היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול: מופעי חנוכה 2016

היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול.

לאחר הצלחת הפסטיגל בחנוכה האחרון, בה הושק היי סקול פסטיגל בגרסת המופע העלילתי ועמו הסרט המקדים, המציג את הסיפור, הדמויות וחלק מהשירים, ממשיכים גם השנה במסורת, עם היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול.

בהיי סקול פסטיגל השנה נוכל לעקוב אחר כמה מהדמויות אותן הכרנו בשנה שעברה, ולהיסחף איתם בעלילה החדשה.
אז את מי נראה השנה במופע חנוכה היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול ? אליאנה תדהר, דניאל מורשת, שירן סנדל ועוד – ולצדם כוכבים חדשים המצטרפים להיי סקול פסטיגל: ישראל קטורזה, תובל שפיר, איציק כהן, רמי קלינשטיין, סטטיק ובן-אל תבורי, מיכל ינאי ועוד. גם השנה לקראת הפסטיגל יעלה סרט עלילתי בן כ-50 דקות שיציג את הדמויות המוכרות והחדשות, הסיפור וכמובן חלק מהשירים –  תסריט אורי גרוס, במאית: קרן חכמה

ציום: רפי דלויה
ציום: רפי דלויה

אז מה יקרה השנה?
עברה שנה מאז התהפוכות והדרמות ב “היי סקול פסטיגל” במופע בשנה שעברה –  כיתות השקופים והאלופים היריבות מתיכון גל הפכו ללהקה אחת מצליחה ופופולארית – להקת תיכון גל: אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל מורשת, אושרת אינגדשט ונווה צור – הם עכשיו להקה אחת מגובשת ומצליחה. כל כך מצליחה שאף הגיעו לגמר הגדול והמדובר של “הכוכבים של סיימון” – תחרות השירה הטלוויזיונית של כל התיכונים בישראל, התיכון הזוכה ייצג את ישראל באירופה וגם יקבל פרס כספי גדול!

המורה לקולנוע יהודה נסע לחו”ל – ולקראת הכנות לגמר מגיעה מורה חדשה שמקבלת את האחריות על מופע הגמר (מיכל ינאי) – אבל היא מורה לתנ”ך ולא מבינה כלום במוזיקה ובבמה. וכאילו כל זה לא מספיק מלחיץ, עדיין אין להם שיר..
בתוך כל הלחץ יש דמות אחת שמצליחה מעט להקל על ההיסטריה, ישראל (קטורזה), הבעלים החדש של הקפיטריה. דווקא הוא, הופך להיות האוזן הקשבת לכולם.


עוד מצטרפים לחבורת תיכון גל : סטטיק ובן אל – שני תלמידים חדשים עם סוד גדול- הם מתחזים לילדי עשירים מפונקים, כשבמציאות הם למעשה, חסרי אמצעים ונאלצים לעבוד אצל ישראל בקפיטריה, מבלי שאף אחד יידע.
בגמר הגדול של “הכוכבים של סיימון” עומדת להתחרות מול להקת תיכון גל הלהקה של התיכון הכי עשיר והכי מתוקתק בארץ – תיכון סביוני סביונים.

ציום: רפי דלויה
ציום: רפי דלויה

סיימון סטאר – דמוי סיימון קאוול, גדול מהחיים בגרסה ישראלית (איציק כהן), מגלה הכישרונות הגדול בישראל, 20 שנה שהוא מצליח להפוך בכל עונה בתוכנית הטלוויזיה המצליחה שלו הכוכבים של סיימון, את אחת מלהקות התיכונים להצלחת ענק. את זה כולם יודעים ומעריצים. אבל….. סיימון הוא מושחת והמשחק למעשה מכור – סיימון מסמן מראש את הזוכה שלו, גורם לו לזכות ואז מייצג אותו ומרוויח המוווון כסף. למרבה המזל הרע של תיכון גל – השנה סימן סיימון את תובל – כוכב תיכון סביונים – (תובל שפיר) – יש לו גם דיל עם מנהל בית הספר של “סביוני” (עודד פז) והוא יעשה הכול כדי שתובל ינצח את תיכון גל בגמר.

עומר נסע עם ההורים שלו לארצות הברית עוד לפני הגמר הגדול, ומתכנן לכבוש את ה -NBA אליאנה והוא נפרדו אבל בלילות הם עדיין מדברים בסקייפ.. האם טלפון מסתורי מאליאנה יחזיר אותו לארץ היישר לגמר הגדול שבו משתתפת להקת ״תיכון גל״?

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

במקביל, אליאנה כוכבת להקת תיכון גל שומרת סוד כואב – היא זקוקה נואשות לסכום כסף גדול כדי לממן טיפול רפואי יקר באביה החולה ולהציל חייו . לרגע חולפת במוחה מחשבה לבקש מחבריה את סכום הזכייה במידה ויזכו בגמר, אך כשהיא שומעת את כל החלומות של חבריה ועל התוכניות מה יעשו עם הכסף הגדול. היא מעדיפה לשמור על סודה
כשסיימון סטאר שומע את הלהיט הענק שמכינה להקת תיכון גל לגמר – הוא מחליט שחייב לעשות הכל כדי להרוס להם את השיר. בשיא העלילה וכשהוא מצליח לגלות את סודה של אליאנה – מציע לה את הכסף לטיפול באביה מראש ,רק בתנאי שלא תגיע להופעה ותבגוד בחבריה.האם אליאנה תבגוד בחבריה?האם החברות תנצח בסופו של דבר? האם אליאנה תעז לספר לחבריה את סודה ? ומי ינצח בגמר הגדול של הכוכבים של סיימון?

כמו בשנה שעברה, כך גם השנה מקפיד הפסטיגל לצד מופע עדכני, מרתק, מותח ומסעיר להעביר לילדים ולבני הנוער גם מסרים חשובים כאלה שיגרמו למחשבה ואף לפעולה. בשנה שעברה בחר הפסטיגל להאיר זרקור ענק על תופעת השיימינג ברשת בקרב ילדים ובני נוער, לחדד את ההשלכות והכאב הרב הכרוך בתופעה האיומה.
בהמשך ישיר לכך, השנה נדגיש את הצורך והחשיבות בלספר, לשתף לא לשמור בבטן. הצעד הראשון לבקשת עזרה ולפיתרון כל בעיה, הוא לשתף . אסור לשמור בבטן. תמיד כדאי לשתף מישהו שסומכים עליו – חבר, הורה, מורה, אח – תמיד יש מישהו קרוב שיוכל להראות לך את הדרך החוצה, גם כשהכול נראה אבוד וללא מוצא.
וגם שיר חדש נוסף ” תעשו לייק לעולם” .. שבנימה קצת יותר קלילה, שואף לומר לילדים ולבני הנוער, שאם רק ירימו את הראש מהמסך, יבחינו שהחיים מסביבם מרתקים , מעשירים , ומסעירים , יותר אפילו מכל מה שקורה במסכים מהם הם לא מרימים עיניים. ומזמין אותם ואותנו לצאת מהבועה אל העולם האמיתי…..

מפיקים: מיקי וירון פלד , סולן הפקות.

 

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה
רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל
המופע מומלץ לגילאים 3 ומעלה

היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול – משתתפים וקרדיטים:
במאי: חנוך רוזן
כתיבה ומילים לשירים: אורי גרוס
במאי משנה: עמית אפשטיין
במאי משנה וכוראוגרף : עוז מורג
ניהול מוסיקלי: טל פורר
עיצוב תלבושות: ונטע הקר
עיצוב תפאורה: מיכאל קרמנקו
עיצוב תאורה: רונן נג’ר
וידאו ארט : שי בונדר
מפיקה ראשית :נטע אמיתי
מפיקה בפועל : שני רביץ
את שירי המופע הלחינו: רמי קלינשטיין, קובי אוז, אוהד חיטמן, דורון מדלי ועוד

פרטי מופעים, תאריכים, קניית כרטיסים והנחות:
חיפה – מרכז הקונגרסים – 2 סיבובים:
חיפה (סיבוב 1, מרכז הקונגרסים) – 3.12 ועד ה 17.12– כרטיסים קופות חיפה 04-8662244
חיפה (סיבוב 2 מרכז הקונגרסים) 7.1.2017 ועד 12.1.2017 – כרטיסים – קופות חיפה 04-8662244
תל אביב מרכז הירידים ביתן 1 כרטיסים – איוונטים 9066*
19.12 ועד ה 2.1.2017
ירושלים – פיס ארנה ירושלים, כרטיסים – בימות – *6226
4.1.2017 ועד 5.1.2017
באר שבע – הקונכייה היכל הפיס כרטיסים – איוונטים 9066*
14.1.2017 ועד ה 16.1.2017

פרטי המקום
נשמח לדעת!



בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי מחיר מלא 172 ₪ ועדים 114 ₪ שופרסל 69 ₪ לרוכשים ב 30 שקלים ומעלה ממוצרי מותג שופרסל מנויי ידיעות אחרונות 89 ₪ מנויי הוט 89 ₪

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

110 תגובות

  1. הפסטיגל שאני ואחיותיי הקטנות הכי אהבנו הוא ״פסטיגל גיבורי על״ , הפסטיגל היה מרהיב ומיוחד, מלא בפירוטכניקה מדהימה, כוריאוגרפיות שלא יוצאת לנו מהראש וכמובן שחקנים מדהימים. יעל בר זוהר המיוחדת, אושרי כהן ההורס! אנחנו זוכרות את כל השירים בעל פה, רואות את הפסטיגל הזה בכל שבת בבוקר ונהנות מאוד!! וכמובן לא מפספסות אף פסטיגל חדש❤️

  2. הילדים שלי הכי אוהבים לראות פסטיגל וזה התחיל אצלנו לפני 18 שנה ועד עכשיו ממשיכים כבר 3 ילדים ללכת רק לפסטיגל לא מותרים כל שנה

  3. תפוס ת’פסטיגל 2008- הפסטיגל הכי יפה של עולם המים עם השירים הכי יפים.

  4. אם להגיד את האמת עדיין לא יצא לי להיות במופע פסטיגל,ממש מחדל בילדות.אבל אף פעם לא מאוחר מידי,אשמח מאוד לקחת את אחותי הקטנה למופע ולשמח אותה מאוד גם כן 🙂 שיתפתי את הפוסט.תחזיקה אצבעות!

  5. ילדי היו רוצים לראות את הפסטיגל עם כל כוכבי הילדים הגדולים; עם מיטב התלבושות והשירים וההפקה המושקעת

  6. לא הייתי צריכה לחפש הרבה או רחוק… הילדים שלי ראו בשנה שעברה את היי סקול פסטיגל והתאהבו! הם חפרו לי כל כך, שלילה אחד התעוררתי מחלום כשאני מזמזמת ״אין מצב, יש מיצ״ב״… 🙂

  7. אני הכיי אוהב את תפוס תפסטיגל כי זה היה פסטיגל ממש יפה וגם הוציאו מדחק קופסה של זה ואני מאוד אוהב לשחק בזה

  8. הפסטיגל שהילדים שלי אוהבים הוא ספיי פסטיגל, ממש יפה ומושקע, אנו הולכים כמעט כל שנה
    את השירים של הספיי פסטיגל הם עדיין שרים באוטו עם הדיסק, פשוט אוהבים אותו וגם אני

  9. היי,
    ה- DVD של הפסטיגל ש 4 ילדיי הקטנים הכי אהבו (עדיין אוהבים) לצפות בו היה של שנה שעברה “היי סקול פסטיגל” שעד היום הם צופים בו למרות שהוא שחוק ולפעמים נתקע ב- DVD.
    אשמח אם יתאפשר לילדיי לחוות פעם אחת מופע פסיגל אמיתי בזמן אמת כמו שאר חבריהם.
    כהורים ל- 4 ילדים מדובר בהוצאה לא מבוטלת עבורנו.
    תודה רבה לכם קינדרלנד על ההזדמנות.
    מחזיקים אצבעות, רוצים מאוד לזכות.
    חג חנוכה שמח : )

  10. הילד שלי הכי אוהב את game on (פסטיגל 2011)
    הילדה שלי הכי אוהבת את X פסטיגל (2013)
    שניהם ישמחו לזכות בכרטיסים

  11. אני לא יודעת לגבי שנים קודמות מה שכן אצלנו על המסך כבר שנה זה היי סקול פסטיגל הראשון…אני מאמינה שזה גם ימשיך איתנו גם השנה אלה אם כן זה יוחלף בהיי סקול החדש ואני אהיה אסירת תודה זה בטוח ?

  12. הכי אהוב הוא ללא ספק היי סקול פסטיגל הראשון הכי אהוב על 2 הבנים שלי.

    ראו אותו בלופ אין ספור פעמים ב VOD.

    היי סקול פסטיגל הראשון היה טוב איכותי ובעל תכנים חינוכיים ומועילים לילדים מעבר להיותו מהנה כהצגה.

  13. וואו פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה -פסטיגל פנטזיה אצלנו במשפחה מאוד אוהבים כל מה שקשור למדע בדיוני ופנטזיה (אצלנו המבוגרים המצב יותר קשה משחקי הכס והארי פוטר במקום הראשון) אז הילדודס נדבקו בחידק וכמובן שאנחנו מעודדים

  14. וואו קשה לבחור x פסיטגל משחקי הספטיגל הייסקול חלק 1 כולם ממש טובים אילו אני נהנית לצפות בהם עם הילדים.

  15. הפסטיגל שמאוד אהבנו היה האחרון “היי סקול פסטיגל”, מאחר והוא נגע ללב המציאות של בתי הספר. הוא דן בהתמודדות עם שמועות, חרם, התערבו הורים ושתלטנות, בצורה אמיתית, כנה ונוגעת ללב. למעשה, בשונה מפסטיגלים אחרים המופע היה פחות דמיוני ויותר מציאותי.

  16. את פסטיגל לילה מטורף בפסטיגל!!! שיתפתי בשמחה רבה!!! אשמח מאוד!!!

  17. את פסטיגל לילה מטורף בפסטיגל!!! שיתפתי בשמחה רבה!!! אשמח מאודדדדדדדדדדד!!!!

  18. את פסטיגל לילה מטורף בפסטיגל!!! שיתפתי בשמחה רבה!!! אשמח מאודדדדדדד!!!!

  19. הילדים שלי אוהבים מאוד את Xפסטיגל משחקי הפסטיגל והיי סקול חלק 1 אני אגב נהנית לשבת לצפות איתם…..

  20. פעם ראשונה שהילדים שלי ואני הולכים לפסטיגל הם כבר מתרגשים במיוחד מסטטיק ובן אל (האמת שגם אני)

  21. ראשית תודה על ההזדמנות
    ילדיי מאוד אוהבים בעיקר לצפות בקלטת ומדלקמים את השירים מידי יום של היי סקול פסטיגל 1 מאוד נהנו והשנה לא קנינו להם כרטיסים ויותר מנשמח להנות ולזכות משתפת גם בפייסבוק בברכה אתי

  22. אצלנו יש מלחמת כוחות חלק הייסקול וחלק פסטיגל אבל מה שבטוח ששרים כל היום וצופים בלי סוף!
    נשמח להתפנק בכרטיסים השנה תודה רבה ומשתף בפייסבוק כמובן

  23. היפים שלי אוהבים גם וגם ובעיקר את הפסטיגל עם עדי ביטי שאני שומעת כל חמש דקות את השיר בבית מתנגן!
    אז אנחנו לא בררנים נהנים ממופע איכותי ויותר מנשמח לזכות בהצלחה

  24. אז לי יש 5 ילדים 2 גדולות שראו פסטיגלים ונהנו ו ה 3 טרם היו אז בינתיים נהנים בבית מהייסקול פסטיגל של שנה שעברה בעיקר! עם החלק של הכדור זה הכי אהוב עליהם
    בוצע הכל נשמח לזכות

  25. אני וילדיי הכי אהבנו את היי סקול פסטיגל 2015, של שנה שעברה.
    זה היה סיפור על חזרה לתיכון, הכי ריתק את ילדיי והיה הכי אטרקטיבי. יותר מבשנים קודמות.
    השנה בתי חוגגת יום הולדת 12. אודה לכם אם תאפשרו לי לזכות בכרטיסים ולבלות איתה…

  26. הסיפור שלנו התחיל קצת עצוב אבל בסוף הפך לכייף ושמח..!!
    בגיל 4-5 סיון לא בדיוק התחברה לכל עניין ה-פסטיגל ולא הלכנו. חכינו כמה שנים גדלנו ואז הוקם פסטיגל מקסים מאתגר ומעניין “קונג-פו פסטיגל” שמו. רק שאני הייתה צריכה ללדת ממש ביום של הפסטיגל. גם אבא של סיון לא יכל לבוא.
    כן “בקרוב תהייה לי אחות קטנה”! היא שמחה. אבל דיי הצטערה שלא היה מי שייקח אותה לפסטיגל קונג פו?
    מאוחר יותר גילינו לה בהפתעה שמי שכן תיקח אותה לפסטיגל זו סבתא שלה. (סוף סוף…!!) קונג-פו פסטיגל היה הכי יפה תמיד אמרה. כי זה היה היום הראשון להופעות וסבתא שלה שגרה בחיפה, קנתה זוג כרטיסים בשורה הראשונה.
    פינקה אותה בשערות סבתא מתוקות וגלידת וניל טעימה. היא נהנתה מאוד ממופע חוויה כזה שריתק אותה.
    הכי התרגשה גם שפגשה את אייל-גולן וקיבלה חתימה.
    שנה אחרי שהייתה בהופעה של קונג פו פסטיגל, סיון וכמה חברות מהכיתה שיחקו את כל הפסטיגל במסיבת סיום.
    הופיעו פעמיים בבית ספר ובמתנ”ס. למרות שהיו לה מלא פרפרים בבטן שיחקה את מלכת נמרים טיגרה והייתה גדולה!!
    ראיתי בעיניה כאילו נכנסה לעולם הקסום הזה של פסטיגל. ברור היה לנו שהיא מאוד אהבה.

  27. הילדים שלי מעורים לפסטיגל אין שנה ללא פסטיגל עשמחו ללכת גם השנה

  28. הבן שלי ואני פקדנו את כל הפסטיגלים בשש השנים האחרונות ונהנינו מאוד. הפייבוריט של הבן שלי היה “לילה מטורף בפסטיגל”, אבל אהבנו מאוד גם את היי סקול בשנה שעברה ומחכים בקוצר רוח לחלק 2 השנה!!!

  29. הפסטיגל הכי יפה שהיה לדעתי הוא פסטיגל פנטזיה(גיבורי הממלכה האבודה)

  30. עד עכשיו הילדים הכי אהבו את לילה מטורף בפסטיגל.
    עדיין ממשיכים לשמוע את הדיסק באוטו.

  31. הילדים שלי עדיין לא היו בפסטיגלים 🙁
    אבל אני אישית אהבתי את הפסטיגלים שהיו פעם כשאני הייתי קטנה.

  32. הכי אהבנו את היי סקול פסטיגל 2015. השירים יפים והמשתתפים היו נהדרים.
    מקוים לראות השנה בירושלים

  33. פסטיגל 2011 – זה הפסטיגל הראשון שילדיי התאימו למופע מבחינת הגילאים… והערך מוסף שהעצים את החוויה שגם אני נהנתי בו כיוון שעשו מחווה לאריק איינשטיין הגדול מכולם! היה שואוו של ריקוד ואני צללתי לנוסטלגיה כשברקע מתנגנים שיריו בביצועו המקורי.

  34. פסטיגל 2011 זה הפסטיגל הראשון שילדיי התאימו למופע מבחינת הגילאים… והערך מוסף שהעצים את החוויה שגם אני נהנתי בו כיוון שעשו מחווה לאריק איינשטיין הגדול מכולם! היה שואוו של ריקוד ואני צללתי לנוסטלגיה כשברקע מתנגנים שיריו בביצועו המקורי.

  35. הילדים שלי מאוד התחברו לפסטיגל “לילה מטורף בפסטיגל”. אני זוכרת שהם חזרו עם עינים נוצצות ושרו את השירים ימים רבים אחרי. ואני…..אני הייתי בזמנו בפסטיבל שירי ילדים (אז עוד לא קראו לזה פסטיגל) ועד היום אני זוכרת את השיר
    “למה ככה, ככה למה”.

  36. הילדים ואני הכי אהבנו פסטיגל “היי סקול”2015 .
    כוכבי הפסטיגל חוזרים לימי התיכון, בתיכון גל, תיכון עם מגמת מדעים ואמנויות המתחרות זו בזו. הפסטיגל השנה עולה במתכונת חדשה של מופע גדול, עם סיפור עלילה שהפעם, לקוח מעולמות מציאותיים וקרובים, המוכרים לכולנו.
    משתתפים בהיי סקול פסטיגל: מוקי, יהודה לוי, אליאנה תדהר, שחר חסון, שירן סנדל, עומר דרור, אנה אהרונוב, דניאל מורשת, אורנה דץ, נווה צור, אריה מוסקונה, אושרת אינגשט, תותי ניניו, ניר חלפון ומשתפים נוספים.

  37. הילדים ואני הכי אהבנו את “היי סקול פסטיגל”2015 .
    משתתפים בהיי סקול פסטיגל: מוקי, יהודה לוי, אליאנה תדהר, שחר חסון, שירן סנדל, עומר דרור, אנה אהרונוב, דניאל מורשת, אורנה דץ, נווה צור, אריה מוסקונה, אושרת אינגשט, תותי ניניו, ניר חלפון ומשתפים נוספים.

  38. אני ובנותיי מאוד אהבנו את SPY פסטיגל משנת 2012.
    הילדות מאוד אוהבות את יעל בר זוהר המהממת והמוכשרת ולא רק בגלל שקוראים לבנותיי- יעל ובר… גם בגלל שהיא דמות להערצה ונשמה מתוקה.
    אני מאוד נהנתי מהמחווה שעשו ללהקת אתניX האהובה עלי מכל הזמנים וזו הסיבה שאני לפחות חיכיתי למופע בחנוכה.
    בקיצור חוויה מטורפת!! נהננו מאוד!
    לא מפספסים אף שנה!

  39. אני הכי אהבתי את היי סקול פסטיגל של שנה שעברה למרות שהלכתי עם ההורים שלי לכל מיני פסטיגלים לאורך השנים ונהנתי בכולם!!!???

  40. לילה מטורף בפסטיגל – זה המופע שהילדים שלי בחרו וזוכרים היטב לטובה. עדין צופים בו מידי פעם ונהנים מכל דקה.

  41. משחקי הפסטיגל אהבנו מאוד הבחירה מאוד קשה הכל היה יפה לא התאכזבנו בכלל אין על הפסטיגל מחכים כל שנה לראות את הפסטיגל זה מאוד יפה ומושקע

  42. אז הפסטיגל האהוב עלי הוא היי סקול פסטיגל- של שנה שעברה. אני לא יכולה לשכוח כמה התרגשתי ללכת לפסטיגל הזה וכמה התרגשתי להיות שם, במשך שנה חיכיתי וחיכיתי שוב לפסטיגל (השנה, היי סקול פסטיגל 2) מתרגשת מאוד ללכת לפסטיגל ואשמח אם תגרמו לי להתרגש שוב ולהגיע לפסטיגל!
    אני מאוד אשמח לקחת את החניכה שלי בכנפיים של קרמבו, היא מאוד אוהבת פסטיגלים ובעיקר את אליאנה ודניאל. היא מאוד תשמח לשמוע שהיא תהיה שם! וזאת תהיה זכות עבורי לשמח אותה ולקחת אותה לראות את הכוכבים האהובים עליה מקרוב. זה יגרום לי לסיפוק אדיר והרגע המרגש שלי יהפך להיות הרגע המרגש של שתינו. מקווה לזכות! תודה על ההזדמנות

  43. הבת שלי מכל הפסטיגלים שראתה הכי אהבה את היי סקול פסטיגל 2015 וגם בגיל 14 עדיי
    ן אוהבת לראות את הפסטיגלים

  44. שנה שעברה לא היינו בפסטיגל כי היא הייתה בת 3 וקטנה מדי אבל עכשיו אשמח להכיר לה את הפסטיגל!

  45. הילדים לא אהבו אף פסטיגל. הם העדיפו מחזות זמר בתאטרון רמת גן.

  46. שלום קינדרלנד
    שמי סתיו עינת ואני חיילת בצבא ההגנה לישראל!
    הפסטיגל הכי אהוב עליי הוא פסטיגל פנטזיה!
    אני מאוד אשמח לזכות בכרטיסים וללכת להופעה עם אח שלי הקטן!
    וגם אני אשמח אחרי שבועיים בבסיס לצאת ולבלות עם אחי הקטן ששנינו נהנה מהפסטיגל כמו פעם 🙂 !
    שיתפתי את הפוסט עשיתי לייק לפוסט וגם לדף!!!!!!!!!!!!!

  47. שלום קינדרלנד!
    שמי סתיו עינת ואני חיילת בצבא ההגנה לישראל!
    הפסטיגל שאני הכי אהבתי ואוהבת עד היום הוא פסטיגל פנטזיה!
    אני אשמח מאוד לזכות בכרטיס לי ולאחי הקטן שנוכל לבלות כמו פעם!
    עשיתי לייק ושיתוף לפוסט וכמובן לייק לדף הפייסבוק ממזמן 🙂 !!!!!!!!!!!!!!

  48. הפסטיגל האהוב עליי היה x פסטיגל אני הלכתי כל שנה לפסטיגל וזה היה האהוב עליי?

  49. הנכד שלי נהנה בשנה שעברה מהיי סקול פסטיגל.
    אין ספק שגם השנה מאוד מאוד ישמח לבוא להנות ולחוות את המופע.

  50. היי סקול פסטיגל 1015 מלמד על השיימינג נושא מאוד חשוב
    גם אני אישית מאוד אהבתי

  51. אני הכי אהבתי את i פסטיגל השירים שם היו מדהימים הלכתי לפסטיגל הזה עם בן דוד שלי ביום הולדת שלו והיום אני בן 12 ועדיין הולך לפסטיגל כל שנה !!!

    • אחח איזו תקופה חח… ועכשיו יש מצב שהפסטיגל מבוטל בכלל בגלל הקורונה טיים. אוי בטח אני אראה את ההודעה הזאת עוד כמה שנים ואצחק.. דקל וקנין עדיין מוכר ארטיקים בפחות ממסטיקים ??

  52. הפסטיגל הכי אהוב על הילדים שלי הוא בהחלט פסטיגל פנטזיה, אחד מהפסטיגלים שאף אחד לא שוכח. שתי הבנות שלי, הבכורה בת תשע והשנייה בת שש, לחצו עליי שנלך, קניתי להם את הדיסק ואת השירים כבר שיננו. היום הן כבר גדולות, ואם אשאל אותם מה המילים אין לי ספק שיזהו את צלילי ׳אני יורה חץ ופוגעת׳ או ׳שלוש חברות׳. וכמובן את שיר הנושא. הילד הקטן שלי בן החמש התחיל גם הוא להתלהב ואשמח לקחת אותו לפסטיגל לראות אמנים שהוא אוהב ובכללי להנות מהחוויה. אחד מהמסורות שיש לנו כישראלים ומביאים לסיפורי ילדות שצריך לטפח.

  53. שלושת בנותיי כל שנה הולכות והן הכי אהבו את היי סרול 2015 יש לי שלוש בנות חולות מטורפות על הפסטיגל ❤❤❤❤הלווואי הלוואי שאני אזכה לשמח אותן

  54. שלושתם אצלי אהבו את היי סקול פסטיגל 2015 הלוואי שאזכה לשמח אותם

  55. שותף באהבה גם בעמוד שלכם ❤???? היי סקול 2015 אין ספק ….ילדייי מאוהבים ומחכים ומצפים כל שנה לחנוכה

  56. אני כל שנה לוקח את ארבעת ילדיי והם מאוהבים בהיי סקול 2015 שיתפתי גם באתר בהצלחה לכולם והלוואי שאזכה

  57. שנה שעברה הייתי בהיי סקול 2015 ומאז אני מחכה כבר ל2016 לקחת את אחים שלי הקטנים איתי ועם ההורים נצטלם ונעלה תמונה כמו כל שנה ושותף באהבה

  58. היי לכם אני מאוהבת בכם מאז ומתמיד …ושנה שעברה הייתה ממש מוצלחת אני מחכה כבר לחנוכה להמשך של היי סקול 2016 אוהבת אותכם וחולמת לזכות פליז פליז תתנו לנו כרטיסים שיתפנו גם באתר שלכם <3 <3

  59. פסטיגל הממלכה האבודה היה הפסטיגל .זהו הזיכרון שחקוק בזיכרוני כי הקטנה דלי היתה בת 2 וזה היה הפסטיגל הראשון דלה והיא פשוטמיגעה את כל מילות השירים ואני נתענגתי פשוט.
    עכשיו היא בת 14 ואני רוצה שסה יהיה ספטיגל סגירת מעגל. מבחינת פסטיגלים

  60. הילדים הלכו לכל הפסטיגלים אבל תמיד התבאסו כי אף פעם לא ישבו קרוב תמיד בסוף אין כרטיסים א קונים מה שנשאר

  61. הפסטיגל האהוב עלינו הוא פסטיגל 2014: משחקי הפסטיגל, נשמח לבוא לפסטיגל השנה

  62. הפסטיגל האהוב על ילדיי הוא: פסטיגל מהסרטים. (שנת 2002).
    אומן האורח בפסטיגל זה היה עוזי חיטמן ז”ל, אגדת הילדות של כולנו.. הכי כיף להיזכר בשיריו האהובים
    השתתפו גם אלי ומריאנו שגורמים לילדיי להתגלגל מצחוק, מיקי גבע המצחיק לא פחות, ליאור נרקיס הזמר המעולה ועוד מוכשרים נוספים.

  63. הילדים שלי כבר שנים הולכים מידי שנה
    לפסטיגל. הם אהבו את כולם אבל הכי אהבו את פסטיגל ״פנטזיה״ שהיה קסום ומיוחד. גם השירים וגם התפאורה המושקעת נתנו הרגשה של עולם פנטזיה אמיתי

  64. הילדים שלי כבר שנים הולכים מידי שנה
    לפסטיגל. הם אהבו את כולם אבל הכי אהבו את פסטיגל ״פנטזיה״ שהיה קסום ומיוחד. גם השירים וגם התפאורה המושקעת נתנו הרגשה של פנטזיה אמיתית!

  65. כתבתי טעות חמורה! הילדים דנו אותי לשמיעת שירים שוב ושוב פנטזיה הכי הכי יפה אין ספק זו הבחירה שלהם ואנחנו משתפים

  66. בימיי לא היו פסטיגלים ופסטיבלים אז השעון המשוגע זה שהתנגן אצלנו שנים ברקע עם הילדים ונשמח לפנקם בהצלחה ומשתף

  67. היי הפסטיבל שהילדים שלי הכי נהנו הם קטנים ולא זכו לראות את הפסטיגלים שאנחנו ראינו בתקופותינו וגדלנו עליהם,הם אהבו את מותק של פסטיבל 8 בעולם המים כי יש בו מסר חינוכי חשוב שהם גם לומדים בגן על מיחזור ואיכות הסביבה לשמור על נקיונות על נקיון הים החוף הם אוהבים בעלי חיים ולכן המסר בפסטיבל היה חשוב להם גם נהנו וגם למדו משהו חשוב ❤?✌

  68. הבת שלי אוהבת קרקס וכל מה שקשור בלוליאנות חיות ליצנים מופעי קסמים אז היא אוהבת והתחברה למותק של פסטיבל 2 הרפתקה בקרקס עם יובל המבולבל היה לה כיף והיא מאוד נהנתה

  69. הילדים שלי אוהבים את הפסטיבל של ילד פלא של 2013 הוא מקסים ומרגש הוא פשוט ומזכיר את השירים בטעם של פעם ואני רוצה שהילדים שלי לא ישכחו את השירים של פעם זה השירים שאני שמעתי בתור ילדה קטנה ואני רוצה להעביר להם את זה שלא ישכחו למה היום הכל שונה בגלל זה אנחנו אוהבים את ילד פלא

השאר תגובה