פעילויות לילדים ולכל המשפחה בבאר שבע חנוכה 2018

סיורים בעיר העתיקה בבאר שבע

יום טיול בבאר שבע – מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה חנוכה 2018: הצגות ילדים, מופעים, תעלומה בקטר- חדר בריחה לכל המשפחה, המירוץ לכד השמן, סיורים במוזיאונים ועוד הרבה פעילויות לילדים ולכל המשפחה בבירת הנגב

באר שבע, המטרופולין הגדול של הנגב, הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירותי המציע מגוון רחב של פעילויות. לקראת חג החנוכה, עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית – מינהלת העיר העתיקה והתיירות, מזמינות אתכם ליום טיול בבאר שבע עם שפע פעילויות לכל המשפחה.

במהלך חנוכה 2018 אתם מוזמנים לעיר העתיקה בבאר שבע בה תוכלו למצוא עולם מלא של תיירות, היסטוריה, תרבות, צבעים, סיפורים, ריחות וטעמים. העיר מציעה למבקרים הרבים שמגיעים אליה מרחבי הארץ והעולם, שלל אטרקציות תיירותיות ותרבותיות ליום טיול שלם בבירה הדרומית ברוח החג, ממסע היסטורי העוקב אחר סיפורו של אברהם אבינו, דרך פעילויות אינטראקטיביות מוארות במתחם הקטר, התנסויות מדעיות באור בפארק קרסו למדע ועד להצגות ילדים איכותיות במוקדי התיאטרון של באר שבע.

 

כל הפרטים על אירועי חנוכה בבאר שבע כאן באתר…

 

הפנינג חנוכה בפארק קרסו למדע- מסע בעקבות האור

פארק קרסו למדע מזמין אתכם למסע מרתק בעקבות האור. המבקרים בפארק ייהנו מפעילות מעשירה, מדעית, אינטראקטיבית ופעילה שתחבר בין המדע לחיי היום יום ותחשוף את המבקרים לעולם שכולו ניסים בלבוש מדעי.

בהפנינג תתקיים פעילות מדעית רחבה: מה משותף לסביבון, מזלות וכוכב הצפון? סיבוב של כדור הארץ ועל תחזיות אסטרולוגיות – נכון או לא? מה זוהר בחושך? האם חשבתם שאבקת כביסה או ווזלין יכולים לזהור בחושך? יצירה מדעית – ייצור והכנה של נרות ריחנים ומקושטים. הדפסת סביבונים  בתלת ממד – פעילות מעבדת פאב לאב, סדנאות צילום במייקר ספייס החדש, פלנטריום, תערוכת הממותה האחרונה ועוד.

בנוסף ייהנו המבקרים מהצגה מבית תיאטרון הפרינג’ שתוצג 3 פעמים בכל יום – “מסע בעקבות האור?” ומסרט 3D “חולמים לעוף”.

4-6.12 בין השעות 09:00-17:00. הפעילות מתאימה למשפחות וילדים החל מגיל 4.

טלפון: 053-7106968

לכל הפרטים על חנוכה בפארק קרסו למדע…

פעילויות מדע בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו

מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם

במסגרת יום טיול בבאר שבע, אתם מוזמנים לשמוע את סיפורו של אברהם אבינו, שהוא אבן הפינה של ההיסטוריה היהודית ושל העיר באר שבע. מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם מעניק הזדמנות בלתי רגילה להתחבר חזרה לשורשים  ולהכיר את אברהם מבראשית. הצטרפו אלינו, גם בחנוכה, למסע מרתק המספק הצצה מיוחדת להיסטוריה ונותן לכם הזדמנות להיות חלק מהסיפור. ניתן להזמין את המקום לאירועי בר מצווה ולטקס קבלת ספר תורה, שמקבלים בבאר אברהם משמעות חזקה ומספקים חוויה בלתי נשכחת.

העיר העתיקה, דרך חברון 2, באר שבע.
שעות פעילות: ימים א – ה: 9:00-17:00, יום ו: פתוח לקבוצות. הגעה בתיאום מראש.
לפרטים והזמנות 08-6234613 (שלוחה 1)

 

חנוכה במתחם הקטר 70414 

במסגרת יום טיול בבאר שבע, אתם מוזמנים להצטרף למגוון פעילויות לכל המשפחה, במתחם בילוי ופנאי יפיפה וייחודי בעיר העתיקה ב”ש, שהוקם על תילה של תחנת הרכבת העות’מאנית משנת 1915.

תעלומה בקטר- הדור הבא של חדרי הבריחה לכל המשפחה: קווסט בלשי ומאתגר בו יצטרכו המשתתפים לגלות סוד כמוס ומסתורי אודות המתחם שלנו. את הסוד יגלו דרך חידות ומשימות הדורשות ריכוז, קשב וגם קצת מזל.

פעילות חנוכה מדליקה- המירוץ לכד השמן: מירוץ אתגרי לעבר כד השמן שיציל את עם ישראל וידליק את מנורת בית המקדש, בסופו יקבלו הילדים האמיצים את הכד אותו יעצבו בקרון סדנאות אותנטי.

הפעילויות כוללות כניסה למוזאון ולמיצגים השונים. במקום קפיטריה לרשות המבקרים.
לפרטים נוספים: 08-6234613

מתחם הקטר בבאר שבע, פעילויות לילדים בחינם בבאר שבע
מתחם הקטר בבאר שבע, פעילויות לילדים בבאר שבע

 

המרכז להנצחת חיילי אנז”ק

במסגרת יום טיול בבאר שבע, אתם מוזמנים לבקר במרכז אנז”ק, החושף נדבך חשוב ומספר את הסיפור של שחרור העיר באר שבע על ידי הצבא הבריטי במלחמת העולם הראשונה ובשיאו הסתערות פרשי אנז”ק על באר שבע.

המרכז להנצחת חיילי אנז”ק ממוקם בסמוך לבית הקברות לחללי מלחמת העולם הראשונה בבאר שבע. המרכז נחנך במסגרת חגיגות 100 שנים לכיבוש באר שבע על ידי כוחות אנז”ק בתאריך ה -31.10.17, י”א בחשוון תשע”ח, במעמד ראש ממשלת ישראל, מושלת ניו זילנד וראש ממשלת אוסטרליה. המרכז הוא מקום ייחודי בארץ המספר באופן חווייתי את סיפורם של חיילי אנז”ק ואת סיפור כיבוש באר שבע. המבקר במרכז עובר מסע ליבשת אחרת, עובר מסע בזמן ומסע אל עצמו.

שעות פתיחה: ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-16:00. ניתן לפתוח את המקום בימים ו’-ש’ לקבוצות בתיאום מראש בלבד.
לפרטים נוספים: 08-6205004, anzac.co.il

 

 

תאטרון הפרינג’ בעיר העתיקה באר שבע

הצגות חנוכה לילדים בתאטרון הפרינג’- 3-5.12.18. בואו לצפות בהצגות ילדים מצחיקות ומדליקות בתאטרון הפרינג’:

בובו ולוסינדה- בובו ולוסינדה הם שני פועלי במה שחולמים להיות שחקנים. יום אחד באמצע הצגה, השחקנים עזבו במפתיע ועכשיו פועלי הבמה יעשו הכול כדי להציל את ההצגה. בובו ולוסינדה היא קומדיה מטורפת שופעת דמויות צבעוניות, בה אגדות הילדים המוכרות מקבלות תפניות חדשות, מרעננות, מעוררות מחשבה וצחוק גדול.

3.12.18 בשעה: 17:00. לגילאי 4 ומעלה.

העכברה שיצאה למסע- העכברה יוצאת לחפש את היצור החזק ביותר בעולם, היא פוגשת בדרכה דמויות שונות ומשונות, ומגלה שמה שחיפשה רחוק כל כך נמצא כל הזמן בכפר הקטן שלה. זהו מופע מלא הומור, שירים וצלילים, שעשוע ודמיון בשיתוף הילדים.

4.12.18 בשעה: 17:00. לגילאי 4-8.

האביר והגבירה המכושפת- מתוך אגדות המלך ארתור המופלאות מתגלים יחסי הכוחות בין אבירים וגבירות והרצון לשינוי חדש בתוכם. לקונפליקטים המוכרים מתגלים פתרונות יצירתיים במיוחד מלאי הומור המאפשרים חירות חדשה לשני הצדדים. הצגה מופלאה שחוזרת לימי הביניים עם הרבה הומור.

5.12.18 בשעה: 17:00. לגילאי 5 ומעלה.

לפרטים ורכישת כרטיסים: 08-6466657 (שלוחה 1) או באתר www.fringeb7.co.il

 

 


סיורי חנוכה במוזאון הנגב ובמוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח בבאר שבע

מוזאון הנגב לאמנות: תערוכות מתחלפות שלוש פעמים בשנה של אמנים ישראלים ובינלאומיים. זהו המוזאון המוכר היחידי באזור הדרום, הנמנה עם 10 המוזאונים המומלצים בישראל של אתר התיירות של CNN.

בחופשת חנוכה המוזאון יעבוד במתכונת ייחודית וכל יום בשעה 11:00 יתקיים סיור מודרך לילדים ולמשפחות במוזאון הנגב ובמוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח ללא תוספת תשלום. כמו כן, כל משתתף ומשתתפת יקבלו גלויות הפעלה ייחודיות של המוזאון ויגלו פינות ומוצגים נסתרים. המוזאון ייפתח בשבוע של חג החנוכה כל יום משעה 10:00 (חוץ מיום ראשון).

בנוסף לאירועי חנוכה, מוזאון הנגב לאמנות מציג בימים אלו את התערוכה “חלומות מבטון: הסגנון שבנה את באר שבע”. בתאריכים 14.1, 23.12, 19.11 יתקיימו מפגשים בסדרת הרצאות מוזאון הנגב לאמנות לרגל התערוכה “חלומות מבטון” עם אוצרי התערוכה, ההרצאות יתקיימו בימי שני בשעה 10:30 בבוקר. מחיר כל הרצאה: 40 ₪, כולל כניסה לתערוכה.

 

המוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח: המוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח שוכן במבנה היסטורי וכולל חצר ציורית בה תערוכת קבע של ממצאים ארכיאולוגים ומזרקות קרמיקה צבעוניות. בנוסף ישנן תערוכות מתחלפות המוקדשות לנושאים מתחום מסורת האסלאם בתוספת אמנות עכשווית רלוונטית. כל התערוכות ייחודיות ונוצרו במיוחד למוזאונים בבאר שבע. בימים אלו מוצגת התערוכה “בסוף מערב- אמנות ואומנות מארצות המגרב: מרוקו, אלג’יריה, תוניסיה”.

בחופשת חנוכה המוזאון יעבוד במתכונת ייחודית וכל יום בשעה 11:00 יתקיים סיור מודרך לילדים ולמשפחות במוזאון הנגב ובמוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח ללא תוספת תשלום. כמו כן, כל משתתף ומשתתפת יקבלו גלויות הפעלה ייחודיות של המוזאון ויגלו פינות ומוצגים נסתרים. המוזאון ייפתח בשבוע של חג החנוכה כל יום משעה 10:00 (חוץ מיום ראשון).

 

הפעילות תתקיים בתאריכים 3-6.12.

שעות פתיחת המוזאונים:
ימים שני, שלישי, חמישי: 16:00-10:00
יום רביעי: 19:00-12:00
ימים שישי ושבת: 14:00-10:00
יום ראשון: סגור

רחוב העצמאות 60, באר שבע. טלפון: 08-6993535, negev-museum.org.il , ine-museum.org.il

 

 

תערוכה חדשה בגלריית טרומפלדור

תערוכה החדשה של גלריית טרומפלדור- החל מיום חמישי 22.11.2018 תוצג בגלריה תערוכת “לב סרקין: את קשתי נתתי” והגלריה תפעל  כרגיל.

התערוכה “את קשתי נתתי” היא תערוכת יחיד של האמן לב סרקין. עיקר יצירתו של סירקין בישראל הייתה בתחום הפסיפס המונומנטלי, שאותה בחר למקם במרחבים ציבוריים. הוא יצר למעלה מ-25 עבודות קיר גדולות הממוקמות בכל רחבי הארץ, בין השאר על חזיתות של בניינים, במבואות של מוסדות להשכלה גבוהה, על קירות של מפעלים ובבתי כנסת. סירקין יצר פסיפסים מקרמיקה צבעונית והשתמש בצורות גיאומטריות המייצגות אלמנטים בטבע. היצירות ברובן אינן תחומות בקווי מסגרת ברורים – הן פורצות מהשוליים ומוסיפות דינמיות וחיות לפסיפס.

ביום חמישי 22.11.2018 בשעה 18:30 יתקיים אירוע פתיחה חגיגי לתערוכה.

שעות פתיחה: ד’ בין השעות 17:00-10:00 ה’, 18:00-11:00, ו’ 13:00-09:00.

רחוב טרומפלדור 19, באר שבע. טלפון: 08-6247706

הכניסה חופשית

 

 

השער לנגב – המרכז להתיישבות

בבניין בית בלומפילד של תנועת “אור” נמצא המרכז להתיישבות בנגב- מרכז הסברה, חשיפה ושיווק של מרחב הנגב והגליל. מרכז המבקרים החדש מספק הצצה לנגב מנקודת מבט מרעננת. באמצעות מיצגים אינטראקטיביים ומשחקים תחרותיים, המבקרים יכירו את ההתפתחות וההיסטוריה של הנגב ובעיקר יתנסו בסימולטור מנהיגות, לבניית עתיד הנגב ומקומו החשוב בעתיד המדינה. בחנוכה – ניפגש לשלל פעילויות מסקרנות למשפחות ולקבוצות.

ההגנה 30, העיר העתיקה באר שבע. לפרטים נוספים: 1-800-215-216

מרכז המבקרים שער לנגב

 

מסיבת חנוכה בבית האמנים בנגב

מוזמנים לבקר בבית האמנים בנגב, המופעל על ידי עמותת “היוצרים בנגב”, ומתקיימות בו מגוון פעילויות וגלריות מתחלפות. לכבוד חנוכה תתקיים מסיבת חנוכה מיוחדת בבית האמנים המתחדש. במסגרת מסיבת החנוכה תיפתח תערוכת “בין חושך לאור” המציגה יצירות של אמני הבית, תתקיים הדלקת נר רביעי של חנוכה בליווי שירי חנוכה מסורתיים ויערך קונצרט חגיגי – אוסף שנסונים צרפתיים בביצועם של קתרין סטורא ועמנואל שרלה, יחד עם שני אמנים צרפתיים מתזמורת  הסינפונייטה הישראלית  באר שבע.

הכניסה לבית האמנים חופשית. המסיבה תתקיים ביום רביעי 5 בדצמבר בשעה 17:30.

הכניסה לקונצרט 25 ₪, מחיר מיוחד לחנוכה.

האבות 55, העיר העתיקה.

פרטים בטלפון: 08-627-3828 או באתר negevarts.com

 

לונדע- משחקים באור

מוזאון הילדים של באר שבע – הלונדע, מוזאון חוויתי לכל המשפחה המעודד למידה באמצעות משחק. במוזאון כ 50 מתקני משחק הפזורים ב 4000 מ”ר ומחולקים למתחמים בנושאים שונים: אומנות, מוזיקה, כדור הארץ והעולם, רגשות, שפות ועוד. במוזאון שתי חצרות פעילות מרהיבות, קפיטריה וסדנאות יצירה.

שעות פעילות: ימים א’-ה ‘ ושבת 09:30-18:30, ימי שישי 09:30-14:00

הזמנת כרטיסים מראש באתר: lunada.co.il

חנוכה של אקשן בלונדע. צילום: גל נמט

 

נגב ZOO

במשך כל ימי החופשה אתם מוזמנים לחדד איתנו את החושים ולצאת למסע בעקבות בעלי החיים הליליים והמרתקים. בנגב ZOO יתקיימו במהלך חופשת החנוכה הדרכות מיוחדות, הפעלות ונשנושים באווירת החג ועוד המון הפתעות שיעבירו לכם יום שלם בלי שתשימו לב. ההפעלות יעסקו בחוש הטעם, חוש המימוש, חוש השמיעה, חוש הראייה וערך שיתוף הפעולה.

לפרטים נוספים חפשו בפייסבוק negev zoo

 

גודמן, בית הספר למשחק של תיאטרון באר שבע

בואו לבקר בגודמן, בית הספר למשחק של תאטרון באר שבע ולצפות במגוון הצגות ילדים. ההצגה “סינדרלה” מאת אורי אוריין/ בימוי גמא פריד, מספרת את סיפורה של סינדרלה, שמתגוררת עם אמה החורגת ושתי אחיותיה המרושעות. היא מבלה את כל זמנה בניקיונות ובעבודות בית עבור האחיות והאם, וחולמת שגם היא תקבל פעם הזדמנות לבלות בנשף מלכותי אמיתי. הכל משתנה כשנסיך הממלכה מחליט יום אחד לפתוח את דלתות הארמון שלו כדי לחפש כלה.

ההצגה מתקיימת בכל יום בין 4-10.12. מתאימה לילדים מגיל 5 ולכל המשפחה.

משך ההצגה: כ- 60 דקות

לרכישת הכרטיסים: 08-6464940

 

תאטרון הילדים והנוער- מעשה בכוכב שנפל לשלולית

מגוון הצגות ילדים בתאטרון לילדים ולנוער בבאר שבע. ההצגה “מעשה בכוכב שנפל לשלולית” היא מחזה מקורי מאת אורי אוריין / בימוי טולה דמארי. הצגה פיוטית המבוססת על ספרה האהוב והמוכר של שלומית כהן אסיף, המספרת את סיפורם של כוכב ושל ילד, שנפגשים בלילה אחד. הכוכב זרח מפחד להיות כוכב נופל, והילד נולי מפחד מהחושך, אך כשהם נפגשים קורה המופלא מכל והשניים נוסכים אומץ זה בליבו של זה.

משך ההצגה: כ- 45 דק’. ההצגה מיועדת לגילאים 3-6.

ההצגה תתקיים בתאריכים 4-6.12 ו 9.12 בשעות 11:30 ו17:30 (שתי הצגות כל יום).

לרכישת כרטיסים: 08-6464940

 


חנוכה במשכן לאומנויות הבמה- הצגות ילדים ומופעים לכל המשפחה

המשכן לאמנויות הבמה בבאר-שבע הוקם על מנת להעשיר את חיי התרבות בעיר באר-שבע ובנגב כולו. המקום משמש מוקד לעיצוב חיי התרבות בבאר-שבע והנגב באמצעות הצגות, מופעי מוסיקה וסדרות מופעים מהארץ ומחו”ל.  האירוע המרכזי של חנוכה 2018- מופע ענק של סטטיק ובן אל תבורי וסטפן לגר – שני מופעים באירוע אחד, חגיגה מטורפת של הלהיטים הכי חמים.

בנוסף בחג החנוכה יתקיימו מופעים נוספים לילדים כמו קרקס על הקרח – מלכת השלג, אגם הברבורים, הקוסם מארץ עוץ, ולה באיידר מתוך סדרת המחול שיתקיים בביצוע של תיאטרון אופרה ובלט רוסי, ומופע חדש של אמנית החול הבינלאומית אילנה יהב (כוכבת תכנית הטלוויזיה גוט טאלנט) וזמר הטנור הישראלי הבינלאומי יותם כהן שיעלו במופע “אמנית החול והטנור”.

לפרטים נוספים חפשו בפייסבוק “העיר העתיקה באר שבע – Old City Be’er-Sheva”

לרכישת כרטיסים: 8557* או באתר : mishkan7.co.il

 

כל הפרטים על אירועי חנוכה בבאר שבע כאן באתר…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה