העדלאידע של מודיעין פורים 2019

העדלאידע של מודיעין
העדלאידע של מודיעין. צילום: באדיבות עיריית מודיעין רעות מכבים

העדלאידע של מודיעין בפורים 2019 תצא לדרך ביום שישי ה-15 במרץ 2019 בסימן שירי ילדות ישראלית עם מיצגים שהכינו תלמידי בתי הספר של מודיעין, מתחם פעילות פורימי והופעה של מרגי.

בעדלאידע של ילדי מודיעין יצעדו תלמידי בתי הספר היסודיים, שהכינו במיוחד מיצגים ותחפושות בהשראת שירי הילדים מכל הזמנים בשישי בצהרים לאורך שדרות עמק החולה.

בין השעות 11:00 ל-16:00, יפעל באמפי פארק החולה ובפארק הדגים מתחם פעילויות לכל המשפחה בו ילדי מודיעין יוכלו להנות מיריד שעשועים ודוכנים עם מתנפחים, פינת איפור וקליעת צמות ועוד.

על הבמה המרכזית בפארק הדגים, יעלה להופיע מרגי כוכב הילדים והנוער במופע לכל המשפחה. הכניסה לכל הפעילויות חופשית, ללא תשלום. הדוכנים – בתשלום.

בתהלוכה יצעדו גם חברי המועצה ובראשם ראש העיר, שיובילו את הצעדה יחד עם נציגי מועצת הנוער, הנהגת ההורים העירונית, ילדי אקי”ם וילדי איל”ן וכנפיים של קרמבו הלוקחים חלק בעדלאידע בכל שנה.

בנוסף יצעדו גם ילדי חוגי עמותת סחלבים וילדים מחוגים פרטיים ובהם קבוצות מחול, ג’ז ואקרובטיקה בנוסף לילדי תנועות הנוער ועוד ארגונים התנדבותיים שייקחו חלק בתהלוכת העדלאידע של מודיעין.

העדלאידע של מודיעין: מסלול התהלוכה

אחד מאירועי השיא הצבעוניים של העיר, תהלוכת העדלאידע המסורתית, תצעד השנה מדרך יאיר פרג לאורך רחוב עמק החולה בחלק הצפוני ועד לצומת עמק החולה-נהר הירדן ובחזרה לאמפי פארק עמק החולה

יום שישי ה-15 במרץ 2019 החל מהשעה 12:30 ועד השעה 14:00 בהתאם לתנאי מזג האוויר.

את תהלוכת העדלאידע של פורים 2019 יובילו אלפי ילדי כיתות ד’ מכל בתי הספר במודיעין, שיצעדו לעיני אלפי תושבים ואורחים, שייהנו מאווירה פורימית משמחת.

העדלאידע של מודיעין: מתחם פעילות פורים

במקביל לעדלאידע יפעל במודיעין מתחם פעילויות פורימי בפארק עמק החולה ובפארק הדגים בו יפעלו בין השעות 11:00 ל-16:00:

יריד שעשועים
מתנפחים
פינת איפור
קליעת צמות
דוכני מזון והפתעות

בשעה 14:00 עם סיום העדלאידע יופיע על הבמה המרכזית – מרגי.

 

העדלאידע של מודיעין
העדלאידע של מודיעין. צילום: באדיבות עיריית מודיעין רעות מכבים

העדלאידע של מודיעין: הסדרי תנועה, נגישות וחניה

במהלך העדלאידע ייחסמו במודיעין בין השעות 9:30 ועד השעה 16:00 הרחובות הבאים:

עמק החולה משני צידיו מדרך יאיר פרג ועד פינת נחל עיון ליד הקאנטרי סנטר.
נחל געתון (לכיוון רחוב עמק החולה) בצומת עם רחוב נחל נטפים עד השעה 14:30
נחל תבור יחסם עד השעה 14:30
עמק יזרעאל מזרח יחסם בצומת עם נחל בזק
עמק יזרעאל מערב יחסם בצומת עם רחוב עמק דותן
נחל הירמוך יחסם בצומת עם רח’ עמק יזרעאל
נחל צין יחסם בצומת עם רח’ עמק החולה וכן יחסם בצומת עם רח’ נחל פארן ובצומת עם רחוב נחל חבר/נחל שורק – לתושבי הרחובות נחל צין/פארן/קדרון ושניר בלבד תותר הכניסה לבתיהם מחסימות אלו עם הצגת תעודת זהות מעודכנת בכתובת מגוריהם.
נחל פארן יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה. הכניסה והיציאה לרחוב נחל פארן תתאפשר דרך רחוב נחל צין בלבד.
רח’ נהר הירדן יחסם במפגשו עם עמק החולה דרום עד השעה 14:30

החל מהשעה 14:30 יפתחו לתנועה רח’ עמק החולה מדרך פרופ’ יאיר פרג ועד מרכז שרבט בשני הכיוונים ורחוב עמק החולה מכיוון קניון עזריאלי ועד לרחוב נהר הירדן

לתושבי שכונת משואה, שכונת השבטים ומוריה מומלץ להגיע למרכז העיר דרך שדרות החשמונאים ולא דרך הרחובות נחל צין ונהר הירדן.

תושבי רחוב עמק החולה יידרשו להערך בהתאם, מאחר ולא תתאפשר נסיעה או חניה ברחוב עמק החולה החל מהשעה 9:30 ועד השעה 16:00. תושבי רחוב עמק החולה מתבקשים להחנות את רכביהם בחניות הפרטיות/פנימיות של הבתים ולהיערך לכך בהתאם. רכב שיחנה לאורך רחוב עמק החולה ייגרר.

נגישות
הכניסה לכלי רכב בעלי תו נכה למסלול העדלאידע תתאפשר דרך רח’ עמק החולה מכיוון דרך יאיר פרג בניגוד לכיוון הנסיעה עד מרכז שרבט.

גם השנה, העדלאידע תהיה מונגשת עם מתחם צפייה מונגש לבעלי מוגבלות ראיה מול עמק החולה 32, הכולל תיאור קולי סימולטני באוזניות, של המתרחש בתהלוכה.

הכניסה לבעלי רכב בעלי תו נכה, תתאפשר דרך רחוב עמק החולה, מכיוון דרך יאיר פרג בניגוד לכיוון הנסיעה, עד מרכז שרבט.  בעלי תו נכה המעוניינים להעזר בהנגשה, מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני בטלפון 08-9726020 (106)

תחבורה ציבורית
ביום שישי 15.3.19 בין השעות 09:30 – 16:00 יחולו שינויים בנתיבי הנסיעה של התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבין עירוניים. קווים בין עירונים – נקודות המוצא והסיום נשארות ללא שינוי. לשינויים יש להתעדכן באתר העירוני.

חל איסור על הכנסת בעלי חיים וכלי נשק, כלי רכב, רכב דו גלגלי ואופניים חשמליים, אלכוהול ותרסיסי שלג/קצף או דומיהם.
ילדים אובדים ירוכזו בכניסה לביה”ס נתיב זבולון.

במקרה של מזג אוויר חורפי הצעדה תידחה ליום שלישי 19.3.19 בשעה 16:30

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה