נא לגעת – נמל יפו. כיפה אדומה הקטנה בשילוב שפת הסימנים, האגדה המוכרת מתעוררת לחיים. מתאים לכל המשפחה (החל מגיל 3). ההצגה בשילוב שפת הסימנים ומאפשרת לצופה ליהנות מחוויה ייחודית. לפרטים והזמנות: 03-6330808.

קרנבל בינלאומי בנמל תל אביב וביריד המזרח– כניסה חופשית
טעימה מהקרנבלים הגדולים שמתקיימים מעבר לים. 24 במרץ, 10:00 -16:00, נמל תל אביב וביריד המזרח.
קרנבל ססגוני וחובק עולם לכל המשפחה. מס’ מתחמים יוקמו ברחבי נמל תל אביב ויריד המזרח כל מתחם מייצג קרנבל ממדינה אחרת. המשתתפים ייהנו מסדנאות יצירה, מתחמי מוזיקה, מיצג פנטומימה ופסלים חיים, מעגלי מתופפים, מתחם משחקי ילדות, הופעות נודדות ועוד. ברחבי הנמל ויריד המזרח יוקמו מספר מתחמים כאשר כל מתחם ייצג קרנבל ממדינה שונה:
ניו יורק – קרנבל רחוב בקצב אורבני
קרנבל רחוב אורבנית שתכלול הופעה של אמני ברייקדאנס, מופעי ראווה של פארקור מקצועי, די ג’יי מקצועי שינצח על המוזיקה ואמן ראפ וביט בוקס שינחה את הפעילות. הפעילות תתקיים בארגז החול.
ברזיל – קרנבל בקצב הסמבה קרנבל ברזילאית בקצב הסמבה תצבע את האזור בצבעי ירוק וצהוב. הקהל ייהנה ממופע של להקה מקצועית ורקדניות בתלבושות אותנטיות שיעבירו את החוויה של הקרנבל הגדול בעולם. הפעילות תתקיים במתחם נייקי.
ונציה – בסימן קרנבל המסיכות המסורתי מסע קסום לאירופה הקלאסית ברוח אחד הקרנבלים הידועים בעולם. אמני פנטומימה, מייצג “פסלים חיים” המשלב מגוון דמויות מעוצבות בצורה ייחודית, סדנת יצירה פתוחה לקהל ומופע קירקסי של ג’וסי לוסי, אחת מאמנית הקרקס המובילות בעולם. הפעילות תתקיים במתחם צפון הנמל.
קרנבל אפריקאי- אפריקה אמנם רחוקה אבל אין סיבה שלא נחווה את הקצב והמוזיקה המסורתיים ליבשת. המבקרים מוזמנים ליהנות מחגיגה של קצב וריקוד הכוללת מעגל מתופפים וריקודים בקצב אפריקאי. הפעילות תתקיים בדק הצפוני של הנמל מול רנואר.
חגיגה בסגנון ארצישראלי- מתחם אינטימי המיועד לקטנטנים, משלב הפעלות של משחקי ילדות דוגמת: קפיצה בחבל, קלאס ומשחקי רצפה ענקיים. בנוסף, הצגת הילדים “אנד נ דינו” המספרת את סיפורם של שני ילדים שחוזרים אחורה בזמן לתק’ הקמת המדינה דרך שירים, סיפורים ומשחקים. הפעילות תתקיים במתחם הדק הצפוני.
לצד המתחמים, בשטחי הנמל, יעלו מופעים של חברי להקת LOSTUPIDOS ותתקיים תהלוכה של ביצ’יקלטס, תהלוכה מנגנת במקצב איטלקי רכובה על אופני ענק ועליהם כלים מוסיקאליים. לפרטים נוספים על הפעילויות השונות ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של נמל תל אביב   או באתר יריד המזרח.

מסיבת רחוב פורים– כניסה חופשית
25 במרץ, 18:00-11:00, כיכר המדינה. מסיבת רחוב שתכלול הפנינג מוסיקלי – הופעות חיות של אמנים, תקליטנים, מיצגי אמנות ומוסיקה, דוכני ברים, דוכני מזון, מתחם ילדים ובתי קפה. בנוסף, יתקיים יריד אורבני שיציע מגוון של פריטי אופנה ומוסיקה.

חגיגות פורים בתל אביב. צילום: יעל צור
חגיגות פורים בתל אביב. צילום: יעל צור

פורים במרכז ענב לתרבות וברחבי קניון גן העיר
24 – 25 במרץ, שעות שונות, מרכז ענב לתרבות וברחבי קניון גן העיר. מרכז ענב לתרבות מארח בין כתליו לראשונה פסטיבל “פורים מהסיפורים” עם מבחר הצגות לילדים, הפעלות, אטרקציות, ופעילויות משותפות להורים וילדים. במסגרת הפסטיבל יעלו מיטב הצגות הילדים מבית היוצר של “התיאטרון שלנו” ביניהם: חי ודק הפקה חדשה ומקורית על בריאות הפה וחשיבות הצחצוח, “דירה להשכיר” על פי סיפורה הידוע של לאה גולדברג, בנצי על פי ספרו של דיוויד מק–קי, עם השירים האהובים ללחניה של יהודית רביץ, “איה, אאוץ’, אווה” עיבוד לספרה המצליח של רינת פרימו, אשר זכה בפרסי הבמה בקטגוריית הצגת השנה, במאי השנה ועיצוב התלבושות. כל ההצגות מיועדות לילדים גילאי 3-9, אורך כל הצגה כשעה.

בנוסף יתקיימו פעילויות משותפות לילדים והורים על גג גן העיר ומתחם הקניות “גן העיר” בין האירועים: תיאטרון סיפור, סדנאות יצירה, דמויות מהאגדות, עמדת איפור, משחק “חפש את המטמון” , בועות סבון והפתעות נוספות.
דירה להשכיר חמישי 24.3.16, בשעה 10.30 ו- 12.00. המחזמר המקורי והמצליח על פי סיפורה הידוע של לאה גולדברג. סיפורם של שכנים, דיירי מגדל אחד, המבקשים למצוא דייר חדש במקומו של מר עכבר שעזב. אל הבניין מגיעים דיירים שונים: נמלה, ארנבת, חזיר, זמיר ויונה. מי ישכור את הדירה? עיבוד מוזיקלי עשיר לעלילה מרתקת, העוסקת ביחסים בין שכנים, בעזרה לזולת ובחברות אמת, ושזורה בדמויות ססגוניות ומפתיעות.

חי ודק – הצגת בכורה – חמישי 24.03.2016 בשעה 16:30. הפקה חדשה ומקורית על בריאות הפה וחשיבות הצחצוח, מבית היוצר של התיאטרון שלנו. בלילה, כשהילדים מתכרבלים במיטתם, מתעוררים לעבודתם שני יצורים קטנטנים – חי ודק – שני חיידקים חובבי ממתקים שאוהבים לחפור בשיני הילדים וליצור בהן מנהרות וחורים.

גיבורת ההצגה עדי, ילדה חמודה שלא מקפידה על הצחצוח, עד שהיא מבינה כי עליה לגשת בדחיפות לד”ר שין, רופאת השיניים שלה. הרופאה החביבה מסייעת לעדי להילחם בחיידקים ולשמור על היגיינת הפה ועל בריאות השיניים. לאחר שעדי נפרדת לשלום מצמד החיידקים, הם מחפשים לעצמם קורבן חדש. מי לא מצחצח שיניים כראוי? חי ודק בדרך אליך!
הצגה מקסימה ומלאת הומור עם שירים מקוריים ועיבודים מוזיקליים חדשים וסוחפים.

בנצי – חמישי 24.3.16 בשעה 18.00- ההצגה המצליחה על פי ספרו של דיוויד מק–קי, עם השירים האהובים ללחניה של יהודית רביץ.  סיפורו של בנצי הפיל, שנולד צבעוני ושונה מכל חבריו הפילים, שהיו אפורים ו”רגילים”. כל פילי העדר ושאר החיות צחקו עם בנצי ואהבו אותו, אך הוא תמיד הצטער על היותו אחר. יום אחד, כשהתפלש במיץ פירות יער שחורים שנשרו מן העץ, הפך בנצי להיות אפור ככל הפילים האחרים, ושמח על כך מאוד. להפתעתו הרבה גילה בנצי שכל חבריו הפילים עצובים ומודאגים בגלל היעלמו הפתאומי, וכך הבין כי עצם היותו שונה הופך אותו להיות מיוחד ואהוב על חבריו.

בנצי. צילום: התיאטרון שלנו
בנצי. צילום: התיאטרון שלנו

איה, אאוץ’, אווה – שישי 25.3.16 בשעה 10.30 ו- 12.00. זוכת פרסי הבמה בקטגוריית הצגת השנה, במאי השנה ועיצוב התלבושות, עיבוד לספרה המצליח של רינת פרימו, איה! אאוץ’! אווה!.  במקום סודי, לא הרחק מכאן, גרה משפחת יצורים מיוחדת במינה: אמא אווה וילדיה איה, איי, אח, ואאוץ’. זו המשפחה העסוקה ביותר עלי אדמות: כל מי שמקבל מכה, קטנה או גדולה, קורא בשמו של אחד מהם: איה! איי! אח! אאוץ’! או אווה! לקול הצעקה מגיע מיד בן המשפחה אשר בשמו קראו, כדי לטפל במטה הקסמים שלו בכל מכה או חבלה.
לעוד פרטים על פסטיבל סיפורים מהספרים…

פורים במוזיאון ארץ ישראל
24 במרץ, מוזיאון ארץ ישראל- מסיבת פורים שיצאה משליטה הותירה בלאגן במוזיאון – כלי הקרמיקה התחפשו לכלים אחרים, חפצים זזו ממקומם והאסטרונאוט ברח מהפלנטריום! בואו לעשות סדר במוזיאון: סיור מודרך לכל המשפחה בעקבות החפצים השובבים : 24 במרץ, 10:30 , 11:30 , 12:30, גילאי 4-8, מרכז אדם ועמלו ובביתן הקרמיקה. עלות: ילד= 26 ₪ , מבוגר = 52 ₪ ( נכלל בעלות הכניסה) , גמלאי= 24 ₪ ( נכלל בעלות הכניסה).
סדנאות יצירה24 במרץ, 10:30 , 11:30 , 12:30 , ,13:30 גילאי 4- 9: פרצופים בחומר – יצירת מסיכות מיוחדות ומשעשעות. טיול בין-גלקטי – סדנה מלאה דמיון לעיצוב עולמות חדשים עבור האסטרונאוט המטייל.
עלות סדנא אחת – 20 ₪ . הטבה מיוחדת לפורים: כרטיס למופע מרהיב ומרתק בפלנטריום של תל-אביב -בעלות 16 ₪ בלבד לרוכשים כרטיס לסיור או סדנה. לפרטים נוספים לחצו כאן…

פורים לכל המשפחה במתחם ביאליק
26-23 במרץ, 14:00-10:00, מתחם ביאליק
פסטיבל פורים לילדים במתחם ביאליק, סיורים והצגות בבית ביאליק ובית העיר. בחג הפורים בית ביאליק (ביתו של המשורר הלאומי) ובית העיר (בניין העירייה הישן בתל-אביב-יפו) יפתחו שעריהם ויארחו את המבקרים עם מבחר סיורים והצגות ילדים חגיגיות. רצוי להירשם מראש בטלפון: 03-5253403 | מספר המקומות מוגבל.
סיורים:סיור בבית ביאליק – על שירים ופזמונות, סיור בבית העיר – על עד-לא-ידע ושאר תהלוכות.
סדנת מסכות וכובעים-בסדנה יצרו הילדים מסכות ונציאניות וכובעי-ליצן בהשראת שירי הילדים של חיים נחמן ביאליק.
הצגות: שלום עליכם ילדים , אליעזר בן יהודה, ביאליק פרח חי, ספר השירים של ביאליק. מפגש ספרותי-מוזיקלי על משמעותן של המילים בשירים, על מקומו של הקצב ועל כוחו של הדמיון.
למידע נוסף על פורים לכל המשפחה במתחם ביאליק…

חגיגות פורים במתחם ביאליק. צילום: נטע אלוני
חגיגות פורים במתחם ביאליק. צילום: נטע אלוני

פורים במוזיאון תל אביב לאמנות
23 במרץ, 13:00-10:00, מוזיאון תל אביב לאמנות לילדים בני 12-7. דיוקן עצמי/ דיוקן צבעוני – הרפתקת ציור מלאת צבע. בסדנה נעבוד בטכניקה מעורבת המשלבת צילום וציור, דיו וקסת. בעקבות יצירות ויוצרים מתקופות שונות. בתערוכה הפעילה “אני והסלפי שלי” נבחין בין דיוקן עצמי לבין סלפי ונשלב את הסלפי שלנו עם דיוקנאות של אמנים.
מסכים ומסכות (מנוקד) – הרפתקת פיסול בעקבותדמויות ותלבושות ביצירות אמנות. בסדנה ניצור מסיכות ייחודיות בטכניקה המשלבת שימוש בחומרי פיסול מודרניים ותחבושות גבס. נצלם צילום סלפי עם המסכות שיצרנו בתערוכה הפעילה אני והסלפי שלי. דמויות מתחפשות – הרפתקת הדפס רשת בשילוב רישום בהשראת מסיכות, והמשמעות החבויה בהן, ביצירות אמנות. מחיר: 70 ₪ לילד, כרטיסים מראש בקופת המוזיאון, טל: 03-607-7020, מספר המקומות מוגבל. יש להצטייד בארוחה קלה.
לעוד פרטים על פורים במוזיאון תל אביב לאומנות…

צילום: מוזיאון תל אביב לאמנות
צילום: מוזיאון תל אביב לאמנות

אירועי פורים בהיכל התרבות תל אביב
24 במרץ, 10:00, 12:30, 15:30, היכל התרבות תל אביב
לוקחים את הזמן מחזירים לבימה את הלהיטים הגדולים, שלוש הופעות עם אליאנה תדהר, לי בירן ורוני דלומי
לרכישת כרטיסים לחצו כאן… הטבת דיגיתל: 50 ₪ (במקום 119 ₪).

פורים בתיאטרון הלאומי הבימה
26 במרץ, 10:00, 12:30, אולם רובינא, התיאטרון הלאומי הבימה
מלכת השלג, הצגת תיאטרון קרקס מרהיבה בהשראת האגדה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן. כאשר מלכת השלג המסתורית לוקחת את קאי לארמון השלג הרחוק גרדה, חברתו הטובה יוצאת למסע חיפוש אחריו. סיפור מסע על נאמנות וחברות אמת, גדוש בקסם, הומור ופנטסיה. את ההצגה מלווה מוזיקה מקורית, אקרובטיקה אווירית וירטואוזית על גבי סירה, סולם חבלים, מטריות ענק ועוד, תלבושות מרהיבות, צבע, הומור ודמיון. גילאים: לגילאי 3 ומעלה ולבני משפחותיהם.
הטבה למחזיקי דיגיתל: כרטיס ב-49 ₪ (במקום 139 ₪).

מלכת השלג. צילום: הבימה.

פורים לילדים בסינמטק תל אביב
26-24 במרץ, סינמטק תל אביב- פורים מכושף, בית הקסם לכישוף מגיע לסינמטק תל אביב. הפנינג קסמים, כישופים ולחשים, סרטים, סדנאות ומפגשים עם יוצרים לילדים ולכל המשפחה. הטבה למחזיקי דיגיתל: 50% הנחה על הכרטיס השני על כל הסרטים, הסדנאות והמפגשים עם יוצרים.
ברחבת הסינמטק – כניסה חופשית. עמדת צילום על רקעים משתנים מעולם הסרטים תעמוד לרשות הילדים. התמונות והסרטונים יישלחו לטלפון הנייד של המצטלמים.הסרט שלי – מרכז מהותי מגיע לסינמטק עם הפעלה פורימית יצירתית שתאפשר היכרות עם עצמי דרך עולם הסרטים. חוויה שהיא הזדמנות לשיח משותף והצצה מרתקת לעולמו הפנימי של הילד. הפעילות כוללת שימוש באפליקציה על גבי טאבלטים ובסופה כל ילד מקבל מגנט עם הכרזה אותה יצר.

החבובות. צילום: מתוך הסרט
החבובות. צילום: מתוך הסרט

רביעיית פלורנטין – קרנבל פורים לכל המשפחה – כניסה חופשית
24 במרץ, 10.00 -13.00, שלמה 43 תל אביב יפו. גילאים: 3-9 צ’קצ’יק וחברים, חגיגת מוזיקה ותאטרון איכותית לילדים, עם מיטב שיריי המשוררים עליהם גדלנו כולנו: עוזי חיטמן, נעמי שמר, אהוד מנור, מרים ילן-שטקליס ועוד. במופע שלנו הילדים שותפים ופעילים כחלק מההצגה, ויחד עם שני שחקנים ושתי בובות מקסימות ושובות לב: צ’קצ’יק הצב החכם וטוקטוק הטוקן הרגזן,הם לוקחים חלק במסע חברות, אמיתי, כנה, מצחיק ומרגש.

המסע המוסיקאלי של צ’ופ: הצטרפו אלינו למחזה מוסיקלי אינטראקטיבי, משעשע ומקפיץ. צאו עם צ’ופ נגן הבס להרפתקאותיו בעולם המוסיקה. הוא מטייל בעמק הנשפנים, מגלה את מערת המיתרים ובעיקר פוגש חברים חדשים, שכל אחד מהם מנגן בכלי נגינה אחר: על התופים צ’יקו המתופף הרעשן; בסקסופון מייקי הביישן; הגיטריסט בוב הפרוע; והפסנתרן בבר הקופצן.
מופע אמנותי של ילדי החוגים עם מוריהם: מופע פלמנקו מרהיב, ילדות הג’אז פאנקי, תיפוף יפני ומעגל קפוארה בשיתוף הקהל.
דוכני הפעלה: איפור פנים, יצירה, אנימציה ופיסול בפלסטלינה, יצירת סרטוני אנימציה באמצעות הסמארט-פון ויצירה בחוטים.

צ'יק צ'ק מגיעים בפורים.
צ’יק צ’ק מגיעים בפורים.

סיורים בעיר
מסע בעקבות העדלאידע בתל אביב הקטנה

24 במרץ, 11:00- 13:00 בסיור נתהלך ברחובות בהן עברה התהלוכה המיתולוגית ונגלה למה התחפשו אז בפורים תושבי תל אביב הקטנה, מי זכתה בתואר אסתר המלכה, היכן נערך נשף המסכות המפואר של תל אביב ועוד סיפורים נוסטלגיים ומשעשעים מחגיגות פורים של פעם. עלות הסיור: 40 ש”ח לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן…

סיור משפחות תיאטרלי ביפו הקסומה
25 במרץ, 11:00- 13:00 בסיור נעבור בין הסמטאות העתיקות ובדרך נפגוש דמויות פורימיות קסיופאה שחלמה להיות מלכת אסתר, אבו נבוט שהתחבר לדמות של המן מהאגדה, יוסף מויאל ומרדכי ומעל כולם אחשוורוש ורעמסס שיגלו לנו סודות כמוסים מחצר המלוכה. עלות הסיור: 40 ש”ח להרשמה לסיור:  לחצו כאן…

 

למדריך אירועי פורים המלא לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה