שלגיה ושבעת הגמדים – קרקס מוסקבה על הקרח

שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח.

פ. ג. ק. הפקות גאים להציג: הקרקס הרוסי על הקרח (מוסקבה) שלגיה ושבעת הגמדים מופע קרקס על הקרח לכל המשפחה – הסיפור האהוב והמוכר עכשיו במופע מיוחד על הקרח!

שלגיה ושבעת הגמדים – קרקס מוסקבה על הקרח-  הקרקס על הקרח ממוסקבה מגיע אלינו לאחר סבב הופעות עולמי, שכלל את צרפת, פולין, קנדה, סין, דרום אמריקה וצפון אמריקה והפעם עם המופע החדש והמרשים – האגדה המוכרת והאהובה של האחים גרים “שלגיה ושבעת הגמדים”.

שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח.
שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח.

בין אמני הקרקס על הקרח נמנים זוכי תחרויות בינלאומיות בהחלקה על הקרח, אמני קרקס מסורתי, ליצנים ורקדני בלט על הקרח. במופע “שלגיה ושבעת הגמדים” אמני הקרקס על הקרח מציגים שילוב ייחודי של החלקה אמנותית על הקרח, קטעי בלט יחד עם פעלולי קרקס מקוריים – וכל זה על משטח הקרח החלקלק.

שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח.
שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח.

הסיפור על היופי, הקנאה והאהבה שחזקה מהכל, אפילו ממוות – נראה באור חדש במופע ייחודי, רומנטי, שופע פעלולים אקרובטיים על רקע תפאורה ייחודית ובימוי מקורי ימיסו את ליבם של כל הצופים – גדולים כקטנים. בזכות המקצועיות והארטיסטיות ברמה הגבהה ביותר של אמני הקרקס, המופע “שלגיה ושבעת הגמדים” צפוי להיות אחד המופעים החמים ביותר בחורף הקרוב בישראל!

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה
רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל
מומלץ לגילאים 2 ומעלה

לרכישת כרטיסים בטלפון :3321*

לרכישת כרטיסים לשלגיה ושבעת הגמדים – קרקס מוסקבה על הקרח חנוכה 2016…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3321* כל המשפחה

מחירים

154- 204 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה