מרתון תל אביב 2020: מקצה ילדים בשרונה

מרתון תל אביב
מרתון סמסונג תל אביב 2020 | צילום: רונן טופלברג
מעל 2,000 ילדות וילדים ישתתפו במרתון סמסונג תל אביב 2020

מרתון סמסונג תל אביב 2020, אירוע הספורט הבין-לאומי הגדול ביותר בישראל, יוצא לדרך עם 4 מסלולים שונים לרצים, מסלול חברתי ייעודי דרכו כולם יכולים לתרום גם בלי לרוץ, מרוץ אופני יד לנכים ומיני מרתון למשפחות וילדים. 

מרתון סמסונג תל אביב 2020, אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל, שהפך למסורת בתחום הספורט הישראלי, יתקיים השנה זו הפעם ה-12 בלב העיר תל אביב-יפו. במרכז המרתון המוטו Be Your Best המזמין את כל הרצים, חובבים ומקצועיים, לרוץ כמיטב יכולתם ולהצטרף למעל מאה אלף איש הצפויים לקחת חלק באירוע המרתון השנתי.

 

מרתון תל אביב – מסלול הילדים

מיני מרתון תל אביב-יפו, מקצה הילדים של מרתון סמסונג תל אביב-יפו, יתקיים בהשתתפות אלפיים ילדים וילדות.

המסלול הארוך של המקצה הוא 1,000 מטר במתחם שרונה.
המסלול הקצר הוא ריצת 500 מטר במתחם שרונה.

ההרשמה למיני מרתון הילדים עד התאריך 22.2.2020.
להרשמה: לחצו כאן…

במרוץ יתקיים גם מקצה לילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם, ומתחמי בילוי ופעילויות אקטיביות לכל המשפחה.

איפה ומתי: במתחם שרונה ביום רביעי, 26.2. שעת הזנקה ב-16:00.

 

מרתון תל אביב – מסלולים והרשמה

מסלול מלא מרתון: 42.2 ק”מ משדרות רוקח סובב העיר ועד שדרות רוקח.
שעת הזנקה: 7:00

חצי מרתון תל אביב: 21 ק”מ.
מקצה ראשון יוזנק בשעה 6:15.
מקצה שני ייצא לדרך ב-6:30.

10 ק”מ: המסלול הפופולארי במרתון תל אביב.
שעות הזנקה: מקצה ראשון ב-8:45,
מקצה שני ב-9:00,
מקצה שלישי ב-9:15,
מקצה רביעי יוזנק ב-9:30.

ריצת 5 ק”מ במרתון תל אביב.
שעת הזנקה: 10:15.

ההרשמה למרתון עד לתאריך 22.2.
להרשמה: לחצו כאן…

האירוע יתקיים עם יותר מ-40,000 רצים ורצות הצפויים לקחת חלק באחד מששת המסלולים: מרתון (42.195 ק”מ), חצי מרתון (21 ק”מ), מרוץ 10 ק”מ, מרוץ 5 ק”מ, מרוץ אופני יד לנכים ומקצה מיני מרתון לילדים (500 מטר ו-1 ק”מ).

לאורך המסלול, יעברו הרצים גם דרך שדרות רוטשילד, נמל תל אביב-יפו וחופי הים, טיילת רידינג, פארק גני יהושע, רחוב דיזינגוף, כיכר רבין, רחוב הירקון, רחוב אבן גבירול, יפו העתיקה ונמל יפו.
מרתון סמסונג תל אביב-יפו הינו בין המרתונים היחידים בעולם שעשרה ק”מ ממסלולו עוברים לאורך חוף הים.

לאורך המסלולים ייהנו הרצים מבימות מוסיקה ועמדות מים בחסות מי עדן.
אלפי תלמידי בתי הספר של תל אביב-יפו, ייקחו חלק בעידוד הרצים לאורך כל המסלול ויתרמו לאווירה החגיגית שעוטפת את העיר. המרתון יסתיים בחניון גני יהושע (מול גני התערוכה), שם יחכה לעשרות אלפי המשתתפים והמעודדים הפנינג סיום עם מוזיקה, מתחמי VIP ומתחמי מכירה של מוצרים מעולם הספורט והאקטיב לייף סטייל.

 

מסלול מרתון תל אביב
שישה מסלולי ריצה שונים | צילום: דני שכטמן

 

המסלול החברתי ופרויקט תעבירו את זה הלאה

המסלול החברתי מאפשר לכל רץ הרשום לאחד ממקצי המרתון, להירשם למסלול החברתי בתור מתרים לעמותה לבחירתו האישית מתוך רשימת העמותות. להגדיר יעד לתרומה ולקרוא לחברים, משפחה ומכרים לתרום עבור העמותה שבחר.
מרתון סמסונג תל אביב-יפו ממשיך גם השנה לחבק עשרות עמותות ולתמוך במעורבות חברתית ותרומה לקהילה, עם המסלול החברתי שיאפשר למשתתפי המרתון לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך גיוס תרומות עבור עמותות שונות.

עמותות חדשות נוספות למסלול החברתי באופן תמידי, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא מטרה שאפשר להזדהות עמה ולרוץ למענה. ריצת מרתון אורכת שעות, תרומה אורכת רק כמה דקות ויכולה לשנות חיים. השנה, בשונה משנים קודמות, כל התרומות יתבצעו דרך אתר המרתון ויועברו במלואן לעמותה, וכך גם יוכל המתרים לדעת כמה תרומות נעשו דרכו, והאם עמד ביעד שהגדיר.

בין העמותות שלוקחות חלק השנה: אלי”ע (למען ילדים עם עיוורון או לקות ראייה), נט”ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי), נא לגעת, “אותות” (דלת חדשה לחיים), אנוש (למען בריאות הנפש), הרוח הישראלית, סאנרייז, בית אלמוג שילוני, תנו לחיות לחיות, זכרון מנחם, היווט, חיים (למען ילדים חולי סרטן), אח בוגר אחות בוגרת ישראל, ויצו, אתגרים, כפר נהר הירדן, רוח נשית, בית איזי שפירא, ארגון אלמנות ויתומי צה”ל ועוד.

בנוסף, השנה יתקיים פרויקט תעבירו את זה הלאה: בו קהל הרצים מוזמן לרענן את הארון ולהביא אל המתחמים הייעודיים חולצות ריצה, טרנינגים ובגדי ספורט שניתן לתרום. חברת כפיים מתחייבת לכבסם, לקפלם ולהעבירם לעמותות למען נזקקים.

חלוקת ערכות הרצים תתקיים במספר מוקדים על מנת לאפשר לרצים לאסוף את הערכות בקלות ובנוחות. ערכת הרצים כוללת: תיק שרוך, חולצת ריצה מנדפת זיעה של “NIKE”, מספר חזה פרסונאלי, שבב מדידה (צ’יפ) אלקטרוני חד-פעמי ושלל פינוקים, מבצעים והטבות.

אירוע המרתון ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת ‘כפיים’ ילווה לאורך כל המסלול בכ 5,000 אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה.

 

מרתון תל אביב: פרטים נוספים

רון חולדאי: “מרתון תל אביב-יפו ה-12 יוצא לדרך וכמדי שנה, גם השנה תלבש העיר אימוניות ובגדי ריצה ותחגוג עם עשרות אלפי הרצים והמעודדים מהארץ ומהעולם. כולכם מוזמנים להירשם למקצה המתאים לכם ולקחת חלק בחוויית ריצה עירונית וייחודית”.

רונן סלם, סמנכ”ל השיווק של סמסונג ישראל: “זו השנה השביעית ברציפות בה סמסונג גאה להיות שותפה באירוע הספורט הגדול במדינה. לראשונה בישראל וכנראה בעולם, המונח פרסונליות מקבל ביטוי מדויק. כתוצאה מכך כל משתתף במרתון סמסונג תל אביב יוכל לזכות בניצחון בהתאמה אישית למאפייניו באופן בלעדי, מובטח וודאי. בהתאם למסר המאפיין את סמסונג בשנה האחרונה- Do What You Can`t, אנו מעודדים את כל המשתתפים להגיע ולפרוץ את הגבולות שלהם, כל אחד בדרכו הייחודית שלו”.

מתי: יום שישי, 28.02.20.

מחזיקי כרטיס דיגיתל נהנים מהנחה של עד 20% לאורך כל תקופת ההרשמה.

למידע נוסף, עדכונים, והרשמה באתר האינטרנט: לחצו כאן… 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



5-12, בני נוער, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

הכל

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה