חגיגת פורים בתיאטרון הקרון בירושלים

על שלוש פנדות וזהבה אחת. צילום: דור קדמי

תיאטרון הקרון באירוע פורימי מיוחד בשיתוף מלון ענבל, ירושלים עם ההצגה על שלוש פנדות וזהבה אחת, תהלוכת תחפושות מוסיקלית, וסדנת יצירה מיוחדת.

תיאטרון הקרון מזמין את כל המשפחה לבילוי פורימי עם צפייה בהצגה חדשה על שלוש פנדות וזהבה אחת ותהלוכת תחפושות מוסיקאלית למלון ענבלשם תתקיים סדנת יצירה במסגרתה יצטלמו הילדים ויצרו דרכון מקורי לממלכת הפנדות.

הנהלת תיאטרון הקרון החליטה כתרומה לקהילה וחינוך לתיאטרון לאפשר לכל הורה וילד, בחגי ישראל המתאפיינים בבילוי משפחתי להנות בפעילויות בעלות נוחה של 40 שקלים לעל הפעילות כולל תמונה אישית לכל ילד בסדנת היצירה. הפעילות תתקיים ב-24, וב-25 במרץ, בתיאטרון הקרון גן פעמון הדרור ע”ש קורת, ירושלים.

חגיגת פורים בתיאטרון הקרון בירושלים :
הילדים מוזמנים להגיע מחופשים ולצפות בהצגה החדשה על שלוש פנדות וזהבה אחת. עם תום ההצגה תצא תהלוכה פורימית מוסיקלית בליווי ההרכב מוסיקאלי Las Piratas Piratas עם המון שירים וחגיגות עד למלון ענבל. שם תתקיים סדנת יצירה בליווי צוות מיוחד שיעזור לילדים להכין דרכון אישי ומעוצב לממלכת הפנדות. לאחר הפעילות בסדנה יוכלו הילדים להצטלם בחלל הקסום בהשראת ההצגה שיצרו אמני סטודיו הגיגית ולצרף את הצילום האישי לדרכון שהכינו.

על שלוש פנדות וזהבה אחת – לכל המשפחה מגיל 3
עיבוד מפתיע וססגוני לאגדה הקלאסית זהבה ושלושת הדובים.
כשמיקי מבינה שהיא גדלה ובקרוב לא תוכל לשחק עם בובות היא בורחת עם בובתה זזהבה למסע מרגש ומצחיק אל היער ובחזרה. בהשראת היצירה על שלושה דובים וזהבה אחת מאת רחל דנגור ואריקה ספיר.

על שלוש פנדות וזהבה אחת. צילום: דור קדמי
על שלוש פנדות וזהבה אחת. צילום: דור קדמי

לפרטים נוספים: באתר ובפייסבוק של תיאטרון הקרון

מידע בטלפון : 02-5618514
רכישת כרטיסים באמצעות אתר האינטרנט של תיאטרון הקרון בלבד –
לחצו כאן…

למידע אודות תיאטרון הקרון…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



02-5618514 כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי 40 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה