חנוכה 2022 באילת: פסטיבל תרפפו ופסטיבל הצבעים

פסטיבל הצבעים באילת, חנוכה 2022 באילת
פסטיבל הצבעים חנוכה 2022 באילת. צילום: ראש חוצות

קופצים בחופשת חנוכה דרומה? למבקרים במהלך חנוכה 2022 באילת מחכים לכם שני פסטיבלים חינמיים לגמרי האחד באווירה נוסטלגית שתעלה נשכחות מעברה של אילת והשני פסטיבל של צבעים וחוויות עם שלל דמויות על הטיילת.

 

חנוכה 2022 באילת: פסטיבלים ופעילויות בחינם

באילת חוגגים את חנוכה ב-2 פסטיבלים ועוד חוויות לכל המשפחה ללא תשלום עם שדרת חנוכה וכריסמס מיוחדת, צביעת מכונית ישנה, חדר ג’ונגל אקזוטי ועוד. תאגיד התיירות אילת יציע למבקרים בעיר בחנוכה לא פחות משני פסטיבלים מיוחדים – פסטיבל הצבעים שיעורר לחיים את המרחב עם שלל דמויות וצבעים ופסטיבל תרפפו שייקח את המבקרים אל ימי ראשית העיר אילת. ובנוסף בחודשי החורף יחכו לכם 101 חוויות, סיורים ופעילויות שונות שהמשותף לכולם הוא שהם בחינם, ללא תשלום.

פסטיבל הצבעים של אילת

בפסטיבל הצבעים, שיתקיים ברחבת הגשר באילת, המבקרים יעברו בין חדרי קונספט שונים, יפגשו דמויות ססגוניות, פסלים חיים צבעוניים ועוד.

חגיגות חנוכה 2022 באילת יתחילו בפסטיבל הצבעים, בו תחכה למבקרים שדרת חנוכריסמס מיוחדת, צבעונית וחיה, בה תיכנסו אל תוך עולמם הקסום של חגי החורף וסיום השנה האזרחית עם אטרקציות ופעילויות לילדים:

  • מכונית ישנה שתהפוך לקנבס ציור, ותמתין לילדים ולמבקרים שיגיעו לצבוע אותה כיד הדמיון הטובה.
  • בחדר הג’ונגל יחכה לילדים שחקן שיהפוך את עצמו בעזרת אשליות צבע וצורה לשלל בעלי חיים אקזוטיים
  • ועוד המון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה.

איפה? רחבת הגשר בטיילת של לאילת

מתי? פסטיבל הצבעים יתקיים בין ה-20-21 לדצמבר

פסטיבל תרפפו באילת. צילום: ראש חוצות

פסטיבל תרפפו

אם הספקתם פעם לבקר בעיר הסרטים באילת, או שזכיתם לנפוש במקרה בחוף של רפי נלסון בטאבה אתם כנראה כבר לא ילדים… הפסטיבל ייקח אתכם עם הילדים בחזרה אל ימי ראשית העיר והמדינה, לקבל הצצה לאילת של פעם, רחוק מאוד מהעיר שכולנו מכירים כיום.

למשך מספר שעות טיילת אילת תהפוך לשער אל ההיסטוריה של ארץ ישראל, המבקרים יצאו למסע נוסטלגי בזמן שיחזיר את הרגעים והזיכרונות מתמונות שמתעוררות לחיים אל מול הקהל בעזרת מיצגי רחוב, דמויות מן העבר, סיפורים, מוסיקה ועוד.

על גבי 7 במות שיוקמו על הטיילת בין מלון דן להרודס, תוכלו לפגוש את דמותו של רפי נלסון, הישר מתוך החוף המיתולוגי, לראות את ימיו הראשונים של נמל אילת ולהיפגש עם דמות סקיפר מקומי, לחזות בתהליך הקמתה של שכונת התמרים המפורסמת בעיר, ולשמוע שם מדמות פועל בניין על הבנייה של השכונה, לפגוש דמות של נהג אגד, שהיה מסיע את המבקרים לעיר באוטובוסים בלי מזגן בימי ראשית המדינה. וכמובן שגם אי אפשר בלי להיפגש עם קאובוי ולהיזכר בעיר הסרטים הידועה בעיר. הילדים אולי לא יבינו על מה הסיפור אבל יהנו מעצם החוויה של המפגש עם הדמויות ותצטרכו להסביר להם מתי זה היה בדיוק תרפפו…

הידעת? מקור המילה תרפפו:

על פי ויקיפדיה מקור הביטוי הוא בסלנג של שפת הלדינו (שפתם העממית של יהודי ספרד): דִיל טִימפּו דִי מִי טָארָאפָּאפּוּ, שפירושו: בזמנו של סבי השלישי, כלומר סב סבי. מכיוון שהשנים העבריות מוצגות באותיות, הפכה המילה לשנה.

לצד הבמות, המבקרים יפגשו דמויות של שחקנים ומקצועות שפעם היה ניתן לראות בכל מקום בארץ: החלבן והכובסת, הסנדלר והחייט ועוד, כולם מימי תרפפו…

איפה? הטיילת הצפונית של אילת, בין מלון דן להרודס

מתי? פסטיבל תרפפו יתקיים בין ה-23-24 בדצמבר

מסלול טיול בהרי אילת
מטיילים בהרי אילת. צילום: יעל לרנר

101 חוויות באילת אפס שקלים

הפרויקט הגדול של אילת חוזר בחורף הקרוב ומאפשר למבקרים בעיר להנות במהלך חודשי החורף מים של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה לגמרי בחינם וללא תשלום. בין הפעילויות סדנאות יצירה לילדים, שיעורי יוגה וסאפ בחוף הצפוני, סיורי עששיות בפארק הצפרות ואפילו הפלגות ביאכטה ובספינת הזכוכית החדשה של אילת!

למבקרים באילת יחכו שלל חווית ללא תשלום, במסגרת 101 חווית באילת, אשר יתקיימו במהלך חודשי החורף, בהרשמה מראש דרך האתר.

 

חנוכה 2022 באילת

פסטיבל הצבעים  | שלישי-רביעי 20-21 בדצמבר

פסטיבל תרפפו  | שישי-שבת 23-24 בדצמבר

הכניסה לכל הפעילויות בחנוכה חופשית

פרטים נוספים באתר תאגיד התיירות אילת: www.eilat.city

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם, חינם - בתיאום מראש בלבד

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה