פסטיבל הצגות ילדים בירושלים: חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון

רכבת המתנות של סבא וסבתא. צילום: דור קדמי

חנוכה מוסיקלי לילדים בתיאטרון הקרון בירושלים: במהלך חופשת חנוכה תתקיים פעילות מהנה ואיכותית לילדים במחירים מוזלים בסימן מוסיקה – הצגות מוסיקליות ולאחריהן סדנת יצירה ללא תוספת תשלום  

במהלך חופשת החנוכה מחכה לכם בתיאטרון הקרון בירושלים פעילות מהנה ואיכותית לילדים במחירים מוזלים. הפעילות השנה תהיה בסימן מוסיקה – הצגות מוסיקליות ולאחריהן סדנת יצירה ללא תוספת תשלום בה יכינו הילדים דרקונים מנגנים בכלי נגינה לפי בחירתם.

תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. התיאטרון ייחודי בנוף תיאטרוני הילדים בארץ ומוביל בתחומו מאז הקמתו ב-1981. הצגות התיאטרון מאושרות סל תרבות ארצי ומופיעות בכל רחבי הארץ.

למידע על ההצגות ורכישת כרטיסים לחצו כאן…

 

 

הצגות ילדים חנוכה 2018 בתיאטרון הקרון:

 

הפתעת הסביבון הגדול – תיאטרון סיפור לפעוטות עם מיה סהר

לכבוד החנוכה מקבל גיל-גול מסבא נחום מתנה: סביבון עם הפתעה. כמה רגעים לפני שיוצא גיל-גול עם אביו ואמו הוא מחפש את הסביבון אותו הבטיח לילדים בגן ולגננת להביא למסיבת החנוכה. גיל-גול מחפש, אבא מחפש, אמא מחפשת, אך הסביבון נעלם…. לאן נעלם הסביבון ומדוע? האם ילך גיל- גול למסיבת החנוכה של הגן?

 שני 3/12, בשעה 16:30 | לגילאי 2-4 | 20 ₪.

 

 

הגשם של סבא אהרון – אולם בית שמואל

ע”פ סיפרו של מאיר שלו. ההצגה זכתה ב-3 פרסים בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2017, ביניהם פרס ההצגה הטובה ביותר בבימויה של מור פרנק. וב-4 פרסים בתחרות פרס הבמה להצגות ילדים ונוער, ביניהם פרס המוסיקה הטובה ביותר.

בצורת, מחכים לגשם!  סבא אהרן מספר שכל העננים נתקעו במערה שבהר וחייבים לחלץ אותם. סבא נחום וסבא יצחק בכלל לא מאמינים לסיפורים שלו.  למרות זאת, בזכות חברותם ארוכת-השנים, יוצאים  השלושה להרפתקה בהר – יחד עם הפרה המהירה-עד-מאוד והארנבת קלת-הרגליים.

יצירתה של מור פרנק. משחק: גדי פור, בצלאל בורכוב\רפאל עבאס, גיא רון. המוסיקה – בצלאל בורוכוב, רועי ירקוני, עיצוב התפאורה – מעין רזניק, כנרת קיש.

שלישי 4/12, בשעה 11:00 | לגילאי 4-10 |  45 ₪ במכירה מוקדמת, 55 ₪ מחיר רגיל.

לכל הפרטים על הצגה לילדים- הגשם של סבא אהרון…

הגשם של סבא אהרון. צילום: ז’ראר אלון

 

הנהג שהפך לתזמורת – הצגה וסדנת יצירה

אברהמוס הנהגוס הוא קצת ליצן. הוא מגיע לפני הלהקה ומסדר את כלי הנגינה. הוא מאוד אוהב את עבודתו. אבל היום… הכלים, הקהל ואברהמוס מחכים לנגנים, והם לא מגיעים. האם יצליח אברהמוס להציל את המצב? האם הילדים יעזרו לו להפוך ל- תזמורת של איש אחד? הצגת יחיד מוסיקלית ואינטרקטיבית.

יצירתו של אברהם כהן.

רביעי 5/12, בשעה 11:30 | לגילאי 3-7 |  40 ₪.

הנהג שהפך לתזמורת…

הנהג שהפך לתזמורת. צילום: דור קדמי

 

העיר המזמרת – הצגה חדשה וסדנת יצירה

בעיר רועשת, ברחוב בום 3, גרה עדינה, נגנית נבל עדינה. איך אפשר לנגן בתוך המולת הצפצופים הטלוויזיות והטלפונים המטרטרים? ואם לא די בכך, תיכף יגיעו המשפצים עם פטישיהם הרועשים. הילה וליאת מחליטות להציל את עדינה ובונות לה בית בכפר. אבל איפה עדינה? הן יוצאות לחפש את הן בונות עיר שלמה בגופן: הן הופכות לכבישים סואנים, לבניינים גבוהים, לפארק סודי ולתהלוכות עליזות. וכשהן מוצאות סוף סוף את עדינה, מצפה להן הפתעה.

הצגה בשילוב חפצים, תנועה, צלילים, רעשים ובובות. יצירתן של הילה פלשקס וליאת שבתאי.

חמישי 6/12, בשעה 11:30 | לגילאי 3-7 |  40 ₪.

 

 

מעבר לים – הצגה וסדנת יצירה

על פי שירי חיים נחמן ביאליק. אספנית חפצים ישנים מוצאת מזוודה, בתוכה בקתה, בבקתה מרתף, במרתף ספר ישן של שירי ביאליק, בתוכו ציפורת, שהגיעה מעבר לים. האספנית מגלה כי השירים נעלמו מהספר. ציפורת אומרת כי שכחו אותם, הם נעלבו והתחבאו בחפצים ישנים. האספנית רוצה לגלותם, וציפורת מבטיחה שתיתן רמזים. האספנית וציפורת יוצאים למסע הרפתקאות בעקבות השירים והחפצים.

יצירתו של שחר מרום. משחק והפעלה: ליאת שבתאי.

שישי 7/12, בשעות 10:00, 11:30 | לגילאי 4-8 |  40 ₪.

הצגה לילדים מעבר לים…

 

 

רכבת המתנות של סבא וסבתא – הצגה וסדנת יצירה

סבתא נחמק’ה וסבא אלברט אוהבים לתת מתנות. יש להם נכדים ברחבי הארץ והם נהנים לבקרם להפתיע אותם במתנות. לכל אחד מהנכדים הם הכינו מתנה מיוחדת עם שיר והפתעה. וכך, עם המתנות הארוזות בקופסאות צבעוניות ומסקרנות, הם מגיעים לתחנת הרכבת כדי לצאת למסע בין הנכדים המפוזרים בארץ. תיאטרון חפצים פיוטי מלווה במוסיקה מקורית ושירה חיה.

יצירתם המשותפת של אברהם כהן ונטליה רוזנטל.

שבת 8/12, בשעות 10:00, 11:30 | לגילאי 4-8 |  40 ₪.

 

 

סיפורים לצלילי הקשת – הצגה וסדנת יצירה

שחקנית-מספרת סיפורים בשיתוף שני נגנים, מפליגים עם הקהל דרך סיפורים ומנגינות למסע קסום ומלא דמיון. המסע מתחיל בהיכרות עם כלי מוסיקה מיוחדים מרחבי תבל, לכל כלי – הסיפור שלו, השם שלו וכמובן, הצלילים המיוחדים לו. במופע מוצגים סיפורי-עם סוחפים ומרגשים מלאי חכמת חיים והומור, המלווים בכלי נגינה ומוסיקה ייחודיים ממקומות שונים בעולם, המעצימים את חווית הסיפור.

יצירתה של נילי ויסברג-גפנן.

ראשון 9/12, 11:30 | לגילאי 4-8 | 40 ₪.

ההצגה סיפורים לצלילי הקשת…

סיפורים לצלילי הקשת. צילום: אלדד מאסטרו

 

זהבה ושלושת הדובים – הצגה אורחת וסדנת יצירה

מי לא מכיר את הספור על זהבה ושלושת הדובים? שימו לב, הפעם הפתעה: כשזהבה נכנסת לבית הדובים היא מוצאת שם שלושה תופים. בדמיונה הפורה התופים הופכים לכל מיני דברים שונים: שלוש קערות מלאות בדייסה, שלושה כסאות בגדלים שונים, שולחן וכיסא בדיוק בגודל המתאים כדי לשבת ולזלול דייסה חמה ומתוקה. הספור האהוב מוגש באמצעות שלושה תופים, שלוש חליליות וגיטרה, שני מספרים ושירים שובבים. כלי הנגינה הם גיבורי הספור. הם הדמויות, התפאורה והמנגינות. כחפצים מטפוריים הם מעוררי דמיון ומלבד האפשרות להאזין להם אפשר גם להביט בהם. מנקודות מבט שונות משתנה גם צורתם ומשמעותם.

יצירתם של נילי דביר ואסף הלוי.

שני 10/12, בשעה 11:30 | לגילאי 3-6 |  40 ₪.

 

 

הסופגנייה השובבה – תיאטרון סיפור עם שני וייסמן

סבתא הכינה לרותי הפתעה, סופגנייה חמה ומתוקה. אך אבוי הסופגנייה השובבה קפצה מהמחבת ונעלמה.

לאן היא ברחה ומי יתפוס אותה? זאת בסיפור נשמע….

שני 10/12, 16:30 | לגילאי 2-4 |  20 ₪.

 

 

פסטיבל הצגות ילדים בירושלים: חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון

3-10 בדצמבר בתיאטרון הקרון ואולם בית שמואל.

מחירי הכרטיסים:

הצגה וסדנת יצירה- 40 ₪ (במקום 60 ₪)
תיאטרון סיפור- 20 ₪
ההצגה ‘הגשם של סבא אהרון’- 45 ₪ מכירה מוקדמת / 55 ₪ מחיר רגיל

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן…

טלפון: 02-6232782

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה