אלמיני – פסטיבל קטן לילדים גדולים

מה עושים בשבת? הקרקס של בן
הקרקס של בן

אז מה עושים עם הילדים בשבת במרכז? למרות המצב ובמיוחד עכשיו, בתיאטרון הילדים אלמינא לא מוותרים על התקווה לחיים משותפים ובוחרים להאיר את החושך ולספק לילדים ולהורים כמה שעות של חיוך והקלה כדי לעבור את התקופה הזאת ביחד בשבת של הצגות ילדים לכל המשפחה. עכשיו יותר מתמיד.

את מסורת פסטיבל חג החגים השנתית של תיאטרון אלמינא יחליף הפעם מיני פסטיבל: אלמיני., פסטיבל קטן לילדים גדולים בו תוכלו לראות הצגות ילדים ולהשתתף בפעילויות וסדנאות לילדים במשך יום שלם גדוש בפעילויות לכל המשפחה בנמל יפו המתחדש בימים אלה.

פסטיבל קטן לילדים גדולים

מה מתוכנן בשבת בפסטיבל? הצגות ילדים והפנינג של פעילויות בחינם. ההצגות המשתתפות:

ים: הצגה דו לשונית בנושא איכות הסביבה

יסמין והכלב שלה יוצאים למסע חיפוש משותף אחר כדור הים שנעלם. בדרך הם פוגשים יצורים ימיים כמו המדוזה, אבו נפחא, חתול הים ודגים שונים, ומגלים שאלה נפגעו מפסולת ופלסטיק שנזרקים לים. הם מנסים לעזור להם להתגבר ולהקטין נזקים, וברגע שהם מבינים כמה חשוב להגן על יצורי הים ועל הכדור עליו אנו חיים – מתגלה לפתע כדור הים השובב, ויסמין מבינה שיש הרבה מה לתקן ולעשות מעכשיו…

הצגת ילדים לגילאי 3 עד 8

בשעה 11:00

הצגה לילדים בשבת
הצגה לילדים בשבת – ים בפסטיבל אלמיני | צילום: גיל לופו

קרטון – הצגת ליצנות וקרקס ללא מילים

הצגת ליצנות קרקסית משעשעת ללא מילים על מוביל דירות וחפצים, שרוצה בכלל רק לעשות קסמים, פוגש עוד מוביל של ארגזים, החולם לעבוד בקרקסים. לשניהם משימה אחת ויחידה – להעביר ארגז אחד בודד בחזרה. האם הם יפתחו את הארגז ויגלו מה יש בתוכו? האם הם יעזו לבחור להגשים כל אחד את חלומו…
הצגת ליצנות וקרקס ללא מילים לגילאי 8-3

הצגת ליצנות וקרקס ללא מילים  – הצגה לכל המשפחה

בשעה 12:30

קרקס בקלאס – מופע קרקס אינטראקטיבי

מופע קצבי וסוחף המשלב דמויות מיוחדות, מגוון כלים, מוסיקה, הומור ומתנדבים מהקהל. סמוראי עם סכינים על גלגל מסתובב, ספורטאי עם כדורים, שף עם להטוטי אש ועוד. קרקס בקלאס הוא מופע קרקס אינטראקטיבי לכל המשפחה המתאים לגילאי 10-4

בשעה 14:00

סנטה קלאוס יפו
סנטה קלאוס מגיע ליפו | צילום: גיל לופו

הפנינג של פעילויות לילדים בחינם:

במהלך כל שעות הפעילות הפנינג של פעילויות לילדים בחינם:

★ הפנינג לילדים

★ מופעי ליצנות וקרקס

★ סדנאות אמנות

★ ציור ואיפור

★ דמויות שטח מחופשות , סנטה מחלק שוקולדים ועוד הפתעות

כרטיסים לפסטיבל

איך נרשמים? האירוע חינמי והכניסה ללא עלות.  לפעילויות ולסדנאות ניתן להגיע כל היום, להצגות – בהרשמה מראש על בסיס מקום פנוי בהרשמה דרך דיגיתל לתושבי תל-אכיב יפו או דרך אתר אלמינא.

לפרטים באתר פסטיבל אלמיני: www.elminajaffa.com/festival-2023 או בטלפון: 050-2800300 | 03-533-5444

 

אלמיני – פסטיבל קטן לילדים גדולים

איפה? תיאטרון אלמינא –  מחסן ,2 נמל יפו  הפסטיבל יתקיים בסמוך לפקטורי 54 ולצד מתחם אלמינא החדש שנבנה בימים אלה. חניה בוויז: חניון נמל יפו.

מתי? שבת 16.12 בין השעות 15:00-10:00

ואם כבר הגעתם ליפו – אל תפספסו ותוכלו לעלות לאזור לעשות טיול עם הילדים ביפו ובדרך אולי תפגשו את אורי גלר שמכופף מדי פעם כפיות במוזיאון אורי גלר שנמצא ממש העליה מהנמל.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



050-2800300 כל המשפחה

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה