הדבר העגול הזה: מעשה בשני ליצנים

הדבר העגול הזה, מופע ליצנים, מופע לשבת לילדים, הצגת ילדים היום בתל אביב
הדבר העגול הזה: צילום: קבוצת דוואי
הדבר העגול הזה הוא מופע לילדים על שני ליצנים שהפילו את השמש לים - הם מפליגים למסע חיפוש בסירה קטנה. בדרך הם הולכים לאיבוד, רבים, כמעט טובעים בים הגדול ולבסוף, הם מוצאים איש את חברו. אבל מה עם השמש?!!

הדבר העגול הזה הוא מופע לילדים על שני ליצנים שהפילו את השמש לים – הם מפליגים למסע חיפוש בסירה קטנה. בדרך הם הולכים לאיבוד, רבים, כמעט טובעים בים הגדול ולבסוף, הם מוצאים איש את חברו. אבל מה עם השמש?!!

המופע הוצג מעל 200 פעמים בישראל, אנגליה, גרמניה, רוסיה, אוקראינה, טורקיה ואזרבייז׳אן.
משך ההצגה: 50 דקות. מתאים לילדים  מגילאי 3 ומעלה.
מומלץ גם להורים. ללא מלים.

הדבר העגול הזה – יוצרים ומבצעים

פיודור מקרוב ולושה גבריאלוב

 

 

 

הדבר העגול הזה: יוצרי המופע

קבוצת DAVAI נוסדה בשנת 2014 על ידי פיודור מקרוב, לושה גבריאלוב וויטאלי אזרין, במטרה ליצור תיאטרון ליצני ללא מלים. מאז הקמת הקבוצה נוצרו שלושה מופעים: מאמא – מופע רחוב על שלושה תינוקות מגודלים שמחפשים את אמא, הדבר העגול הזה – מופע על שני ליצנים שהפילו את השמש לים ואנדר קונסטרקשן – על שלושה תמהונים שמוכנים להחריב את העולם בשביל כוס תה.

פיודור מקרוב נולד ב-1975 במוסקבה. בוגר ביה”ס לתיאטרון חזותי, ירושלים (2001). בין השנים 2001-2011 נדד בעולם כליצן במופע האגדי Slava’s Snowshow. עבד בתיאטרון גשר “יונה ונער”, תיאטרון ארצי לנער “נסים ונפלאות”, תיאטרון איש “אודיסאוס כאוטיקוס”, קרקס דוראטו “Shyooo” ו”RED”, תיאטרון קליפה פרדייז. יצר מופעי יחיד למבוגרים חגיגה לדון ויטוריו, בייבי פאוסט  ולילדים את אגדות, כיפה אדומה וזבובה זמזומובה.

לושה גבריאלוב נולד ב-1982 ביאקוטסק. בוגר בי”ס למשחק של סופי מוסקוביץ’. ביים, כתב ועיצב את הצגת הילדים “אפצ’י”, מועמדת לפרס עכבר העיר כהצגת הילדים הטובה של השנה. ביים את הצגת הליצנות לילדים “ארץ טו-טו” במדיטק חולון, ואת הצגת הליצנות “זהו” שהועלתה בפסטיבל עכו. שיחק בתיאטרון הילדים zero ותיאטרון הילדים בניהולו של שאול טיקטינר.

הדבר העגול הזה, מופע ליצנות לילדים
הדבר העגול הזה – מופע ליצנות לילדים שבת במוזיאון תל אביב לאמנות. איור: קסניה טופז

 

 

הדבר העגול הזה
9.2.2019 בשעה 10:30 במוזיאון תל אביב,
אולם שידלובסקי
לרכישת כרטיסים לחצו כאן…

“יצירתי, קלאסי, מתוק ומומלץ מאוד, לצפייה משפחתית רב-גילאית.” מאקו

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3-6, 6-12, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה