נס חג החנוכה – אירועים ופעילויות לילדים בחנוכה בחינם

באדיבות הקרן למורשת הכותל

בחג הזה לא צריך לסמוך על דמי החנוכה שתקבלו מסבא וסבתא כי יש אפשרות לבלות גם בחינם! ריכזנו עבורכם פעילויות לחנוכה מיוחדות ושוות במיוחד כדי שתוכלו להנות במהלך החופש מבלי להתייסר ולרוקן את הארנקים- מצפון ועד דרום הצגות, פעילויות יצירה, סדנאות, הדלקת נרות חנוכיה משותפת ועוד.
נס חג החנוכה – אירועים ופעילויות לילדים בחנוכה בחינם:

חנוכה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה יערוך החודש מבחר סדנאות ופעילויות לילדים בחינם שלא כדאי להחמיץ. לדוגמא, סדנת אומנות שימושית, סדנת פלסטלינה, סדנת שף צעיר, סדנת אלקטרוקיד, מתחם מיוחד לפעוטות עוד. בין הסדנאות תתקיים סדנת אלקטרוקיד לילדים , סדנת סטאר שף לילדים, סדנת אומנות שימושית , סדנת פלסטלינה וכמובן סדנאות לקטנטנים במתחם ‘פיצקל’ה’השמות דגש על פיתוח עולמו החווייתי של הפעוט, עידוד וטיפוח כישוריו הרגשיים, התפיסתיים, היצירתיים והמוטוריים, וכן על העשרת ושיפור הקשר ההורי עם הילד.
עוד על חנוכה בקניון שבעת הכוכבים…

קניון שבעת הכוכבים מתחם פיצקלה צילום יחצ
קניון שבעת הכוכבים מתחם פיצקלה צילום יחצ.

חנוכה בקניון שער הצפון
בחג חנוכה יש אלטרנטיבה חינמית לתושבי הצפון – פסטיבל הקרקס מגיע צפונה לארבעה ימים מלאים באקרובטיקה, פעלולנים, סדנאות קרקס, דוכני פעילות, מתחם פעלולים, מתחם מסתורי, פעילויות יצירה ועוד. פסטיבל הקרקס מזמין אתכם לחוויה קרקסית צבעונית ומרתקת לכל המשפחה עם שישה מתחמי פעילות שונים ושמונה דוכני קרקס שיפעילו לכם את הדמיון. בביתני המשחק תוכלו לבחון את המזל והיכולות שלכם במגוון משחקי קרקס שבהם תוכלו לזכות בשלל פרסים.
עוד על פעילויות חנוכה בחינם בקניון שער הצפון…

פסטיבל הקרקס ,שער הצפון קרית אתא-כניסה חופשית -צילום איוונט
פסטיבל הקרקס ,שער הצפון קרית אתא-כניסה חופשית -צילום איוונט
OMGwhen
OMGwhen

תחרות שף צעיר
בקניון איילון תתקיים תחרות נושאת פרסים יקרי ערך הכוללים כרטיס טיסה זוגי לפאריס. סדנאות ופעילויות לילדים ועוד באירועי השקת אפליקציית הפנאי- OMGwhen בקניון איילון. אתר האינטרנט ואפליקציית הפנאי והבילוי- OMGwhen, המאגדת מגוון עשיר ונרחב של אירועים ופעילויות מכל רחבי העולם, תקיים בחופשת החנוכה את אירוע ההשקה הרשמי בקניון עזריאלי, איילון. במסגרת האירועים, יתקיימו סדנאות בישול מיוחדות לילדים, סדנאות יצירה ואמנות ועוד. גולת הכותרת בפסטיבל תהיה תחרות ‘שף צעיר’, כשעשרות ילדים בגילאי 8-14 יתמודדו זה מול זה, בהכנת המנה המנצחת שתזכה אותם בפרס הראשון- כרטיס טיסה זוגי לפאריס ופרסים יקרי ערך נוספים.
קניון עזריאלי איילון- רמת גן
מתי: 29-30/12
מחיר: ללא תשלום
הרשמה לתחרות מכאן…

 

פעילויות חנוכה בחינם לילדים בקניון עופר
קניון עופר מזמין  אתכם להדלקת נרות מדי ערב ב17:30 ומציע לאורך חנוכה מופעים מוזיקליים וסדנאות יצירה לילדים. בנוסף, תתקיים מידי יום ב-11:00 סדנת יצירה לכבוד החנוכה בחסות “ערכותי” וכן פעילות גוזלים – תתקיים בימים א’ וד’ בשעה: 11:39. להלן הפעילויות המתוכננות מידי יום ב-17:30:  יום א’ 25.12 – סדנת יצירה , יום ב’ 26.12 – מופע: “הדבורה מאיה” – הדמות האהובה מתכנית הטלויזיה, בתכנית חגיגית במיוחד, יום ג’ 27.12 – סדנת יצירה, יום ד’ 28.12 – סדנת יצירה,  יום ה’ 29.12 – מופע לילדים: NINJAGO”” – דמות הלגו האהובה יוצאת מהקוביות במופע מיוחד לכל המשפחה. פעילויות חנוכה, יתקיימו בקומה העליונה. לפרטים נוספים: 08-9400653

קניון עופר קניותר. אסף לוי.
קניון עופר קניותר. אסף לוי.

אירועי חנוכה 2016 בחינם במתחם G סינמה ראשון לציון
במהלך החנוכה מתחם G סינמה סיטי ראשון לציון יציע מתחם יצירה של משחק הבצק האהוב Play-Doh ומתחם יצירה עם הדמויות האהובות מהתוכנית My Little Pony. במתחם Play-Doh הילדים ייהנו ממשחק הבצק הידוע עם שלל תוספות היוצרות צורות מיוחדות עם דגש על דונאטס וסופגניות צבעוניות בעזרת אמן פלסטלינה. כמו כן, במתחם הילדים יוכלו לעצב ולהכין סביבונים.
במתחם My Little Pony הילדים יוכלו לצבוע ולעצב את הדמויות האהובות מהתוכנית מערוץ הופ. הפעילות תתקיים בימים ב’-ה’ בין התאריכים: 26-29/12/16, בין השעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00.

G סינמה סיטי ראשון לציון צילום יאיר יונגר
G סינמה סיטי ראשון לציון צילום יאיר יונגר

פעילויות לילדים בחינם בחנוכה בקניון גרנד חיפה
במהלך חג החנוכה יגיעו מיטב כוכבי הילדים לעופר גרנד קניון חיפה ביניהם: עדי ביטי, הכבשה שושנה ומשה דץ, קוגומאלו- מופע קפוארה ועוד’. בנוסף יוכלו ליהנות מהדמויות האהובות כמו: סנופי, קופיקו, הדבורה מאיה, לגו גו, אלאדין, עמי ותמי, ועוד. ההופעות ייקחו חלק בקומה ג’ ברחבת לגעת באוכל , בין התאריכים 26.12.16- 1.1.17 בשעה 11:00 וב-17:30.בנוסף למתחם ההופעות, אורחי הקניון יוכלו ליהנות משלושה מתחמי תחביבים נוספים, הנמצאים בקומה ג’ ברחבת לגעת באוכל. להלן לוז המופעים והפעילויות: הופעות בוקר בשעה 11:00
26.12 יום ב’ – סנופי – הדמות האהובה מסדרת הטלוויזיה עכשיו גם על הבמה במופע מיוחד הכולל את בובת הסנופי המקורית.
27.12 יום ג’ – הדבורה מאיה- מופע הפעלה אשר משלב את מאיה הדבורה ומזמין את כולם ליהנות יחדיו. טופי ומאיה מצחיקות את הילדים, מפעילות אותן על ידי משחקים מגוונים, המון מוסיקה, שמחה, וכיף! מאיה הדבורה מערוץ הופ!
28.12 יום ד’ – לגו גו- בובת נינג’ה גו האמתית והמקורית מתארחת על הבמות! בעזרת שירים ותנועות ילמדו הילדים על אומנות הלחימה העתיקה.
29.12 יום ה’ – אלאדין – ספור העם הידוע והאהוב עם מוסר השכל חשוב. אלאדין יוצא למסע ובדרך פוגש את אהובתו בדורה הנסיכה. בעזרת מנורת הקסמים משיג אלדין את כל מה שביקש ורצה. האם יסתפק באהבתה של הנסיכה, או ירצה גם את קסמיה של ג’ני השדה?
1.1.17 יום א’ – עמי ותמי- סיפור האגדה האהוב והמוכר. עמי ותמי אחים וחברים, יוצאים ליער ושם נאבדים. מפוחדים ועייפים הם פוגשים במכשפה שאותם בממתקים מפתה, כיצד ינצלו מין הצרה? את זה עדיין לא נדע. בואו אתנו למסע מתוק ומדהים עם האחים שכולנו מכירים.

תמונה קוגומלו צילום- צלם אילן בשור
תמונה קוגומלו צילום- צלם אילן בשור

הופעות אחר הצהריים בשעה 17:30
26.12 יום ב’ – עדי ביטי- כוכבת הפופ מספר אחת של הנוער, במופע מוזיקלי קצבי וסוחף עם מיטב הלהיטים.
27.12 יום ג’ – קוגומאלו מופע קפוארה- מאסטר הקפוארה של ישראל במופע מרהיב לכל המשפחה.
28.12 יום ד’ – קופיקו והחגורה החונטוזית – הקוף הכי מצחיק ואהוב במדינה במופע חדש. מופע בידור מוסיקלי לכל המשפחה.
29.12 יום ה’ – משה דץ והכבשה שושנה – במופע מוזיקלי עם מיטב הקלאסיקות.
1.1.17 יום א’ – מופע אקרובטיקה מרהיב- בליינד דייט בין שתי פיות קומיות המוביל לסיפור אהבתן.
במהלך המופע ישולבו אלמנטים מעולם המחול, ג’אגלינג ועוד. מופע יחיד במינו המשלב אקרובטיקה וקומדיה קרקסית לכל המשפחה. המופע משלב, אקרובטיקה, חד אופן, כלי ג’אגלינג ועוד.

צילום- NMC. קופיקו
צילום- NMC. קופיקו

מתחמים מיוחדים וסדנאות:
מתחם פאזלנד- יתקיים מ- 25-30.12 בין השעות 10:00-20:00, בקומה א’. מתחם מהנה המזמין את הילדים ליהנות מהפנינג קוביות וצעצועי עץ להרכבה לכל המשפחה! מיצג דגמים מרהיב, פעילות הרכבה ויריד מכירות ענק. בנוסף יתקיימו תחרויות ויינתנו פרסים למשתתפים. בואו להרכיב את הדגם שלכם ולראות אותו משתתף במיצג. הדגם המנצח יזכה בערכה ענקית של קוביות להרכבה!
מתחם משחקי מדבקות רצפה – יתקיים מ- 25-31.12 בין השעות 11:00-22:00, בקומה א’ ברחבת מקדונלדס. מתחם מרתק המזמין אתכם להשתתף במשחקי חברה לכל המשפחה במתחם מדבקות ענק עם מגוון משחקי ילדות: סולמות וחבלים, קלאס, ים יבשה ועוד’.
מתחם סדנאות יצירה יתקיימו בין התאריכים 27-28.12, בקומה א’ ברחבת מקדונלדס החל מהשעה- 11:00-12:00. מתחם מרהיב של מגוון סדנאות יצירה איכותיות מבית דיאמנט.

אזלנד - עופר גרנד קניון חיפה. צילום- יחצ
אזלנד – עופר גרנד קניון חיפה. צילום- יחצ

בין התאריכים ה- 26-29.12 יתקיים טקס הדלקת נרות חגיגי ומסורתי של בית חב”ד נווה שאנן וכמובן איך אפשר בלי סופגניות שיחולקו .

פעילויות חנוכה חינם לילדים בקניון רמת אביב
קניון רמת אביב מזמין את כל הילדים לבית חרושת לצעצועים שיוקם במהלך חופש חנוכה. לראשונה מקים קניון רמת אביב מתחם ססגוני, מעוצב ומאובזר להכנת צעצועים בשיטת D.I.Y.  הילדים מוזמנים להתנסות בחומרים, צבע וטכניקות יצירה מגוונות ולקחת הביתה צעצוע חדש שהם יצרו בעצמם
במתחם הססגוני יתקיימו מגוון סדנאות כך שכל ילד יוכל להכין ולבנות את הצעצוע המתאים לו:
נגריה- בניה והרכבה של משחקי עץ, לרבות מכוניות, מטוסים, יו-יו, תיאטרון בובות, לוח וגיר ועוד.
יצירה בבד- הכנת בובות, פיות מצמר, דובים, אביזרי הלבשה ואקססוריז לבנות- שמלות, חצאיות, חולצות, תיקים, כובעים, תכשיטים ועוד.
יצירה בקרטון- הכנת פאזלים, משחקי קופסא, קלפים, משחקי זיכרון ועוד.
יצירה בפלסטיק ובחומרים נוספים כגון שעם, פולימרי, בצק, עיסת נייר ועוד.
הפעילות תתקיים בין התאריכים 26/12-30/12 ימים שני עד חמישי 26-29/12 בין השעות: 10:00-14:00, 16:00-19:00
30.12 – יום שישי בשעות: 10:00-14:00 בסמוך למתחם המזון המהיר.

קניון רמת אביב מציג- בית חרושת לצעצועים בחנוכה. צילום: שאטרסטוק
קניון רמת אביב מציג- בית חרושת לצעצועים בחנוכה. צילום: שאטרסטוק

אירועים לילדים בחינם- חנוכה בקניון חוצות המפרץ
קניון חוצות המפרץ אאוטלט חוגג את חג החנוכה עם הצגות ומופעים לכל המשפחה
ברוח החג בין התאריכים 25.12-29.12.תכנית הפעילות:
25.12.16, יום ראשון, בשעה 11:00 – מופע הקסמים של שרון- שרון הקוסם בשילוב אילוזיות וכניסה לבלון. בשעה 17:00- מופע הקרקס הרוסי- מאלפת כלבים, נערת גומי, ליצן , להטוטן ועוד.
26.12.16, יום שני, בשעה 11:00- מופע ניצי קפיצי. בשעה 17:00- עולמו של קוצ’י- מופע פעלולים וסטנד-אפ מצחיק במיוחד.27.12.16,יום שלישי, בשעה 11:00- הצגה סיגי הסופגניה ורון הסביבון- חגיגת חנוכה שמחה קצבית ומצחיקה.
17:00- מופע הקסמים של אריק דולריק- קסמים,טלפתיה ואילוזיות.
28.12.16, יום רביעי, בשעה 11:00- הצגה לרקוד עם סביבון- מופע ריקוד שמח וקצבי הכולל: הפעלות וריקודים בסגנונות שונים. 17:00- עולמו של צוציק- מופע לחנוכה מצחיק במיוחד המשלב גימיקים כיפיים.
29.12.16, יום חמישי, בשעה 11:00- הצגת ילדים חג החנוכה עם הפיה ישראלה. 17:00- מופע הקסמים של גוסטבו- מופע קסמים מרהיב עם חיות,טלפתיה ומופע בלונים.
*בנוסף בכל ימי החגים יהיו מתנפחים לרווחת המבקרים, ללא תשלום.

פעילויות חנוכה בחוצות המפלרץ אאוטלט.
פעילויות חנוכה בחוצות המפלרץ אאוטלט.

אירועי חנוכה בחינם בדיזינגוף סנטר
במהלך חופשת חנוכה תערך בדיזנגוף סנטר פעילות בנושא “עשה זאת בעצמך”, עם יריד מקורי לכל הגילאים של צעצועי אופביטס (OFFBITS) להרכבה, שיכלול מגוון סדנאות קונספט חווייתיות ופעילויות אינטראקטיביות מגבשות, לצד סדנת קיימות עירונית לכל המשפחה בהדרכת החברה להגנת הטבע. ההשתתפות לכל הפעילויות היא בהרשמה מראש וללא תשלום, למעט רכישת הצעצוע בעלות מופחתת למעוניינים בסיום העשייה בסדנאות היריד. כמו כן, במתחם היריד תוצב חנוכייה אינטראקטיבית ברוח הפעילות, שתשולב במסגרת עמדה שתציג את יצירות המשתתפים.

אופביטס, צילום רוני קאופמן
אופביטס, צילום רוני קאופמן

יריד צעצועי אופביטס (OFFBITS) בדיזנגוף סנטר – ההשתתפות ללא תשלום
הפעילויות ביריד ייפתחו מיד שעה עגולה וביניהן ניתן למצוא סדנאות של הרכבת רובוטים למתחילים ולמתקדמים, סדנת הרכבת מכוניות, הדפסת תלת מימד, סדנאות סטופ מושן עם אפליקציה ייעודית, קיר אינטראקטיבי שיכלול משחק של זיהוי והרכבת החלקים, קיר צביעה וחנוכייה ברוח היריד שתבנה על ידי המשתתפים ותציג את יצירותיהם.
ההשתתפות בחינם, עלות רכישת היצירות למעוניינים: 5 ₪ – 80 ₪. הפעילות לגילאי 6 ומעלה
במתחם תערך פעילות נושא של צביעה וציור לילדים עד גיל 6, ההשתתפות בחינם
היריד ייערך מיום ב’ ה-26.12 ועד יום ה’ ה-29.12, בין השעות 18:00-12:00
הפעילויות ייפתחו מדי שעה עגולה, הרשמה מראש דרך אתר דיזנגוף סנטר- לחצו כאן…
מתחם הגלריה, קומה 1- במעבר בין בניין A ל-B, דיזנגוף סנטר.

ירוק בעיר חווה חקלאית על גג דיזנגוף סנטר, צילום מנדי פאלק
ירוק בעיר חווה חקלאית על גג דיזנגוף סנטר, צילום מנדי פאלק

סדנת קיימות עירונית למשפחות בדיזנגוף סנטר – ההשתתפות ללא תשלום
בסדנא בהדרכת החברה להגנת הטבע, המשתתפים יעלו לגג הבניין לבקר בחוות “ירוק בעיר” הכוללת מתחם הדגמה לחקלאות העתיד, ייצפו בתינוקיית השתילים ובכוורות הדבורים העירוניות הראשונות בישראל. כל אלו במסגרת היוזמה החברתית של הסנטר, אשר הובילה את הבניין כולו לאמץ את אידיאולוגיית הקיימות העירונית.
משך הסדנא כשעה וחצי, שבמהלכה ישולבו סיור במתחם ופעילות יצירה סביבתית, כולל הכנת עציץ הידרופוני כמזכרת למשתתפים. הסדנא מיועדת למשפחות עם ילדים בגילאי 4 ומעלה, יום שלישי ה-27.12.16 ויום חמישי ה-29.12.16, שעה 10:00. נקודת מפגש ליד חנות סמסונג, בניין B, קומה 1-, דיזנגוף סנטר. הכניסה ללא תשלום, הרשמה מראש דרך דף הפייסבוק של דיזנגוף סנטר, מספר המשתתפים מוגבל.

פעילויות חנוכה חינם לילדים בדרום- הפנינג מצילים את הדיונה הגדולה באשדוד
בחנוכה, יום שלישי, 27 לדצמבר, בדיונה הגדולה שבחולות אשדוד – החברה להגנת הטבע והפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד, מזמינים את הציבור לחגיגת טיולים לכל המשפחה, בסימן שמירת הדיונה והחולות המאויימים. בואו להכיר את הטבע הייחודי ולהשתעשע בדיונה הגדולה ביותר בארץ. האירוע הוא ללא תשלום, הציבור מוזמן.
בחברה להגנת הטבע ובפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד, מסבירים כי המקום היחיד היום בארץ, שמקיים מערכת אקולוגית סביבתית של דיונות, שמשמרות נוף, צמחים ובעלי חיים אופייניים וייחודיים, היא מערכת חולות ניצנים, בין אשדוד לאשקלון, הכוללת גם את חולות אשדוד והדיונה הגדולה, וגם על אזור חשוב זה ישנם לאחרונה לחצי פיתוח מכל כיוון.

חולות אשדוד. צילום – דב גרינבלט, החברה להגנת הטבע.
חולות אשדוד. צילום – דב גרינבלט, החברה להגנת הטבע.

חולות מישור החוף, עליהם מתוכננת תכנית שמורת הטבע “הדיונה הגדולה”, הם סביבת חיים ייחודית, שאין דומה לה בישראל. הדיונה הגדולה מהווה חלק מגוש החולות החשוב של חולות ניצנים. התכנית לשמורה מוצעת על שטח חולות מיוחד במינו, בעל איכויות אקולוגיות, נופיות וסביבתיות נדירות. המרחב מהווה אזור טיולים אטרקטיבי ומיוחד, המארח עשרות אלפי תלמידים מכל הארץ, המגיעים לבקר ולהתגלגל בדיונה וללמוד על החולות.
ביום שלישי, 27 לדצמבר, בחג חנוכה, יקיימו החברה להגנת הטבע והפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד, אירוע ציבורי וחגיגת טיולים בדיונה הגדולה שבחולות אשדוד, תחת הכותרת – לא מחכים לניסים, שומרים על הדיונה. האירוע יתקיים בדיונה הגדולה באשדוד, בין השעות 10:00-14:00, והוא יכלול חגיגת טיולים עם תחנות הדרכה חווייתיות לכל המשפחה. בחברה להגנת הטבע מזמינים את הציבור הרחב לבוא לטייל בחולות אשדוד, במסלול לכל המשפחה, שיעבור בין דיונות נהדרות ועצי שקמה עתיקים, בהדרכת בי”ס שדה שקמים של החברה להגנת הטבע.

בחברה להגנת הטבע מציינים כי האירוע הוא במתכונת “צעדה” – הליכה עצמית של המטיילים במסלול מסומן ומשולט. בשטח תהיה עמדת זינוק ובה באנר עם מפת המסלול, תחנת מידע על המסלול, תחנת הסברה על המאבק על הדיונה ועמדות החתמה על עצומה למען שמירה על השטח. בדרך יהיו תחנות הדרכה לאורך המסלול, בהן הסברים, חידונים, פעילויות והמחשות ועוד.

חנוכה שמח בקניון עופר לב אשדוד- מופעים ופעילויות לכל המשפחה עם דמויות הילדים האהובות.
קניון עופר לב אשדוד, מזמין את הילדים והוריהם למסיבת חנוכה מדליקה במיוחד. הפעילות כוללת הדלקת נרות חנוכה, מופעים מוזיקליים ,הצגות, פעילויות עם דמויות הילדים האהובות הישר מהמסך, סדנאות יצירה, ועוד.
פעילויות חנוכה יתקיימו בימים א’-ה’ 25.12.2016 – 29.12.2016. בתוכנית:
25.12, יום ראשון, בשעה 17:30, מופע הדבורה מאיה.
26.12 , יום שני, בשעות 11:00-13:00 סדנאות פעילות יוצרת
27.12, יום שלישי, בשעות 11:00-13:00, הפנינג חנוכה להורים וילדים שת”פ עם המרכז להורות משמעותית.
27.12 ביום שלישי, בשעות 17:30, מופע חוגגים חנוכה – מופע הפעלה עם מיטב שירי החנוכה
28.12. יום רביעי, בשעות 17:30, סדנא פעילות יוצרת
29.12, יום חמישי, בשעה 17:30 . ההצגה תותית – הכוכבת האהובה מערוץ הופ וחברותיה קופצות מהמסך ומגיעות לבמות למופע קצבי עם השירים המוכרים מסדרת הטלוויזיה. נצחק, נרקוד ונשחק.
לפרטים: הנהלת קניון עופר לב-אשדוד 08-8544051.

הדבורה מאיה מגיעה לאשדוד בחנוכה.
הדבורה מאיה מגיעה לאשדוד בחנוכה.

פעילויות חנוכה לילדים בחינם במתחם שרונה
במהלך חודש דצמבר יתקיימו בגן המוסיקה בשרונה תל אביב הצגות ילדים חינמיות אשר מיועדות לגילאים 3 ומעלה.
להלן לו”ז האירועים:
שבת 10.12 – הדייג ודג הזהב
עיבוד משעשע לאגדת העם “הדייג ודג הזהב”. הדייג העני מעלה יום אחד בחכתו את דג הזהב, הדג מתחנן על חייו ומבטיח כי ימלא כל משאלה שיבקש הדייג. הדייג הטוב אינו מבקש מאום אך אשת הדייג מבקשת בית יותר גדול ומרווח , הדג ממלא את מבוקשה , אך האישה אינה מסתפקת בכך ורוצה ארמון , הדג ממלא שוב את מבוקשה. הפעם דורשת האישה להיות מלכה ולמלוך על יבשות וימים ושדג הזהב יהיה משרתה . הדג כועס על האישה החמדנית ומחזיר אותה לחיות באותה בקתה עלובה בה חיה לפני כן. הסיפור עוסק בנושאים כגון צניעות , הסתפקות במועט , הערכת האושר על פני העושר.

שבת 17.12 – נסיך צפרדע
כדור הזהב של הנסיכה ויולה נפל לתוך הבאר המכושפת. אדוארד הצפרדע הסכים לסייע לה בתנאי שהוא יקבל ממנה נשיקה בכדי להסיר את הכישוף שיש עליו . האם הנסיכה תעמוד בהבטחתה? הצגה מוסיקלית ומצחיקה לכל המשפחה. ההצגה מלמדת את הילדים לקיים הבטחות וממחיש וכמה היופי הפנימי חשוב בהרבה מהיופי החיצוני .

צילום: רינת שטרנברג
צילום: רינת שטרנברג

שבת 24.12, משפחת חג לי
האחים הכי חגיגיים שיש מגיעים למופע משעשע , ברגע שהם מחליטים להתכונן לחג הקרב ובא , שום דבר לא עובד לפי התכנית.. מופע סלפסטיק משעשע בשילוב שירי חג. מתאים לכל חגי ישראל.

שבת 31.12 חנוכה באי הילדים

לפנחס הפיראט נודע שבאי הילדים ישנו אוצר גדול. כשהוא מגיע לאי הוא פוגש את צוף שמתכננת מסיבת חנוכה גדולה. הם מחליטים לחבור יחד בכדי למצוא את האוצר האבוד.תוך כדי חיפושם הם לומדים על מנהגי ושירי חג החנוכה האם יצליחו למצוא את האוצר הגדול?

שרונה מרקט מתחם שרונה תל אביב
שרונה מרקט. צילומים: אבישי פינקלשטיין

בנוסף, בכל שבת בשעה 11:00 יתקיים מופע קרקס היתולי ברחבת ההחלקה.
הצגות הילדים יתקיימו מדי שבת בשני סבבים – בשעה 10:30 ובשעה 12:00, בגן המוסיקה בשרונה תל אביב, והכניסה אליהן חופשית.

חנוכה מהסרטים בסינמה סיטי ירושלים
מחפשים לברוח מהקור ולהתחמם עם פעילות חינמית לילדים? מתחם הסינמה סיטי בירושלים בשיתוף פעולה עם אגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים: מציגים מגוון פעילויות במסגרת פרויקט “חנוכה מהסרטים” ביום חמישי ה-29.12
הפעילויות יחלו בשעה 15:00 ויסתיימו בשעה 18:00:
החל מהשעה 15:00 ועד השעה 18:00 יתקיימו ברחבת המזרקה במתחם הסינמה סיטי מיצגים של כ-40 אמני רחוב, פסלים חיים, דמויות שטח, הופעות קרקס ומתקנים מתנפחים לילדים.
בשעה 16:00 יתקיים המופע “כוח הקצב” מערוץ הופ!. מופע מוסיקלי לכל המשפחה המשלב את מיטב השירים מהתוכנית האהובה בערוץ הופ!
ובשעה 17:00 תעלה להופיע כוכבת הפופ, עדי ביטי, במופע מוזיקלי קצבי וסוחף עם מיטב הלהיטים.
17:45- תתקיים הדלקת נרות וחלוקת סופגניות.

אדם ומלואו
חנוכה בסינמה סיטי ירושלים.

אירועי חנוכה בחינם לילדים ולכל המשפחה בנתניה
מגוון אירועים ומופעים בחג החנוכה בנתניה; בכיכר העצמאות, במוזיאון העיר נתניה ובשכונות העיר. בין היתר בתכנית: סדנאות יצירה וג’אגלינג, סיור בעקבות חנוכיות המאירות את הקהילות בעיר, מרוץ הלפיד ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה.
אור בכיכר:  עיריית נתניה באמצעות מינהלת מרכז העיר והיכל התרבות העירוני יחגגו את חג החנוכה במגוון אירועים לכל המשפחה בכיכר העצמאות החדשה בעיר. האירועים יחלו במוצאי שבת (24.12) וימשכו כשבוע (עד לתאריך ה31.12) עם שורה של פעילויות, סדנאות והופעות של הכישרונות המקומיים להנאת תושבי העיר ומבקריה.  מידי ערב במהלך החג (18:00 וביום שבת ב19:00) תתקיים הדלקת נרות חנוכה בחנוכיית הענק בכיכר העצמאות החדשה, על ידי בית חב”ד נתניה.
החגיגות יפתחו עם הדלקה חגיגית של נר ראשון בהשתתפות ראש העיר מרים פיירברג איכר והרב הראשי – קלמן בר. בנוסף להקת “צעירי השרון” יעלו על הבמה במופע סוחף של מחרוזת שירי חנוכה. עוד בתוכנית מופע אקרובלנס של סטודיו טופליין, מופע מחול של סטודיו ולנטינה ומצעד הכוכבים של פולינה פיטרו (24.12).

כיכר העצמאות. צילום: פלג אלקלעי.
כיכר העצמאות. צילום: פלג אלקלעי.

תערוכת החנוכיות המסורתית של ילדי בתי הספר היסודיים בנתניה בהדרכת קרן קרב ובשיתוף מנהל החינוך תאיר את כיכר העצמאות עם מאות חנוכיות ייחודיות ואמנותיות (יום ראשון ה25.12), עוד באותו יום יתקיימו בכיכר סדנאות יצירה וג’אגלינג. ביום שני (26.12, 17:00) חגיגת הסדנאות תימשך עם סדנאות אומנות וסינקופה ולאחריהן תעלה ההצגה- שימי בממלכת הפחים. ביום שלישי ה27.12 בשעה 17:00 המחלקה להתנדבות תערוך את יריד העמותות והמתנדבים השנתי שלה ובאותו זמן ילדי העיר יהנו מההצגה מונו טוני. ביום רביעי (28.12) יחגגו התושבים מהזמרת ענת טוביה מהתוכנית x factor במבחר שירים.

עוד יגיעו לכיכר שלל הכישרונות המקומיים שלנו; נגני מרכז כלי ההקשה “טרמולו” (29.12), זמרי בית הספר למקצועות המוזיקה “סיטאר” (26.12 ו27.12), סולניות מקהלת “ניצן” של הקונסרבטוריון העירוני ורקדנים מפרוייקט בי”ס רוקד (25.12). הכניסה לכל האירועים חופשית.

אור במוזיאון – מוזיאון העיר נתניה מזמין את מבקריו במהלך החג לקחת חלק בסיורים, סדנאות יצירה, חידונים, הצגות תאטרון והפתעות לכל המשפחה. בימים שני עד רביעי (26,27,28.12) בין השעות 10.00-12 יתקיימו שלל פעילויות המיועדות לילדים, הפעילות מותנית בהרשמה מראש בעלות 15 ₪ בלבד ומתאימה לגילאי 4-10. הילדים שיגיעו למוזאון ייהנו מפעילות סביבונים מוצפנים- משימות חשיבה משעשעות במוזיאון בעזרת כתב חידה המספר את תולדות העיר, סדנה ליצירת סביבונים של פעם ותחרות נושאת פרסים, ההצגה השייך ועץ השיקמה של תאטרון אורות וצללים, סדנה להטבעה של מטבעות מאוצרות המוזאון ועוד…
ביום חמישי ה29.12 בשעה:16.30 יתקיים סיור לקראת שקיעה (ללא תשלום) -בעקבות החנוכיות המאירות את סיפורן של הקהילות ברחבי העיר (הסיור נערך בשיתוף אגף רובעים ושכונות)
הסיור יצא ממוזאון העיר נתניה ,רחוב מקדונלד 3 ויכלול; סיור בקריית צאנז המוארת בנרות חנוכה. ביקור שכונת בן ציון ביקור וסיפור על בית הכנסת הוותיק של יוצאי תימן בשכונת “בן ציון ואת סיפורה של דורה ממחנה צבאי לשכונת עולים. בנוסף יהנו המשתתפים מהדלקת נרות עם נשות שכונת דורה.  פרטים נוספים והרשמה במוזאון העיר נתניה 09-8840020.

מרכז פלנתניה. צילום נורית מוזס.
מרכז פלנתניה. צילום נורית מוזס.

אור, מדע ויצירה בפלנתניה- הפלנתניה, מרכז מדע, חלל ותרבות ע”ש מדראמה בנתניה, יילבש חג ויציע לאלפי המבקרים הצפויים לבקר בו במהלך חג החנוכה תשע”ז שלל פעילויות מדעיות על טהרת החג האהוב. למבקרים שיגיעו לפלנתניה במהלך ימי החג (בין ה-26.12.16 ל29.12.16) בין השעות 10:00-16:00 צפויה חגיגה של ממש, כאשר מדי יום יתקיימו ברחבי המתחם פעילויות מגוונות וייחודיות להנאת כל המשפחה, בכל יום פעילויות חדשות ברוח החג; הפנינג “אור ומאור” בשיתוף רשות העתיקות, ההצגה “סיפור הצמר”, סדנת יצירת חנוכייה חשמלית, כיתת חלל אינטראקטיבית עם הסברים מיוחדים על אור, סדנת אסטרונומיה מרתקת בה נכיר את המרחק בין כוכבי הלכת ועוד שלל פעילויות ייחודיות.
בנוסף ייערכו בחדרי הסדנאות הדגמות וניסויים מדעיים לחנוכה עם מדריכי הפלנתניה ולאורך כל ימי החג, יתקיימו סיורים מודרכים בגן המדעי ובגן היפני, הדגמות והסברים מדעיים ברחבי המתחם וסדנאות אוריגמי להנאת המבקרים. כמו כן לאורך היום מבקרי הפלנתניה יוכלו לצפות במופעי הפלנטריום. הפעילויות אינן זהות בכל יום! לפרטים יש להיכנס לאתר הפלנתניה.

פלנתניה. צילום: רן אליהו.
פלנתניה. צילום: רן אליהו.

מירוץ הלפידים- מירוץ הלפידים יהווה את שריקת הפתיחה של שבוע אירועי חנוכה לנוער בעיר, ביום ראשון ה25.12 בשעה 15:30, במספר מוקדים בעיר- מערב העיר (מרכז קהילתי נאות שקד) מרכז וצפון העיר (כיכר העצמאות). לאחר מכן, צעירי נתניה יחגגו את חנוכה עם מופעים של האומנים המובילים בארץ; דניאל אסייג יגיע לאשכול פיס בבית הספר אלדד ביום שני ה26.12 בשעה 20:00 עם מופע סטנד אפ קורע מצחוק בעלות של 10 ₪ בלבד. הזמר שקד קוממי יקפיץ את בני הנוער בספורטק ביום רביעי ה28.12 החל משעה 20:00 יחד עם DJ גל מלכה. למחרת (יום חמישי ה29.12, 21:00) יזכו צעירי העיר לרקוד פעם נוספת הפעם בהופעה של הזמר אביאור מלסה עם DJ סמיילי במועדון הנוער לאומנויות. עוד במהלך החג יצאו מדצ”ים מרחבי העיר לטיול עירוני בנחל אלון שבכרמל (יום שלישי 27.12) וחובבי הבישול יהנו מסדנאות מאסטר שף במועדון הנוער “החברים של הרצל” במתנ”ס נאות הרצל שיחתמו את אירועי החג בעיר (2.1.16)

רשימת האירועים המלאה ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר העירוני: לחצו כאן…

 

אירועי חנוכה בתל אביב בחינם לכל המשפחה
כבכל שנה, מוסדות התרבות של עיריית תל אביב-יפו, ואלה הפועלים עמה בשיתוף פעולה, מזמינים את הקהל הרחב לאירועי חנוכה, כריסטמס וסוף השנה ברחבי העיר.

חנוכה בגן החשמל 28- 29 בדצמבר, משעה 18:00 עד חצות
אירועי חנוכה של מוסיקה ואמנות אלטרנטיבית בגן החשמל. מגוון סוגי אמנות בתחומי המוסיקה החיה, המחול, השירה, הלייב ארט, התאורה והגרפיטי.  מדליקים את גן החשמל עם חנוכייה אקולוגית אשר מפיקה אור באמצעות דיווש.
הבניין ההיסטורי של חברת החשמל יהיה פתוח למבקרים לאורך כל האירוע.  האירועים יתקיימו בתוך בתי העסק ובמרחב הציבורי וישתלבו להפנינג מרהיב ומחשמל.  החנויות ובתי האוכל יהיו פתוחים עד שעות הלילה המאוחרות בחגיגת שופינג ובילוי לכל המשפחה.

צילום ערן גל אור.
צילום ערן גל אור.

נס חנוכה בתחנת קרליבך- 26 -27 בדצמבר, בשעות 11:30- 16:30, הפנינג רחוב לכל המשפחה בצומת הרחובות מנחם בגין, לינקולן. תאטרון רחוב, מופע קרקס, ליצנות, אקרובטיקה להטוטנים, מוזיקה, סדנות, יריד שעשועים
Drums on the street’ , “פיקוח אירוני” – מנש ואיצ’ו, מרתונר’ס, Mr.j מחפש אחר האושר המושלם, דינוזאורים, ועוד.

הדלקת נורות עץ אשוח ענק החל ב – 18 בדצמבר בשעה 18:00, כיכר השעון, יפו
הדלקת נורות עץ אשוח בגובה 15 מטר

הדלקת נר חנוכה- 31-24 בדצמבר, כיכר רבין, שרונה, התחנה וכיכר התרבות
חנוכיות ענק תוצבנה בכיכר רבין, בשרונה, בתחנה ובכיכר התרבות למשך כל ימי חג החנוכה, ותתקיים הדלקת נרות בשיתוף הקהל.

חנוכה בשינקין-29-25 בדצמבר, מ – 18:00, שינקין
תאורת חג, הרכבים מוזיקליים, סדנות יצירה והפעלות לילדים.

מאירים את השמיים בנמל יפו

חנוכה בתחנה – 28-26 בדצמבר, מ-10:30, התחנה
קבלת פנים באווירת החג, משחקי שולח, דוכני יריד, סדנות יצירה, קעקועים וקליעת צמות, הצגות ילדים בשעות 11:00 ו-12:30
26 בדצמבר- על הנסים וספר הסודות- מאיה מתעוררת לילה אחד ומגלה שהיא בעצם נמצאת בבית המקדש בתקופת המכבים והיווני. היא פוגשת את שומר בית המקדש הזקן, שמבקש ממנה להחליף אותו. בדרך היא פוגשת שלל דמויות מסיפורי החנוכה.
27 בדצמבר- החברים של אורטל- מופע מוזיקלי מרהיב, סוחף ומצחיק על מוזיקה וחברות
28 בדצמבר- המופע של רחלי ואביה- שתי חברות טובות מוצאות תיבה ובתוכה מנורת פלאים, המעניקה להן משאלה אחת בלבד. מי מהן תקבל את המשאלה?

חנוכה בכיכר התרבות 24, 31 בדצמבר, 11:00, כיכר התרבות
סדנאות יצירה (בתשלום), בועות סבון, הפעלות מוזיקליות והצגות ילדים- 24 בדצמבר – הנשף של סיגי הסופגנייה ורון הסביבון. רון, הסביבון השמח וטוב הלב, סקרן מאוד. הוא קיבל הזמנה רשמית לרקוד בנשף החנוכה השנתי, אך אינו יודע מיהי אותה דמות סודית שהזמינה אותו לנשף… עליו לגלות מהר את החידה, כי אם לא יגלה אותה בזמן, לא יוכל לרקוד את ריקוד הסביבון שלו בנשף החנוכה המסורתי.
31 בדצמבר – חגיגת חנוכה עם יוהו וחברים! יוהו וצ’יאי מגיעים מארץ יוהוטופיה לחגוג את חג האור עם הילדים ולפגוש את הסביבון הגיבור.

חנוכה בסינמטק 29 בדצמבר– 1 בינואר, מ-10:00, סינמטק תל אביב
מופעים, סרטים ופעילויות איכות הסביבה לכבוד חנוכה, זירת משחקים ופינת יצירה מחומרים ממחוזרים, פינת צילום, מופעי “אלומיני” לילדים, מפגשים עם אנשי קולנוע, הקרנות סרטים, קורסים, סדנות ועוד. זירת המשחקים פתוחה לקהל ללא תשלום (למעט פינת היצירה בתשלום סמלי) בלובי הסינמטק: ג’ימבורי מחומרי אלומיניום ממחוזרים, פינת צילום אינטראקטיבית (ללא תשלום) פינת יצירה של דמויות מחומרי אלומיניום ממוחזרים (בתשלום סמלי)
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים ,www.cinema.co.il 03-6060800. הכניסה בתשלום, הטבה למחזיקי דיגיתל.

83037-hanuka-candle.jpg
מיצב אור “צינאורות” חנוכה בנמל תל אביב
24 בדצמבר – 1 בינואר , מיצב אינטראקטיבי לכל המשפחה 11:30- 17:30, מיצב אור 17:30- 00:00, מזח נמל תל אביב
במבט מרחוק, האורות מנצנצים במיצב כמו שדרה מוארת בחג המולד, אך כשמתקרבים מגלים עשרות צינורות שקופים המשתרגים זה בזה, עטופים בנוריות מנצנצות, ובתוכם כדורים המתגלגלים לקני חנוכייה המלאים בעוד אלפי כדורים כאלו, ויוצרים יחד חנוכייה ענקית שתואר בכל ערב לפי ימי החג. מלבד המראה החגיגי של המיצב מרחוק, הוא יעניק גם חוויה אינטראקטיבית ויאפשר לילדים לשחק ולהיות חלק פעיל ממנו. הילדים יוכלו לאסוף כדורים צבעוניים לתוך שקי בד, לרוץ לראש המיצב או להעלות אותם בחבל למעלה – ולגלגל לתוך צינורות האור. כניסה חופשית (על בסיס מקום פנוי).
לפרטים נוספים – אתר namal.co.il. פייסבוק נמל תל אביב The Port of Tel Aviv

עונג שבת בחנוכה
24 בדצמבר, קנטרי קהילתי בארבור- 12:00 – “פסנתר הזמן” מופע מוסיקלי לכל המשפחה. אבי גרייניק ואסי ישראלוף
31 בדצמבר, מרכז קהילתי דב הוז.
10:30 – “מה עושות האיילות” מפגש עם יצירתה של לאה גולדברג (מספר: גבריאל הדר)
12:00 – אתגר קרת – “על נהגי האוטובוס ואלים אחרים: על הסיפורים מאחורי הסיפורים”

חנוכה בשוק צפון- הצגות ילדים בשבת
כל שבת הצגות איכותיות וחינמיות לקהל הרחב:
3 בדצמבר – יום שבת, בשעה 11:30 – הענק הכי גנדרן בעולם
10 בדצמבר – יום שבת, בשעה 11:30- הנסיכה והעדשה
10 בדצמבר- יום שבת, בשעה 16:00- אליעזר והגזר
17 בדצמבר- יום שבת, בשעה 11:30 – הדייג ודג הזהב
24 בדצמבר- יום שבת, בשעה 11:30- כספיון
31 בדצמבר – יום שבת, בשעה 11:30- העציץ הריק
31 בדצמבר – יום שבת, בשעה 16:00- חתול תעלול
*הכניסה לכל הפעילויות בחינם, כולן תתקיימנה ברחבת השוק החיצונית או הפנימית, בהתאם לתנאי מזג האוויר.

“גינה מדליקה” בגן התקווה
25.12 יום ראשון משעה 17:00, רח’ קרייתי פינת גבעתי- קרקס ריאקשן במופע קרקס מרהיב בסגנון קברט – הכולל הנחייה קומית אינטראקטיבית, קטעי ג’אגלינג, ליצנות ומופעי אקרובטיקה עוצרי נשימה.
ציור בחול ואור – על ידי האמנית שלי בן נון – שלי תיצור באמצעות החול והמוסיקה תמונות מקסימות הקשורות לחנוכה שיוקרנו על מסך.
להקת מעורב תל אביבי – הרכב זמרים צעירים ממרכז קהילתי בית דני
הדלקת נרות.במקרה של גשם – האירוע יתקיים במרכז קהילתי.

79208-hanuka-donuts.jpg

“שדרה מדליקה”- 27.12, 17:00, בשד’ ההשכלה 26
קרקס ריאקשן במופע קרקס מרהיב בסגנון קברט – הכולל הנחייה קומית אינטראקטיבית, קטעי ג’אגלינג, ליצנות ומופעי אקרובטיקה עוצרי נשימה.
ציור בחול ואור – על ידי האמנית שלי בן נון – שלי תיצור באמצעות החול והמוזיקה תמונות סיפור מקסימות הקשורות לחנוכה שיוקרנו על מסך.
להקת מגדלי תל אביב – הרכב זמרים צעירים מקאנטרי מגדלי תל אביב, הדלקת נרות,במקרה של גשם האירוע יתקיים במרכז קהילתי.

פלש חנוכה
26.12, 17:00, רחבת היכל מנורה (נוקיה לשעבר ) שכונת יד אליהו
28.12, 16:30, בשוק התקווה בשעה. פלאש מוב (התקהלות בָּזָק (באנגלית: flash-mob, היא קבוצת אנשים המתאספת לפתע במקום מסוים, עושה דבר מה שלא מן השגרה, ומתפזרת כהרף עין. אנשים בקבוצה שכזו בדרך כלל אינם מכירים איש את רעהו, ואף לא משוחחים. יתקיימו 2 פריצות של מופעי פלש מוב עם קבוצות מחול מהמרכזים הקהילתיים במרחב דרום, הפריצה תלווה ברכב תהלוכה עם מוזיקה (הרכב לא ינוע בזמן המופע).

שלישי קסום
לבני 8-5 בליווי מבוגר / 18:30-17:00. פעילות אמנותית, יצירתית וחווייתית המתקיימת בגלריות המוזיאון ובסדנאות המאפשרת להורים ולילדים ליצור וליהנות יחד.
מעבדת פיסול / 27/12 18:30-17:00- פעילות חווייתית היוצאת למסע בעקבות יצירות פיסול באמנות העכשווית. ניצור, מתוך שפע ועודפות, פסלים גדולים, קטנים ומפתיעים.
לינק לאתר: http://www.tamuseum.org.il/he/for-the-whole-family

חנוכה בגלריית המדרשה-הירקון 19
26 בדצמבר, 16:00 -18:00, הירקון 19, תל אביב-יפו.סדנות אמן לילדים: מרד! באמנות / מפגש עם האמן עוז זלוף
בחג החנוכה , חג המרד, נגלה את המרד שבאמנות-נכיר יוצרים מרחבי העולם במגוון תחומי אמנות וניצור תמונות ויצירות וידאו של מורדים אמיתיים נא להגיע בבגדים שניתן ללכלך! לבני 7+ *עוז זלוף הוא אמן בין תחומי, אוצר ומדריך נוער. חבר ויוצר בתנועת תרבות.

. צילום: אייל מתן
. צילום: אייל מתן

קסם האור- אנימציה בקופסאות אור/ מפגש עם האמנית מיכל אבולפיה
יצירת סרטוני אנימציה על קופסאות אור-
במהלך הסדנה נלמד על טכניקת אנימציה בקופסאות אור. נבנה סט על גבי קופסת אור, ונצלם את הסרטונים בעזרת מצלמות ומחשבים, בטכניקה פשוטה שניתן להמשיך וליישם בבית גם לאחר הסדנה. כל משתתף יקבל את הסרטון שיצר וגם, כמובן, את קופסת האור שעיצב. יום רביעי, 28 בדצמבר, 16:00-18:00, לבני 7+
**יש להביא לסדנה פנס כיס חזק (ניתן להשתמש באפליקציית פנס של טלפון סלולרי, דאגו להביא את הטלפון טעון!)
השתתפות בסדנות ללא תשלום ומותנית בהרשמה מראש בלבד, בקישור

מדליקים ושרים- ערב שירה לכל המשפחה!
25/12 יום ראשון ב- 17:00, נדליק נר חמישי של חנוכה ובעיקר נשיר ביחד- על הגיטרה והשירה ללי ברגר (“בנות שרות”) ותמיר אלפן, הורים, ילדים, סבתות וסבים, כולם מוזמנים!
הדלקת נר קהילתית מדי יום ב-17:30- כניסה חופשית
וגם, שימו לב: 25/12 יום חמישי, 16:30, מפגש תושבים, מוזיקה ויצירה מהנה

חנוכה בבית ראובן- סדנות יצירה לחנוכה לכל המשפחה בבית ראובן
קופסת של אור וגם איור. יום ג’, 27 בדצמבר בשעה 11:00
הכנת מנורות לחדר הילדים בהשראת יצירות אמנות מפורסמות

קיום אירועי החוצות מותנה במזג האוויר!
פרטים נוספים במוקד 106+ ובאתר העירייה.

פסטיבל חם בחנוכה חבל מודיעין. צילום שרון חן
פסטיבל חם בחנוכה חבל מודיעין. צילום שרון חן

פסטיבל המכבים בחבל מודיעין
פסטיבל המכבים בחנוכה יתקיים בחבל מודיעין בסוף דצמבר 2016 ובמהלכו יתקיימו באזור בחנוכה משחק אוצר המכבים, הצגות, הדלקות נרות ייחודיות, סיור ניווט למשפחות, הפנינג ארכאולוגיה ויצירה, סיור עששיות ביער בן שמן, הצצה לעולמם של הקופים, סדנא ליצירת חנוכיות, סדנא ליצירת נרות, סדנאות נוספות בסימן חנוכה ועוד פעילויות לילדים לחנוכה.
עוד על פסטיבל המכבים…

 

חנוכה שמח במוזיאון המדע בירושלים
מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד בירושלים בשיתוף משרד המדע מזמין את הקהל הרחב ליהנות במהלך חנוכה ממגוון פעילויות “באור אחר” – תערוכות, מיצגים וסדנאות התנסות ויצירה העוסקות בנושאי אור וצל המתאימות לכל המשפחה למגוון הגילאים והכניסה חופשית.

MakeLight תערוכה חדשה: אורות מחוץ לקופסה- MakeLight הינה תצוגה שנתית ברוח תנועת MAKE העולמית, המארחת השנה תערוכה חדשה ‘אורות מחוץ לקופסה’, כמחווה לתערוכת משחקי אור וצל המוצגת במוזיאון. בתערוכה יוצגו עבודות נבחרות, חלקן אינטראקטיביות בנושאים של חושך, צלליות ואור פרי יצירתם ובהשתתפותם של מייקרים ישראליים, אמנים, מעצבים, מדענים, אנשי תוכנה וטכנולוגיה. בעבודות באים לידי ביטוי ערכים של שיתוף פעולה ועקרונות מדעיים וטכנולוגיים היוצרים תמהיל ייחודי של אמנות עכשווית, מדע וטכנולוגיה. לרוב הופכות העבודות את המבקרים לשותפים בתהליך היצירה והעשייה.

חנוכה במוזיאון המדע צילום אבי חיון
חנוכה במוזיאון המדע צילום אבי חיון

קופסאות אור’ – מיצב + סדנה. באי המוזיאון מוזמנים ליצור קופסאות אור בסדנת יצירה והתנסות ברוח אקולוגית המעודדת יצירתיות ודמיון. בסדנה יקבל כל משתתף קופסת אור, חומרי יצירה, מנועים ועוד כדי ליצור קופסת אור מפתיעה. אף קופסה אינה דומה לאחרת ויחד הן הופכות למצרף אור מרהיב ומשעשע. שיוצג מדי יום להנאת המבקרים. הסדנה מתקיימת ברישום מוקדם בשולחן המודיעין במוזיאון. מספר המקומות מוגבל.
‘כפפות הקסם’ – סדנת התנסות ויצירה – בואו לגלות את הקסם בצבעים פוטוכרומיים. צבע מיוחד המשנה את צבעו כאשר הוא נחשף לאור השמש. בסדנת התנסות ויצירה מבקרים ייצרו את כפפות הקסם שלהם ויקחו אותם הביתה למזכרת. מתנה לכל משתתף!

‘פנס חושך’ – סדנה חווייתית מרתקת להורים וילדים (גילאי 5-10) המתקיימת בתנאי חושך. כיצד אנו רואים בלילה? אלו חושים אחרים פועלים כאשר חוש הראייה מוגבל? כיצד בעלי חיים מסתגלים לראייה בלילה? ועוד.
הדגמה מדעית ‘על האש’ – הדגמה מדעית בשיתוף הקהל המשלבת אש וחומרים כימיים שונים. כיצד ניתן ליצור אש צבעונית? בואו להדליק את “הסנה הבוער” וללמוד כיצד קוסמים שורפים נייר שנעלם כהרף עין, נדליק זיקוקי אש
בתוך מים, נסובב זיקוקי די-נור בעזרת מקדחה וניצור מפל של ניצוצות מרהיבים, נדליק חנוכיית אש מוזיקלית ומרקדת ולקינוח אף ניצור טורנדו אש אימתי וענק.

חנוכה במוזיאון המדע צילום אבי חיון
חנוכה במוזיאון המדע צילום אבי חיון

סיור מודרך בתערוכת ‘משחקי אור וצל’ –המבקרים במוזיאון מוזמנים לסיור בביתו של פרופ’ ארצ’יבל צל, חוקר, חולם ואספן צלליות. דרך הסיור בחדרי ביתו של המדען המעוצב כבית בשנות ה-30 של המאה הקודמת מגלים המבקרים צללים מפתיעים, אקזוטיים ופואטיים והופכים לחוקרים בעצמם.
מיצג אינטראקטיבי ‘שולחן הסביבונים’ המבקרים מוזמנים לסובב סביבונים שונים ומשונים בשולחן הסביבונים שיוצב בכניסה ולגלות תעתועי ראייה מרהיבים.

סרט טבע בתלת ממד ‘ענקים קטנים’ – סרט טבע מרהיב מבית היוצר של ה-BBC, אודות שני יצורים זעירים בטבע המתמודדים עם כוחות חזקים מהם. על סנאי זעיר המתגורר ביערות העתיקים של דרום אמריקה וכדי לשרוד את החורף הקשה צריך לאגור מלאי של בלוטים ולשמור עליהם מפני הזוממים לקחת אותם ממנו… ועל עכבר מדברי זעיר המתגורר במדבר סונורה שבמערב הפרוע של אמריקה, הנועז מבין ארבעה עכברונים אחים שנמשך לצאת למרחב הפראי, ואין לו שמץ של מושג על הסכנות האורבות לו (בתשלום סמלי – 5 ₪)

שעות פתיחה בחנוכה 26.12.16 – 1.1.17: א’-ה’ 10:00 – 18:00, שישי 10:00-14:00, שבת 10:00-16:00

מחירים בחנוכה: ילדים עד גיל 18 חינם, מבוגר 60 ₪, הנחות למחזיקי כרטיס תושב ‘ירושלמי, חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים ומועדוני לקוחות

שעות פתיחה כללי: יום א’ סגור, ימים ב’ – ה’ 10:00 – 18:00, יום ו’ 10:00 – 14:00, שבת 10:00 – 16:00

פסטיבל במזרח
פסטיבל במזרח יערך בעיר לוד עם הופעות מוזיקה, תאטרון, מחול ופעילויות לילדים בסימן תרבות המזרח, כולן פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום. הפסטיבל, הנערך בשיתוף פעולה בין עיריית לוד ומשרד התרבות, יתקיים בימים ראשון-שני, 25-26 בדצמבר, בשעות אחר הצהריים והערב באתרים שונים בעיר לוד. הפסטיבל יפתח ביום ראשון בהדלקת נרות חגיגית עם מעגל מתופפים והפעלות לילדים. במקביל תערך סדנת פיוט. האירוע המרכזי בהיכל התרבות יוקדש ליצירה מקומית של העיר לוד ויופיעו בו מקהלת מטרוז’ עם מוזיקה יהודית וערבית אתנית, ביסאן אבו לבאן מבית הספר למוסיקה ותזמורת הנוער. בין האמנים וההופעות: שמעון בוסקילה, האחיות A-WA, סדנאות פיוט, הפקות תאטרון ומחול.

להקת A-WA. צילום: תומר יוסף
להקת A-WA. צילום: תומר יוסף

יומו השני של הפסטיבל יוקדש להופעות של להקות מחול, מופע של הזמר שמעון בוסקילה והענקת אזרחות כבוד של העיר לוד למשורר ארז ביטון וחנוכת שביל על שמו בטיילת שדרות ירושלים. הפסטיבל יסתיים בארוע POETRY MIX במרכז הצעירים של לוד. הכניסה לכל האירועים חינם, אך לחלקם נדרש שריון כרטיסים.  פרטים וקישור להזמנת כרטיסים ללא תשלום בעמוד הפייסבוק פסטיבל במזרח.
25.12.16- כ”ה כסלו תשע”ז
18:00- כיכר קומנדו: הדלקת נרות חגיגית * מעגל מתופפים * הפעלות לילדים
18:00- מתנ”ס גני יער- סדנת פיוט עם מני כהן
19:00- מוזיאון העדות: הפקת מקור של המרכז לתאטרון לוד- מקודשת מקודשת מקודשת
20:00- היכל התרבות: יצירה מקומית- האחיות A-WA * ביסאן אבו לבאן * מקהלת מטרוז’ * ABAAD * תזמורת הנוער העירונית * הענקת תעודת יקיר העיר לשר האנרגיה יובל שטייניץ

26.12.16- כ”ו כסלו תשע”ז
18:00- מתנ”ס גני אביב- מופע מחול במזרח: להקות המחול הייצוגיות * סטודיו למחול מורן מרי * סטודיו תמי מיכאלי * להקת הדבקה גוהרת אלפן * סטודיו מודסטי * סטודיו ספקטור דאנסינג * הרקדנית לילך וסרמן * זמר הפיוט דניאל גוואטה
19:00- טיילת שדרות ירושלים- חנוכת שביל ארז ביטון
20:00- היכל התרבות- מופע ענק של הזמר שמעון בוסקילה * הענקת תעודת אזרחות כבוד למשורר ארז ביטון
22:00- מרכז הצעירים- POETRY MIX – רועי חסן * נעמי חשמונאי * שלומי חתוכה * מרים בניון גולן * די ג’י אופיר טובול

קניון ויצמן סיטי הסופגניה שהתגלגלה. צילום:יופי של טופי.
קניון ויצמן סיטי הסופגניה שהתגלגלה. צילום:יופי של טופי.

חנוכה בחינם בקניון וייצמן סיטי בתל אביב:
הפנינג חנוכה לילדים יתקיים בקניון וייצמן סיטי ביום ראשון ה-25.12 עד 27.12.2016 בין השעות 16:30-19:00 ויציע לילדים עמדת קעקועים מנצנצים, הדלקת נרות בליווי דמות שטח של סופגנייה שתחלק סופגניות. בשעה 17:00 תתקיים בקניון “מסיבת חנוכה עם בובספוג”: במסגרת המסיבה תתקיים פעילות מהנה וסוחפת עם הגיבור הצהוב והאהוב, שכוללת משחקים, שירים והפעלות חגיגיות במיוחד לכבוד חנוכה. הפעילות בהשתתפות הבובה הגדולה ויתאפשרו צילומים למזכרת עבור הילדים.
יום שני ה-26.12 בין השעות 16:30-19:00: עמדת קריקטוריסט, הדלקת נרות בליווי דמות שטח של סביבון שיחלק סופגניות. בשעה 17:00 תתקיים בקניון חגיגת חנוכה מדליקה עם בנג’ו הגדול: במסגרת החגיגה נשיר ונרקוד שירי חנוכה לצלילי הגיטרה של בנג’ו. יום שלישי ה-27.12 בין השעות 16:30-19:00: עמדת בלונאי שיעשה צורות לבקשת הילדים, הדלקת נרות בליווי דמות שטח משעשעת שתחלק סופגניות. בשעה 17:00 נחגוג בקניון את חג החנוכה בהפעלה עם אושרת בון ניזרי בליווי מוסיקה, משחקים ואביזרים הפעילויות יתקיימו במשחקיית הפעלטון בקומה 1- והן מותאמות לגילאים שנה עד 4.
איפה: קניון ויצמן סיטי, רחוב ויצמן 14, תל אביב.

מרכז ראשונים מופע הקסמים הגדול של מונוטוני .צילום יופי של טופי
מרכז ראשונים מופע הקסמים הגדול של מונוטוני .צילום יופי של טופי

חנוכה בחינם במרכז ראשונים ראשון לציון:
הפנינג חנוכה לילדים במרכז ראשונים בראשון לציון יתקיים החל מיום שני ה-26.12.16ועד 28.12.2016, בין השעות 16:30-18:30 במהלך ההפנינג תוצב עמדת איפור שתופעל על ידי מאפרת מקצועית, שתקשט את הילדים לפי בקשתם, באיורים ברוח החג. בשעה 17:30 יתקיים המופע: הסיפור שלא נגמר: בליינד דייט בין שתי פיות קומיות המוביל לסיפור אהבתן.
מופע יחיד במינו המשלב אקרובטיקה וקומדיה קרקסית לכל המשפחה. ביום שלישי ה-27.12.16 בשעה 17:30 יתקיים המופע של כוכבת הילדים ג’סי מסי – בעקבות החלום. סיפורה של ילדה שכל חלומה לשחק כדורגל. ג’סי מסי מחליטה לצאת למסע שבמהלכו היא לומדת על כוח רצון, חברות ואמונה עצמית. יחד עם חברה הטוב – כדור הפלא שלה, הם עוברים את המסע להגשמת החלום. שירים מקוריים ושלל מסרים חינוכיים המועברים בכיף ובהומור. ג’סי מסי – מופיעה ב-יס VOD ובהוט VOD ובקרוב גם בסלקום TV.ביום רביעי ה-28.12.16 בין השעות 16:00-17:30 יופעל מתחם בו בלונאי ינפח בלונים מעוצבים ויחלק לילדים לפי בקשתם. בשעה 17:30 יועלה מופע הקסמים הגדול של מונוטוני, מופע קסמים מלהיב וסוחף לכל המשפחה. במהלכו עוזרים הילדים לקוסם למצוא את המפתח האבוד ולהציל את חברו. מונו יוצא למסע שכולו קסמים בו הוא מנסה להציל את טוני יחד עם כל החברים והילדים. איפה: מרכז ראשונים, רחוב הנחשול 30, ראשל”צ.

קניון באר יעקב צייר לי כבשה. צילום: יופי של טופי
קניון באר יעקב צייר לי כבשה. צילום: יופי של טופי

חנוכה בחינם בבאר יעקב:
פעילות של בית חב”ד באר יעקב, עם סדנאות יצירה, דוכני משחק, וסיפור חנוכה בתאריך 25.12.2016.
ביום שני ה-26.12.16: מתחם ג’אגלינג ומתחם בלונים. ביום שלישי ה-27.12.16: מופע של הקוסם תומר דודאי: “ילד פלא” הצגה קסומה לכל המשפחה. תומר הוא ילד מקסים שחי בעולם של קסמים. החדר שלו קסום ומכושף . ביחד עם חברו הטוב טריק(תוכי מדבר) הוא עושה חזרות למופע הקסמים שלו. תומר נעזר בכל החברים שלו בחדרון העיפרון, בובספוג, התמונה המדברת, זיוה המזוודה המדברת, השולחן המרחף ועוד. בעיה היא שהקסמים לא עובדים כשיש ממבוגרים בסביבה אלה רק ילדים. כשתומר מגלה שהקהל שלו הם רק ילדים הוא מתחיל בחזרות ומשתף את הילדים שעוזרים לו להעמיד את המופע הגדול. הרפתקה קסומה מלאה בקסמים שירים ריקודים ודמיון מודרך. בנוסף, תתקיים ביום שלישי גם סדנת יצירה של מוזיאון הטבע בירושלים במהלכה יכינו המשתתפים שמן זית ונרות חנוכה, וייהנו גם ממתחם קריקטורה. היום ייחתם במופע של צ’ופצ’יק כוכבת הילדים, שמגיעה לקניון למופע מקפיץ שמתאים לכל המשפחה. ביום רביעי ה-28.12.16: מסיבת זוהרת במיוחד, במהלכה הילדים יוכלו להתקשט בציורי גוף זוהרים, עמדות משחק, הפעלה והרקדה זוהרת, בובות ענק ועוד.
מתי: בין התאריכים 25-28.12.16 (ימים א’-ד’) בין השעות 16:00-18:30 איפה: רח’ שא נס 17, באר יעקב.

קניון לב הפסגה רייצ'י וסוד הריצ'רצ'ים.צילום יופי של טופי

קניון לב הפסגה רייצ’י וסוד הריצ’רצ’ים.צילום יופי של טופי

פעילויות חנוכה בחינם בקניון לב הפסגה בירושלים
קניון הפסגה מזמין את תושבי ירושלים לחגוג את חג החנוכה בהפנינג מיוחד ושמח במיוחד, שיכלול מגוון פעילויות, הצגות, הדלקת נרות וחלוקת סופגניות טעימות בחינם. יום שלישי ה-27.12.16 החל מהשעה 16:00: עמדת בלונאי, סדנת יצירת קופות חסכון, והמופע של רייצ’י וסוד הריצ’רצ’ים: אם יש רצון ויש דמיון, אפשר להגשים כל חלום! צאו עם רייצ’י במסע קסום אל רחשי הלב שבו חבויים הפתרונות והחיוכים. מופע מוזיקלי חוויתי ומקורי. יום רביעי ה-28.12.16 החל מהשעה 16:00: דמות מוזיקלית תסתובב ברחבי הקניון ותנגן יחד עם הילדים נעימות ברוח החג, במקביל תתקיים סדנת מובייל בסיומה ייקחו הילדים את יצירותיהם לביתם, ובשיא הפעילות יועלה המופע של רונו גיבור על: רונו הוא ילד האוהב לשיר, לרקוד, לתופף, לשחק והכי בעולם לעזור ,שכל חלומו הוא להיות “גיבור על”, בכדי שיוכל לעזור לכולם בכל רגע ובכל העולם. יום אחד חלומו מתגשם !רונו” גיבור העל” של ילדי ישראל מתוך סדרת הלהיט “רונו גיבור על” המשודרת בוואלה VOD, יעלה מופע מוזיקלי מטריף בכיכובו של רונו המשלב את מיטב האלמנטים מתוך עולם החברות, עזרה לזולת, חלומות, עולם הדמיון ועוד. יום חמישי ה-29.12.16 החל מ-16:00: מופע גא’גלינג דינמי ברחבי הקניון, סדנת יצירת כד לחנוכה אותו הילדים יוכלו לקחת לביתם בסיום הפעילות, ולסיום יועלה מופע אקרובטיקה מדהים: הסיפור שאינו נגמר – בליינד דייט בין שתי פיות קומיות המוביל לסיפור אהבתן. במהלך המופע ישולבו אלמנטים מעולם המחול, ג’אגלינג ועוד. מופע יחיד במינו לכל המשפחה המשלב אקרובטיקה וקומדיה קרקסית, חד אופן, כלי ג’אגלינג ועוד. מתי: בין הימים שלישי עד חמישי (27-29.12.16)
איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.

קניון נהריה פעילות לחנוכה ניצי קפיצי. צילום פבל טולשינסקי
קניון נהריה פעילות לחנוכה ניצי קפיצי. צילום פבל טולשינסקי

קסם של חנוכה – פעילות לילדים בחינם בקניון נהריה
קניון נהריה יערוך במהלך חנוכה את הפנינג “קסם של חנוכה”, שיציע 3 ימים של פסטיבל קוסמים, סדנאות, מופעים והמון כיף לילדים ולהורים. ביום רביעי ה-29.12.16 בשעה 17:30 –המופע של ניצי קפיצי: ניצי קפיצי היא ילדה קופצנית ומצחיקה שחוגגת יום הולדת. ההורים שלה הכינו לה הפתעה נהדרת לכבוד יום ההולדת נסיעה לארץ רחוקה, עוזבים את ארץ ישראל לתמיד! ניצי קפיצי יחד עם החבר הדמיוני שלה טוני צ’קיטוני יוצאים למסע לבטל ולשבש את הרעיון הזה. האם ניצי תצליח לשכנע את הוריה לא לעזוב את ארץ ישראל? האם ניצי קפיצי תחגוג את יום הולדתה עם כל חבריה?
מתי: בין הימים שני עד רביעי ה-26-28/12/16. איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.

קניון העמקים  הפוני הקטן.  תמונה: חברת יצירה.
קניון העמקים הפוני הקטן. תמונה: חברת יצירה.

פעילויות חנוכה בחינם בלילדים בעפולה
קניון הבית של העמקים יערוך במהלך חנוכה את פסטיבל מיי ליטל פוני ופליי דו! הפסטיבל יציע סדנאות יצירה מהנות: הכנת החרב – כל ילד יכין לעצמו את החרב של הגיבור שהכי אוהב. במתחם ימקמו כסאות ושולחנות צבעוניים. מתחם משחקייה של פליי דו: מתחם שבו יהיה לרשות הילדים שלל חומרי יצירה של פליי-דו בעזרתם יוכלו ליצור מגוון דמויות ודברים שאוהבים. הילדים יוכלו להיעזר בשלל אבזרים כגון מערבל בצק, מכונת גלידה, במטרה להכין את היצירות שלהם. עמדת איפור ובו מאפרת מקצועית תאפר את הילדים לפי הדמויות שהכי אוהבים מתוך סדרת הילדים סוס הפוני הקטן שלי (האיפור הוא מסוג היפואלרגני ומותאם לילדים). בובות ענק בדמות הפוני הקטן יטיילו בין הילדים ויצטלמו איתם למזכרת, תוך כדי יצירת אינטראקציה מהנה ומעניינת. בשעה 18:00 יתקיים המופע המרהיב של רייצ’י, שמארחת את הפוני הקטן, הכולל שני שחקנים ורקדניות: אם יש רצון ויש דימיון ,אפשר להגשים כל חלום! צאו עם רייצ’י במסע קסום אל רחשי הלב שבו חבויים הפתרונות והחיוכים. מופע מוסיקלי חוויתי ומקורי! בתום המופע כל ילד מקבל מתנה.
מתי: ביום חמישי ה-29.12.16 בין השעות 16:00-19:00. איפה: קניון העמקים, רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.

חנוכה בישפרו סנטר קרית גת
בישפרו סנטר קרית גת תתקיים הדלקה חגיגית של נר שלישי של חנוכה ע”י נציגי בית חב”ד וחלוקת סופגניות ללקוחות ועודד מגוון פעילויות- מופע תאטרון בובות “גברת קרש ומר מערוך”, הפעלת גלגל המזל כולל פרסים ועוד.

גברת קרש ומר מערוך
גברת קרש ומר מערוך

הפנינג חנוכה לכל המשפחה בקניון G-6 יקנעם
במהלך החנוכה קניון G-6 יקנעם יציע סדנאות יצירה, שעות סיפור, מופעי קסמים, טקסי הדלקת נרות עם חב”ד וחלוקת סופגניות ועוד בנוסף, קניון G-6 יקנעם יארח ביום ראשון ה-25/2 את מר סימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם לטקס הדלקת נרות חגיגי.  קניון G-6 יקנעם יארח ביום ראשון ה-25/2 בשעה 17:00 את מר סימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם לטקס הדלקת נרות חגיגי.פירוט הפעילות בקניון G-6 יקנעם במהלך חג החנוכה:
יום ראשון ה-25.12- החל מ-16:00 – שולחנות משחק ספורטיביים לשימוש חופשי בחסות אליטל.
17:00 – הדלקת נרות חגיגית בהשתתפות ראש העיר, מר סימון אלפסי.
יום שני ה-26.12- 11:00 – סדנת יצירה עם בנצי ברופמן – סדנת כתיבת שם בסגנון גרפיטי מיוחד.
17:00 – גברת קרש ומר מערוך – שעת סיפור עם פטל.
יום שלישי ה-27.12- 11:00 – הסופגניה שהתחפשה – עיצוב סופגנייה בבצק סוכר – עם שבית ארז.
17:00 – חנוכדברא – מופע קסמים לכל המשפחה – עם סטיב קופר.
יום רביעי ה-28.12- 11:00 – יצירה עם בנצי ברופמן – יצירת סביבונים מיוחדים.
17:00 – עיטור סופגניה בסמלי החג – עם שבית ארז.
כמו כן, בכל יום בשעה 18:00 ייערך בקניון G-6 יקנעם (ברחבה שליד קפה גרג) טקס הדלקת נרות עם חב”ד ויחולקו סופגניות ללקוחות הקניון.

חנוכה בחינם בקניון יקנעם.
חנוכה בחינם בקניון יקנעם.

חנוכה בקניון הגדול בפ”ת

קניון פתח תקווה מזמין את הילדים ליהנות מבית לאופים צעירים. בימי החנוכה מוזמנים הילדים להיות קונדיטורים קטנים ולהינות ממגוון סדנאות מתוקות.  בסדנאות אלה מוזמנים ילדים מגיל 4 ומעלה להיות “קונדיטורים קטנים”, ולהכין עוגיות מעוצבות, שיפודי מרשמלו, שרשרת סוכריות, פיצה מתוקה, קאפקייקס, ועוד. הסדנאות המתוקות יתקיימו בימי החנוכה, ימים שני – חמישי 26.12.2016- 29.12.2016 בשעות 11:00-19:00.
במסגרת הפעילות, הילדים יחושו בחוויית אפיה של 5 כוכבים. החל מהמתחם המושקע שמתייחס לילדים כאילו הם קונדיטורים במטבחים הכי שווים, ומהשתתפות בסדנאות מושקעות ויצירתיות שלא חוו במקום אחר. “הקונדיטוריה בקניון” תיקח את הילדים למסע יצירתי בתחום האפייה ותקרב אותם לעולם זה בדרך חווייתית, כיפית ומושקעת.
כל ילד יצא מהסדנא עם מוצר, ויקבל סינר וכובע. הפעילויות יתקיימו בקומה אמצעית ברחבת גלובוס מקס.
לפרטים: עופר הקניון הגדול פתח תקווה  ז’בוטינסקי 72 פתח תקווה  03-9226947.

סדנאות אפיה בקניון פתח תקווה
סדנאות אפיה בקניון פתח תקווה

למדריך אירועים ופעילויות חנוכה 2016 …

למדריך מופעי חנוכה 2016 …

למדריך הנחות למופעי חנוכה 2016 המלא …

למדריך הפעילויות האלטרנטיביות לחנוכה…

למדריך פעילויות חנוכה במוזיאונים ובמרכזי המבקרים…

לסיורי עששיות וחנוכיות …

לכתבת מתנות חנוכה לילדים…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה