מופעי חנוכה 2015 – המדריך המלא למופעי החג

הקוסם בחנוכה. צילום: יח
הקוסם בחנוכה. צילום: יח"צ

חג חנוכה ידוע כחג הפסטיבלים והפסטיגלים – שמונה ימים של פסטיבלים הצגות ומופעים, מהפסטיגל ועד מותק של פסטיבל, הקוסם, הדרקון המתוק שלי, המכבים ואפילו גיבורי האור של רמי לוי מחכים לכם כאן במדריך המלא של מופעי חנוכה 2015:

קרקס פלורנטין במופע מסביב לעולם ב-80 יום
לאור הצלחת המופע מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס, חוזר קרקס פלורנטין עם מופע בגרסה מיוחדת לחנוכה.  הקרקס יארח לראשונה צוות אמנים מאוקראינה,I team  אשר יבצעו את אטרקציות האקסטרים המרהיבות: נדנדת הפחד, קיר המוות ומופע אש בהשראת חנוכה. 
ועכשיו הנחה מיוחדת לגולשי קינדרלנד מבצע כרטיסים 1+1 למופע חנוכה…

צילום דפנה קפלן
צילום דפנה קפלן

מופע הקוסם
מופע הקוסם מציג את מסעה של דורותי וכלבה טוטו אל הקוסם מארץ עוץ יחד עם החברים שפגשה בדרך הדחליל הטיפש, האריה הפחדן ופחפח שאין לב. המחזמר ששבר שיא גינס במספר ההצגות, על פי סיפור הילדים הקלאסי הקוסם מארץ עוץ של פרנק באום, מגיע בחנוכה בהפקה חדשה מאת אורי פסטר ובכיכובם של שחקנים ישראלים מוכרים- רוני דלומי, טוביה צפיר, ישראל קטורזה, טל מוסרי, שיר מורנו ועוד.
לפרטים נוספים והנחות לרכישת כרטיסים למופע הקוסם בחנוכה…
blank

מחזמר צלילי המוסיקה
צלילי המוסיקה, מאת רוג’רס והמרשטיין נחשב לאחד ממחזות הזמר הפופולאריים של כל הזמנים. הסיפור הידוע עולה בחנוכה לבמות למחזמר מלא במוסיקה, ריקודים, שחקנים וזמרים ישראלים אהובים. הפקת ענק המיועדת לכל המשפחה, בבימויו של ארתור קוגן שביים באחרונה את ההצגות ריצ’ארד השני וריצ’ארד השלישי, וזכה לפרס הבימוי . המחזמר מספר את סיפורה של מריה,  אישה צעירה, תוססת ומוזיקלית, שעומדת להפוך לנזירה באוסטריה בתקופת השלטון הנאצי. בכיכובה של  אניה בוקשטיין, המשחקת את מריה, רפי ויינשטוק שחקן, רוני דלומי ועוד.
לפרטים נוספים אודות מחזמר צלילי המוסיקה…

מחזמר צלילי המוזיקה. צילום: דניאל קמינסקי
מחזמר צלילי המוזיקה. צילום: דניאל קמינסקי

פסטיבל הצגות ילדים תאטרון אורנה פורת בגבעתיים
בחנוכה 2015 תיאטרון אורנה פורת מציג – פסטיבל חנוכה להצגות ילדים. במסגרת הפסטיבל, יוצגו כ-40 הצגות המתאימות לילדים מגיל שנה ועד גיל 12 מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת. הצגות הפסטיבל כתובות ומבוימות על ידי טובי הכותבים והבמאים להצגות ילדים בארץ. במקביל למבחר ההצגות הנרחב, יתקיימו פעילויות בחינם לכל המשפחה הכולל דוכני הפנינג, יצירה ועוד.
לפרטים נוספים אודות פסטיבל הצגות חנוכה של תאטרון אורנה פורת…

מתוך זהבה ושלושת הדובים. צילום: כפיר בולוטין
מתוך זהבה ושלושת הדובים. צילום: כפיר בולוטין

הצגות חנוכה בתיאטרון המדיטק
בחנוכה הקרוב מציע תיאטרון המדיטק בחולון את הבחירה האיכותית לבילוי משפחתי עם הילדים עם מבחר הצגות חנוכה שזכו לשבחי הבקורות והקהל, כשהקו המחבר ביניהן הוא הנאה לילדים ולהורים ורמת הפקה גבוהה. בין ההצגות שיעלו במהלך החג: בגדי המלך, פרק לב הזהב, לא דובים ולא יער, צפרדי וקרפד, אריה הספריה, מהומה על הבמה ועוד ועוד. ההצגות מתאימות לילדידים בכל הגילאים.
לפרטים נוספים אודות הצגות חנוכה במדיטק בחולון…

 

הדרקון המתוק שלי
הצגת ילדים בהשתתפות יובל המבולבל ומיכל הקטנה. יובל המבולבל שומר על ביצת דרקון ומהרגע שהיא בוקעת מתחיל רצף של טעויות ובלבולים שגורמים למיכל הקטנה וליובל המבולבל לרדוף אחריו בכל העולם. הצגה בהפקת ענק לכל המשפחה בבימויו של אמיר פרישר גוטמן.
לפרטים ומבצעים לרכישת כרטיסים להצגה הדרקון המתוק שלי…

 

הדרקון המתוק שלי. צילום: יח"צ
הדרקון המתוק שלי. צילום: יח”צ

 

מותק של פסטיבל- הופ
מותק של פסטיבל חוזר זו השנה השמינית בחנוכה לבמות ברחבי הארץ עם המופע חגיגה בעולם המים עם כוכבי ערוץ הילדים והופ המוכרים, עינת שרוף ועוד. במופע מוצג סיפור על ילדים ששותים שיקוי קסם ובזכותו נכנסים אל תוך המים להרפתקאה במצולות. עוד בפסטיבל- דגש על נושא המיחזור, שמירה על הסביבה ועינת שרוף שתשתף את הקהל בשירה בציבור עם שירי ילדות ישראלית. 
לתאריכי המופע, הנחות ורכישת כרטיסים למותק של פסטיבל…



גיבורי האור- משימה מהשיקמה
מופע מקורי בהפקתו של רמי לוי שמנגיש את המופע לכל הילדים וכרטיס למופע יעמוד על 19.90 ש”ח. במופע גיבורי האור-משימה מהשיקמה משתתפים הגיבורים האהובים קופיקו, מיקי, סבא נתי ועוד שיצאו להרפתקאה מוזיקלית חדשה ושמחה עם המון צחוק וכיף בנושא איכות הסביבה ויופיו של הטבע שסביבנו. לצד הכוכבים יתארחו ניקי ולינור אברג’יל, שחקנים ורקדנים נוספים.
לפרטים נוספים וכרטיסים למופע גיבורי האור- משימה מהשיקמה…

גיבורי האור. צילום: יח"צ
גיבורי האור. צילום: יח”צ

 

היי סקול פסטיגל
בחנוכה חוזרים כוכבי הפסטיגל לימי התיכון בתיכון גל להילחם בתופעת השיימינג. התחרות בין מגמת מדעים לבין מגמת אמנויות תוצג בסיפור עלילתי הלקוח מעולמות מציאותיים וקרובים אלינו.  היי סקול פסטיגל מביא אל הבמה את הכוכבים המפורסמים- יהודה לוי, אליענה תדהר, מוקי, שחר חסון, אנה אהרונוב, אורנה דץ ועוד המון כוכבי ילדים מוכרים. הפקה מושקעת עם תלבושות צבועוניות, עשרות שחקנים, רקדנים ואקרובטים שיעשו פעלולים בין במות הידראוליות ופירוטכניקה.
למועדים, מבצעים ורכישת כרטיסים להיי סקול פסטיגל…

משתתפי היי סקול פסטיגל. צילום: רמי דלויה
משתתפי היי סקול פסטיגל. צילום: רמי דלויה

מחזמר המכבים
סיפורם ההיסטורי של המכבים היהודים מול אנטיוכוס מלך היוונים וגזירותיו חוזרים בחג חנוכה להצחיק ולסקרן את הקהל עם תכנים ערכיים וציונים. המחזמר נכתב על ידי אסף אשתר ובבימויו של עידו רוזנברג, הפקה גדולה ומושקעת עם מיטב כוכבי הילדים- דנה פרידר, לי בירן, רינת גבאי, צביקה הדר ועוד. המחזמר יעלה בחנוכה בחולון, לפני חנוכה ואחרי חנוכה המחזמר יעלה באולמות המופעים ברחבי הארץ .
לפרטים נוספים אודות מחזמר המכבים…

המכבים חוזרים. צילום: יחצ
המכבים חוזרים. צילום: יחצ

המחזמר המלך ואני
המחזמר הקלאסי המצליח של צמד היוצרים רוג’רס והמרשטיין, המלך ואני מגיע לישראל- בהשתתפות הסימפונט רעננה, איציק כהן, גלית גיאת והשחקנית מונא חוה, לצד עשרות ילדים נוספים.  המחזמר מספר את סיפורה של אנה ליאונאוֹונְס, אלמנה מאנגליה, מגיעה בתחילת 1860 עם בנה הצעיר לבנגקוק שבסיאם (כיום תאילנד), כדי ללמד אנגלית את ילדי מלך סיאם.המלך מגלה עניין רב בתרבות המערבית שאנה מייצגת. פעמים רבות הוא לא מצליח לשלב בין הדרכים המערביות-המודרניות שבהן הוא מתעניין, לבין מנהגיו המסורתיים. הבדל התרבויות מביא לוויכוחים ביניהם….
לפרטים נוספים אודות מחזמר המלך ואני…

המלך ואני. צילום: רונן אקרמן
המלך ואני. צילום: רונן אקרמן

פיטר פן הקסם הנצחי
פיטר פן שכולנו אוהבים חוזר עם וונדי, קפטן הוק, הילדים האבודים, טייגר לילי וכל החברים למחזמר חנוכה גדול ומושקע עם השחקנים האהובים עדי הימלבלוי, עופר שכטר, עודד פז, יובל דרוויש ועוד. בואו לחוות את הקסם הנצחי עם הילד שנשאר תמיד צעיר , פיות ושודדים.
לפרטים נוספים אודות מחזמר פיטר פן הנצחי…


הדינוזאורים – מסע בממלכת היורה
חוויה בלתי נשכחת במופע המשלב דינוזאורים המתנשאים לגובה שני מטר והצצה לעולם הדמיונים של ממלכה פרה-היסטורית. עם כוכב הילדים רוי בוי, השחקן זאב רווח, ענבלי בא-לי ובן אדם. המופע משלב עולם מלטימדיה, תאורה חכמה ואפקטים מיוחדים על מסכים בתלת מימד.
לפרטים נוספים אודות הדינוזאורים – מסע בממלכת היורה…

הדינוזאורים באים בחנוכה. צילום: רונן אקרמן
הדינוזאורים באים בחנוכה. צילום: רונן אקרמן

 

מופעי חנוכה 2015 – המדריך המלא- מתעדכן באופן שוטף

למדריך אירועי חנוכה 2015 המלא לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה