פעילות לילדים בחנוכה בחיפה: קסמים ונפלאות במדעטק

מדעטק חיפה חנוכה 2023
חנוכה מחשמל במדעטק חיפה

מחפשים פעילות לילדים בחנוכה בחיפה? חוגגים בחג עם הסודות הכי גדולים של הקוסמים בתערוכת הקסם הגדולה במדעטק, תערוכה חדשה על עולם הרכב החשמלי ועוד אטרקציות המותאמות במיוחד לילדים לחנוכה. 

פעילויות ייחודיות למבקרים בחנוכה במדעטק בחיפה: ביקור בתערוכת FOOL ME עם הסודות הכי שמורים של הקוסמים הגדולים ואת המדע שמאחוריהם, ביקור בתערוכת נוסעים בזרם העוסקת בעולם המכוניות החשמליות,  מופע הדגמות אור ומדע לחנוכה, מתחם לציורי גרפיטי באור אולטרה סגול, סדנאות יצירה ברוח החג ועוד.

פעילות לילדים בחנוכה בחיפה: קסמים ונפלאות במדעטק

מבלים עם הילדים בחנוכה בתערוכה הענקית שמציגה עשרות קסמים ועקרונות מדעיים, שהילדים יוקסמו מהם וגם אתם תחזרו לרגע להיות ילדים, שלא מאמינים למראה עיניהם ועוד המון פעילויות. פעילות לילדים בחנוכה בחיפה למשפחות שמחפשות + בכל מזג אוויר.

תערוכת נוסעים בזרם על המכונית החשמלית

התערוכה נחדשה תאפשר להכיר את עולם הרכב החשמלי, סיפור על תחבורה אישית, מודעות וטרנדים סביבתיים בתקופה של שינוי. בתערוכה תפגשו ארבעה נושאים מרכזיים השזורים אחד בשני ומספרים את ההיסטוריה של המכונית החשמלית שמשנה את פני התחבורה מסביב לעולם.

 

פול מי, fool me, תערכות הקוסמים במוזיאון המדע
כל אחד יכול להיות קוסם אפילו אבא ואמא!

 

תערוכת הקסמים והמדע

זו לא אחיזת עיניים, הילדים יוקסמו במעדטק מהדגמות מהפנטות, המבוגרים יחזרו לרגע להיות ילדים שלא מאמינים למראה עיניהם וכל המשפחה תיקח חלק בחוויה מיוחדת. תערוכת Fool Me, המשתרעת על פני 1,000 מ”ר של פעילויות לילדים, תיפתח בפניכם את דלת הקסמים. מעברה השני נמצא המקום הסודי, שבו תוכלו ללמוד על הקשר הקסום בין אומנות האשליות לבין פיזיולוגיה, קשר עין יד ויכולת התפיסה של המוח.

 

תערוכת הקסמים חופש גדול 2023
קסמים ונפלאות במדעטק חיפה

פעילויות לילדים בתערוכה

מרימים בקלילות את הפטיש הכבד של ת’ור, מרחפים על השטיח המעופף של אלדין, לומדים להעלים מטבע וליצור אשליות, ולסיום נחים על מיטה עם מסמרים אמיתיים כמו פקיר הודי ועוד המון פעילויות והזדמנויות צילום מיוחדות. התערוכה מתאימה לכל המשפחה ומתווספת לעשרות תערוכות הקבע, מרכז החדשנות החדש, פארק המדע הפתוח ומתחם הקטנטנים לגיל הרך.

מופע אור וחושך לחנוכה

מופע הדגמות מדליק לחנוכה בו תכירו כמה מתכונותיו המרהיבות של האור. תראו איך אפשר לפרק ולהרכיב אורות, איך מכפילים צללים, ניצור מנורה בבקבוק וכמובן נצבע אש ואומרים שיהיה גם פלאש.

מציירים באור וחול

מתחם חוויתי בו הילדים יציירו גרפיטי באור אולטרה סגול על קירות זוהרים, יציירו בשולחן חול מואר ויביטו מקרוב בחלקיקי החול במיקרוסקופ. עוד בחנוכה במדעטק – סדנאות יצירה מיוחדות ברוח החג ו-5,000 מ”ר של תערוכות, פארק מדע פתוח ומתחם פעילויות מקסים לגיל הרך.

שעות הפעילות במדעטק בחנוכה

שבת 9.12 בין השעות 10:00-17:00
ראשון עד חמישי 10-14 בדצמבר בין השעות 10:00-17:00
שישי 15.12 בין השעות 10:00-15:00
שבת 16.12 בין השעות 10:00-17:00

המלצה שלנו – תערוכת הקסמים בדרך כלל סולד אאוט בחופשות ובחגים – מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האתר (וגם יש הנחה אז בכלל..)

 

תערוכת הקסמים והמדע FOOL ME

איפה? מדעטק חיפה
מתי? שבתות וחופשת חנוכה:

מעבר לחנוכה, המוזיאון פתוח בימי שבת בשעות 10:00-17:00

למידע נוסף ופרטים על הפעילויות במדעטק: 053-7106949

להזמנת כרטיסים באתר המוזיאון: www.madatech.org.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106949 כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה