פעילויות לילדים בצפון – פסח קסום בקניון שער הצפון

דלת הקסמים. צעלום: ברלינר הפקות

בפסח הקרוב אתם מוזמנים להגיע לקניון שער הצפון ולהצית את חלום הילדות שלכם ושל ילדיכם וליהנות מהצגות התאטרון איכותיות שישלבו בין שניהם : ההצגה ילד פלא וההצגה דלת הקסמים. הכניסה חופשית.

שתי ההצגות המוזיקליות ילד פלא בכיכובם של כוכבי הילדים עומרי והפיה יעל, ודלת הקסמים בכיכובן של סשה גרישקוב וכנרת לימוני, מבוססות על קלאסיקות מוסיקליות ישראליות כאשר כל אחת מוקדשת ומבוססת על שיריו של המשוררים הלאומיים- קובי אשרת ונורית הירש.

יואב, ילד פלא, יחד עם אחותו הג׳ינג׳ית אמה, גלי הילדה שהוא אוהב וחברו הטוב חנן המצונן אוהבים לשחק בעולמות דמיוניים. כשיואב רוצה לצאת למסע להצלת היפו ההיפופוטם שברח מגן חיות, כולם בטוחים שזוהי עוד אחת מהפנטזיות שלו. בדרכו לשכנע את כולם לצאת לחיפוש אחר ההיפופוטם הוא נעזר בשירי הילדים הקלאסיים של המלחין קובי אשרת ביניהם: “ילד פלא”, “ראש כרוב”, “אמת או חובה”, “ידידי טינטן”, “היי הו היפו”, “ג’ינג’ית”, “שלום היא מילה שימושית” ועוד. ההצגה בכיכובם של כוכבי הילדים עומרי ויעלי.

מאחורי דלת הקסמים מיכל מחפשת מתנה מקורית במיוחד ליום ההולדת של אמה. היא יוצאת למסע לממלכת הצלילים בעזרת חבריה – דמויות משיריה של נורית הירש, אותם היא פוגשת בדרך. בהצגה שזורים השירים היפים והמוכרים שעליהם גדלו ההורים, ושדורות של ילדים עוד מזמזמים, ביניהם: “מקהלה עליזה”, “בוקר של זהב”, “ברבאבא”, “הבית של פיסטוק”, “דלת הקסמים”, “אבניבי”, מחרוזת “דיג דיג דוג”, מחרוזת “פים פם פה”, “המשפחה שלי”, “בשנה הבאה” ועוד.

ההצגה ילד פלא עם עומרי ויעלי תתקיים ב- 24.4 וב-25.4 בשעה 12:00.
ההצגה דלת הקסמים תתקיים ב26.4 וב-27.4 בשעה 12:00.

הכניסה חופשית

למידע נוסף על פסח בקניון שער הצפון :  04-7707416

לפרטים נוספים אודות קניון שער הצפון…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-7707416 חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה