חוגגים סוכות במוזיאון הסובלנות בירושלים: פסטיבל הצגות ילדים ונוער

הגשם של סבא אהרון, חנוכה 2023, הצגה לילדיםהמשפחה
הגשם של סבא אהרון - הצגה לחנוכה | צילום: ז'ראר אלון

חוגגים סוכות במוזיאון הסובלנות החדש בירושלים עם פסטיבל של הצגות ילדים מבית תיאטרון הקרון הירושלמי והצגה ללא עלות לנוער ולבוגרים של תיאטרון קול הנוער מיפו.

מוזיאון הסובלנות בירושלים שמח להזמין את הציבור הרחב לבלות בחול המועד סוכות בהצגות הילדים של ״תיאטרון הקרון״ המציגות באולמות המוזיאון, במחיר מוזל של 30 ש״ח בלבד לכרטיס.

סוכות במוזיאון הסובלנות – חגיגה של הצגות ילדים:

חג הסוכות הוא הזדמנות מצוינת לקחת את הילדים להצגת תיאטרון ולבלות במוזיאון הסובלנות החדש בירושלים. במהלך ימי חול המועד יעלו באולמות המוזיאון ארבע הצגות ילדים של ״תיאטרון הקרון״ במחיר של 30 ש״ח בלבד לכרטיס, וכן הצגה אחת של תיאטרון קול הנוער ביפו המיועדת לקהל של בני נוער למבוגרים ואינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם אליה מראש באתר המוזיאון.

אגדת סתם, הצגה לילדים
אגדת סתם. צילום: כפיר בולוטין

אגדת סת”ם

מעשייה מקורית בהשראת העיירה היהודית. סיפורו של אבגדה, עובד בית המדרש, שאינו יודע לקרוא ויוצא למסע בעקבות האותיות, דרך יער מסתורי וחיות מכושפות במטרה להחזיר את האותיות האבודות.

1.10.23 בשעה 12:00

תיאטרון הקרון - לואיסה, הצגה לילדים תאטרון בובות
תיאטרון הקרון – לואיסה | צילום: איריס דומאני

בסטודיו קטן יוצרת אומנית אנימציה מחזה שלם מאוספיה הפצפונים! דרך העדשה המגדילה נגלה את סיפור המסע של לואיסה – ילדה שמחפשת להרגיש שייכת, להיות חלק ממקום רך ואוהב ולמצוא חבר/ה.

2.10.23 בשעה 12:00

 

 

נקודת אור

בן שלוש היה לואי ברייל כאשר איבד את מאור עיניו. האם אי פעם יוכל ללמוד לקרוא ולכתוב? הצגת מופת בעיבוד מחודש לבמה על הילד שהמציא את “כתב ברייל” והצליח ליצור ולהשפיע, למרות כל המכשולים בתקופתו.

3.10.23 בשעה 12:00

 

הגשם של סבא אהרון, הצגות ילדים מומלצות, הצגת ילדים מומלצת
הגשם של סבא אהרון. צילום: ז’ראר אלון

הגשם של סבא אהרון

הצגה על פי סיפור מאת מאיר שלו, שגרפה ארבעה פרסים במסגרת תחרות פרס הבמה להצגות ילדים ונוער לשנת 2018. האם יצליחו סבא נחום, סבא יצחק וסבא אהרון להביא את הגשם?

מתי? 4.10.23 בשעה 12:00

בתור לגן עדן

ויש גם הצגה לנוער ולמבוגרים ללא עלות (בהרשמה מראש) של תיאטרון קול הנוער מיפו:

בעת המהומות שפרצו במאי 2021 בערים המשותפות, שחקני תיאטרון “קול הנוער” – בני נוער יהודים וערבים, המשיכו להגיע לתיאטרון ויצרו הצגה העוסקת בגזענות הנטועה עמוק בקרב שבטי החברה הישראלית על כל גווניה.

מתי? 4.10.23 בשעה 19:00

 

www.motj.org.il/events/shows

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה