בילי אליוט – המחזמר

בילי האליוט המחזמר. צילום : יוסי צבקר

בילי אליוט – המחזמר , אחרי שעלה בווסט אנד לונדון, ברודווי, איטליה, הולנד, אוסטרליה ואפילו יפן, המחזמר המצליח ועטור השבחים הגיע לבמה בישראל.

כבר למעלה מעשור שהמחזמר המצליח “בילי אליוט” מעורר השראה וכובש מיליוני צופים ברחבי העולם ועכשיו גם אצלנו בישראל. המחזמר תורגם לעברית ע”י אלי ביזאווי ובבימויו של אלדר גרויסמן יעלה לראשונה בישראל בכיכובם של אבי קושניר בתפקיד אביו של בילי, אושרי כהן בתפקיד טוני- אחיו של בילי, דפנה דקל כגברת וילקנסון המורה לריקוד ודינה דורון בתפקיד הסבתא.

את דמותו של בילי אליוט משחקים לסירוגין ארנון הרינג ושון זילברשטיין גרנות ולצידם בשירה ובריקוד קאסט נרחב של שחקנים, רקדנים וילדים המלווים את בילי ומשפחתו במהלך המחזה- חברי הכיתה, בנות החוג למחול, תושבי העיירה, כורי הפחם ועוד עשרות תפקידים.

בילי האליוט המחזמר. צילום : יוסי צבקר
בילי האליוט המחזמר. צילום : יוסי צבקר

פס הקול המשובח נכתב ע”י לא אחר מאשר הסר אלטון ג’ון! ויבוצע לייב בליווי תזמורת חיה על הבמה.
המחזמר המצליח מבוסס על סרט הקולנוע עטור השבחים “בילי אליוט” המתרחש בעיירה בצפון אנגליה, על רקע שביתת הכורים המפורסמת בשנים 1984-85 נגד מדיניותה של אשת הברזל, מרגרט תאצ’ר. העלילה סובבת סביב בילי, נער אמיץ בעיירה שמרנית, המחליט להמיר את כפפות האגרוף בנעלי בלט ונלחם כנגד כל הסיכויים על מנת לממש את חלומו. בילי, בעזרתה של מורתו לריקוד, נאבק בדעות קדומות אך תשוקתו למימוש שאיפותיו מהווה לבסוף השראה למשפחתו ולעיירה שלמה לשנות את חייהם וחייו לנצח. עשרים שנה אחרי והסיפור האישי- חברתי עדיין רלוונטי מתמיד. מעמד הפועלים המנסה להרים ראשו ולהיאבק על זכויותיו הסוציאליות ועל עתיד טוב יותר, מתכתב עם המצב החברתי הנוכחי גם כאן בישראל, כשלצידו הסיפור האישי של בילי שמבקש לממש את חלומו כנגד כל הסיכויים, הסיפור האישי של כמעט כל אחד ואחד מאיתנו במהלך החיים.

המחזמר הועלה לראשונה בווסט אנדב לונדון בשנת 2005, היה מועמד לתשעה פרסי לורנס אוליבייה וזכה בארבעה פרסים. הצלחת המחזמר הובילה להפקות בברודווי- ניו יורק, באוסטרליה, בטורונטו, בשיקאגו, בברזיל, בדנמרק ובהולנד. כמעט בכל מקום אליו הגיע, זכה “בילי אליוט”- המחזמר בפרסים יוקרתיים שונים ביניהם בפרס המחזמר הטוב ביותר לשנת 2006 (בלונדון), בפרס השחקנים והמחזמר הטובים ביותר לשנת 2009 (בניו יורק), בפרס השחקנים והמחזמר הטובים ביותר לשנת 2008 (באוסטרליה), בפרס המחזמר הזר הטוב ביותר לשנת 2010 (בדרום קוריאה) וכן בפרסים שונים לשנת 2014 בהולנד.

parents-review

ההורים של קינדרלנד כבר ביקרו במופע, רוצים לדעת איך היה להם?
“הלכתי עם המתבגרת לראות את המחזמר בילי אליוט . חייבת להגיד שההפקה הישראלית עולה בהרבה על המקור אותו ראיתי לפני שנים בלונדון…”

להמלצה המלאה…

 

לרכישת כרטיסים -2207 *

לפרטים נוספים לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



2207 * בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה