אינפיניטי: מוזיאון האינסוף בירושלים – INFINITY

תערוכת אינפיניטי ירושלים
תערוכת אינפיניטי ירושלים | צילום: גיא פריבס

אינפיניטי: מוזיאון האינסוף בירושלים (INFINITY) הוא חוויה ויזואלית ואינטראקטיבית של צלילים ואורות לכל המשפחה המשלבת אומנות פיסול, תאורה ואפקטים מיוחדים על פני שטח רחב בשמונה מתחמים ייחודיים.

ביוזמת עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל.
14.8 – 31.10, מתחם היכל הפיס ארנה, ירושלים

ה-INFINITY, תערוכה הראשונה מסוגה בישראל, תערוכה אימרסיבית שתוצג במתחם היכל הפיס ארנה בירושלים, בין התאריכים 14 באוגוסט – 31 באוקטובר 2024, תציע למבקרים מסע אל קצה המציאות, בו הזמן נעצר והמרחב מתעוות. INFINITY משלבת מיצבי אור ומוסיקה אינטראקטיביים המטשטשים את הגבולות בין המציאות לעולם הדיגיטלי. מסע שבו אור, מוסיקה ותנועה מתמזגים ליצירה מהפנטת.
תערוכת INFINITY , המתקיימת ביוזמת עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל, מציעה גישה חדשנית לתרבות ולאומנות ומשלבת פיסול, תאורה ואפקטים ויזואליים מיוחדים. חלל של 1800 מ”ר שהוקם במיוחד בארנה, המחולק ל- 8 מתחמים כאשר בכל מתחם חוויה אחרת, דמויות מרהיבות, צבעים וצלילים.
מסדרון הכניסה – הכניסה למוזיאון מתחילה במסדרון שמוקף במראות מכל עבר, פסי לד יוצרים תחושת תנועה בלתי נגמרת.

חלל הרקדנית האינטראקטיבית – בחלל המרכזי אנחנו מארחים את האומן האוסטרלי הבינלאומי Eness אשר מציג עבודות בכל העולם. בחלל תמצאו רקדנית אינטראקטיבית בגובה של כעשרה מטרים עם תאורה פנימית המגיבה לתנועותיכם. כל תזוזה תיצור תגובה, ומעלה את המחשבה על יחסי הגומלין בין האדם למרחב, בין התנועה והאור.

חלל הכדורים הקינטיים – כדורים מוארים הנעים בקצב המוזיקה, בעוד קיר תאורה מאחוריהם מגיב לצלילים. החלל הזה מזמין להתבונן בכוחות בלתי נראים שמניעים את עולמנו, ולחוש את האנרגיה המוזיקלית שמקיפה אותנו.

חלל המסכים האינטראקטיביים – מסכי מגע ענקיים המגיבים לכל תנועה, מזמינים לתקשר עם הדיגיטל בצורה בלתי אמצעית. כאן ניתן לחקור את הקשר בין המציאות הווירטואלית לזו הפיזית, ולהבין את גבולות האינטראקציה האנושית.

חלל קרני האור – כשהידיים חותכות את קרני האור בחלל זה, האור משתנה והרמוניה מוזיקלית נולדת. החדר מזמין לחשוב על הקשר בין מגע וצליל, ולחוות את ההרמוניה הטבעית של העולם בדרכים חדשות ומפתיעות.

חלל המראות והמוזיקה – האובייקטים והמראות בחלל יוצרים תחושה של מועדון ריקודים. החלל מזמין לחשוב על הזהות של המתבונן ועל ההשתקפות בעיני אחרים, ובמקביל לחוות את התחושה של איבוד העצמי בתוך הקהל.

חלל עונות השנה – הקרנה 360 של מחזוריות העונות מזכירות לנו את המעגלים הטבעיים של הזמן ואת החיבור שלנו לטבע. החדר הזה מזמין אותנו להרהר במחזורי החיים והזמן.

מבוך המראות – חלל מבוך אינסופי שבו הדמות של הצופה משודרת עם אפקטים מיוחדים, החלל מזמין לאבד ולהתמצא מחדש בתוך השתקפויות של עצמכם, ולשאול את השאלה: מי אני באמת?

סרטון קצר מהחוויה >>

 

יוצרי המוזיאון:
דקר אזולאי – יוצר ויזום אשר פועל למעל משני עשורים כמעצב תאורה המוביל בישראל. כחלק מפעילותו מעצב תאורה בהפקות בינלאומיות ומקומיות כגון אירוויזיון 2019, מיס יוניברס, רוקדים עם כוכבים, האח הגדול, הזמר במסכה, נינג’ה רומניה, שבוע האופנה בלונדון, תוכניות מוזיקה המובילות בקרואטיה, רומינה, בולגריה ועוד.
שי בונדר – יוצר ויזם אשר מתמחה בשילוב טכנולוגיות חדישות עם עיצוב וידאו בעולם הבמה והטלוויזיה, מנהל אמנותית ומביים פרויקטים גדולים. בין הפרויקטים: אירוויזיון 2019, פסטיגלים, הדלקת המשואות, רוקדים עם כוכבים, הכוכב הבא, מופעי הפארק של נועה קירל, מופעי עידן רייכל , הצגות תיאטרון ופרויקטים רבים נוספים.
זברה – תערוכות ותפאורות בע”מ- חברה המתמחה בייצור תפאורות, תערוכות, מוזיאונים, מרכזי מבקרים, קידום מכירות ואירועים פרטיים בארץ ובחו”ל, החברה המובילה בארץ בתחומה.

צוות אינפניטי:
עדי גולדשטיין (גולדי)- יוצר המוזיקה במוזיאון.
ערד שווט- מעצב חלל המוזיאון.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון:״ירושלים, בירת התרבות של ישראל, ממשיכה להציע לתושביה והבאים בשעריה קיץ עשיר באירועים ייחודיים ויוצאי דופן, כשאליהם תתווסף השנה INFINITY, תערוכה מדהימה וראשונה מסוגה בישראל, שתספק חוויה מרהיבה, המתאימה לכל המשפחה. אני קורא לכל בית ישראל להמשיך ולמלא את רחובות עירנו, ליהנות מהיופי, מהאווירה, מזג האוויר והשפע שרק ירושלים יודעת להציע. באירוע זה ובכל האירועים המתקיימים בעיר, עיריית ירושלים ומטה החטופים מוודאים כי המבקרים ייחשפו לעובדה הכואבת כי 115 מאחינו ואחיותינו עדיין נמצאים בשבי חמאס. אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להגביר את המודעות, ולהבטיח שאיש מאיתנו לא ישכח ולו לרגע קט, כל אחת ואחד מהם. נמשיך להתפלל יחד לשובם במהרה הביתה, לשלום לוחמינו ולהחלמת כל הפצועים”.
מנכ”ל חברת אריאל, אורי מנחם:” מוזיאון האין סוף בארנה בירושלים מציע חוויה ייחודית וחד פעמית של מסע לעבר עולמות הדמיון, תוך שימוש באמצעים מתקדמים ובאווירה יוצאת דופן וראשונה מסוגה בארץ. מדובר במיזם מקורי, הפונה לכלל המשפחה, מבוגרים וילדים יחד, שיפעל בחודשים הקרובים רק בירושלים. בתקופה מורכבת זו בה אנו נמצאים במלחמה בדרום ובצפון, בדאגה לשלום חיילנו, בצפייה להשבת החטופים ולהחלמתם של הפצועים, מוזיאון האין סוף מאפשר לכולנו לחוות מציאות אחרת, שפויה ומהפנטת. אני מזמין את כולם להגיע למוזיאון, לחוות ולהתרגש איתנו”.

 

כרטיסים לאינפיניטי

מחיר מלא: 114 ₪
הטבה למחזיקי כרטיס ירושלמי

להזמנת כרטיסים:

www.infinity-expo.com

הנחות לתערוכת אינפיניטי

הנחות לתערוכת INFINITY

כרטיס ירושלמי: 79 ש״ח

ישראכרט: 64 ש״ח

אמריקן אקספרס: 64 ש״ח

פועלים וונדר: 64 ש״ח

כרטיס מקס 64 ש״ח

פליי קארד: כרטיס כניסה ליחיד תמורת 4,000 נקודות

 

תערוכת אינפיניטי – Infinity

איפה: דרך דוד בנבנישתי 1 היכל הפיס ארנה, ירושלים

מתי? ימים ראשון עד שישי  14.08-31.10.24

חופשות וחגים:
09:00-21:00 | ימי שישי: 09:00-15:00

במהלך שנת הלימודים: 16:00 – 21:00

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה