מולאן – הצגה לילדים של תיאטרון אורנה פורת

מולאן - תיאטרון אורנה פורת. צילום: כפיר בולוטין

מולאן- האגדה על הנערה הלוחמת היא הצגה חדשה לילדים מבית תיאטרון אורנה פורת שתעלה בפעם הראשונה בחג חנוכה 2016. הצגה על לוחמת אגדית סינית שהתגייסה לצבא כדי להציל את אביה הזקן מגיוס.

תוכלו לראות את ההצגה בחנוכה 2019 במסגרת פסטיבל חנוכה להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת…

סין ניצבת בפני התקפה של פולשים. כדי לבנות צבא שיגן עליה, קיסר סין מורה על גיוסו של גבר אחד מכל משפחה. הגבר היחיד בביתה של מולאן הוא אביה, אך הוא זקן וחלש, ולכן מולאן מקצרת את שיערה, לובשת בגדי גבר ומתגייסת לצבא במקומו. היא שורדת את האימונים ולוחמת בעוז נגד הפולשים כשהיא מסתירה את זהותה, וברגע סכנה ממשי היא מצילה את חבריה הלוחמים, וגם את סין כולה. מולאן הייתה לוחמת אגדתית סינית, אשר על פי המסופר התגייסה לצבא הסיני כדי להציל את אביה הזקן מגיוס.

הצגה רבת משתתפים, בשילוב תיאטרון וקרקס של המזרח הרחוק, עם תלבושות ססגוניות, המספרת על הקרבה, כבוד, ועל כוחו של אדם לשנות, לא משנה אם הוא גבר או אישה.

מולאן – תיאטרון אורנה פורת:
מחזה ובימוי: צביה הוברמן, מילות השירים: גיל צרנוביץ, ניהול מוזיקלי: ליאור רונן, כוריאוגרפיה: קים גורדון, תפאורה: שני טור, תלבושות: לימור הרשקו, תאורה: מאיר אלון , שפה ודיבור: מרגלית גז, אבזרים: נרקיס אלבה, ע’ במאי: אסף פרידמן
משתתפים: דון לני גבאי, שלום שמואלוב, ליאור חקון/טל דנינו, עומרי זמרי, יגאל ברנר/ליאור זוהר, רני אלון, תום אפלבאום, אור משיח, יוחאי גרינפלד/יוסף אלון.

טלפון לרכישת כרטיסים למולאן – תיאטרון אורנה פורת : 053-9382066 שלוחה 9.

לרכישת כרטיסים למולאן – תיאטרון אורנה פורת – באתר לחצו כאן… 

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382066 6-12 בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה