אנימו – סדנת יצירה לילדים במוזיאון נחום גוטמן בתל אביב

אטרצקיות לילדים בסופ
מוזיאון נחום גוטמן לאומנות. צילום: דורי עינת

תכירו את אנימו, דמויות מאויירות לילדים (ולהורים…) שבשבת הקרובה מגיעות למוזיאון נחום גוטמן בתל אביב, בו תתקיים סדנה לילדים עם אנה גיסלה היוצרת של האיורים המקסימים שמגיעה במיוחד משבדיה.

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, מזמין לכבוד שבוע המשפחה, משפחות לסדנה מיוחדת עם אנה גיסלה, המאיירת של אנימו, שמגיעה במיוחד משבדיה לסדנה חד פעמית, במהלכה ייצרו המשתתפים, בהשראת החיות האהובות והמקסימות של אנימו.

בסדנה יכינו הילדים ספרון חיות מתבלבלות מציורי אנימו ומחיות שימציאו בעצמם וגם דיוקן לחיה האהובה עליהם, אותה יקשטו במגוון חומרים.

אנה גיסלה – אמנית ומעצבת תפאורות שבדית, המוכרת בסקנדינביה בזכות עבודותיה הרבות והמגוונות בעולם התיאטרון ובזכות איורי החיות הקסומים שלה לאנימו.

הסיפור שלהם התחיל לפני הרבה שנים בשבדיה הרחוקה. את אנימו יוצרת המאנית השבדית אנה גיסלה,

אנה נולדה בשבדיה ב-1941 ולמדה בבתי הספר הנחשבים ביותר באותה תקופה, אמנות ועיצוב הבמה. היא סיימה בהצלחה את האקדמיה לאומנויות בווינה ואת בית הספר המרכזי לאמנויות הבמה בלונדון. היא אותרה ככישרון עולה כבר בתחילת דרכה והחלה לעבוד עבור תיאטראות בסקנדינביה וברחבי העולם.

במהלך הקריירה שלה כמעצבת תפאורה ותלבושות היא נטלה חלק בלמעלה מ-150 הפקות שונות. חלקן הועלו בבית האופרה באוסלו, בתיאטרון המלכותי בשטוקהולם, בבית האופרה בגוטנברג ועוד. בנוסף הוזמנה אנה לעבוד ולהרצות בדנמרק, ארה”ב וישראל.

בשנת 2000 אנה החלה לעצב מודלים אמנותיים של בתים, בסדרה שיצרה הנקראת ״בתים קטנים״. הבתים הינם בתים מיניאטוריים שהוזמנו בהזמנה אישית והם כוללים את העיצוב החיצוני והפנימי של הבית. דרך החלונות ניתן להשקיף פנימה ולראות את הריהוט, עבודות האמנות שעל הקיר ואת האור בדיוק כמו במציאות. הבית הגיעה כיחידה שלמה הכוללת גם את התאורה והסאונד שמאפיין את הבית המוזמן.

בשנת 2010 אנה יצרה את ״אנימו״ בשיתוף עם בנה טובי ורעייתו שרון, הגרים בישראל.
אנימו הפכה למותג אהוב בסקנדינביה, שוויץ וישראל.
המותג מבוסס על איורי החיות אותם מציירת אנה בצבעי מים. עבודותיה של אניה משלבות טכניקה גבוהה בצבעי מים לצד חוש הומור עדין בשילוב עם מצבים רגשיים שילדים ומבוגרים יכולים ואוהבים להזדהות.
בנה טובי ורעייתו שרון מעצבים את החיות והופכים אותם למוצרים שימושיים ודקורטיביים.

מוצרי אנימו נמכרים בחנויות מוזיאונים, חנויות ספרים, חנויות עיצוב וחנויות בוטיק מיוחדות בארץ ובחו״ל.
ניתן להשיג את מוצרי אנימו בחנות מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, חנות מוזיאון א״י בת״א, באוהאוס, מוזיאון המחול בשטוקהולם, המוזיאון הלאומי בשוויץ ועוד..

הפעילות מתאימה לגילאי 10 – 6

מחיר סדנה: 45 ₪ לילד | 15 ₪ למבוגר מלווה.
הרשמה לסדנאות בתשלום מראש: דרך אתר GoShow או בהרשמה טלפונית דרך המוזיאון ביום הפעילות (מותנה במקום פנוי ולא נראה שיישאר… כי מספר המקומות מוגבל) הפעילות כוללת כניסה למוזיאון, בו מתקיימת התערוכה עיניים.

 

מציירים חיות עם אנימו
סדנת יצירה עם המאיירת אנה גיסלה
המגיעה באופן מיוחד משוודיה לסדנה חד פעמית
שבת, ה-9.2.19 בין השעות 11:30 עד 13:00

שעות פתיחת המוזיאון:
יום א’: סגור, ב’-ה’: 10:00-16:00, ו’: 10:00-14:00, שבת: 10:00-15:00

מחירי כניסה למוזיאון:
הכניסה לילדים עד גיל 18 ללא תשלום
מבוגר: 24 ש”ח | גמלאי: 12 ש”ח | סטודנט: 12 ש”ח | תושב ת”א: 18 ש”ח
* ביום שישי הכניסה ב-50% הנחה

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת”א | טלפון: 03-5161970
להרשמה לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



6-12, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

מזומן ואשראי

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה