טיולים לפורים ופעילויות לכל המשפחה באתרי רשות הטבע והגנים

עיינות צוקים. צילום: דורון ניסים
עיינות צוקים. צילום: דורון ניסים

מחפשים לאן לטייל בפורים עם הילדים? בשמורות הטבע והגנים הלאומיים תתקיים בפורים טקסים של הקראת מגילת אסתר ועוד סיורים ופעילויות לכל המשפחה:

טיולים לפורים: חוגגים את פורים בטבע

 

פורים בארץ אלף המערות

יום פעילות מיוחד לכל המשפחה לכבוד חודש שמירת טבע – לאורך שביל הפריחה. הנוכחות שלנו בטבע היא פיסה של שקט בתוך סערות החיים, השמירה עליו חשובה והוא מזמן לנו ביקור חווייתי ובריחה קלה מן המציאות. זה בדיוק מה שקורה למי שיבקר בבית גוברין, בתקופה זו של השנה, במעבר שבין עונת החורף לעונת האביב, האתר מתכסה בירוק ופריחה. האתר המזוהה עם עולם תת קרקעי עשיר ומגוון מתהדר עכשיו בשקדיות, פריחה בשלל צבע וגוון ומרחבים ירוקים שמזמינים לנשימה עמוקה וממלאת מצברים בתחושה של חופש ואופטימיות.

מערת הפעמון גן לאומי בית גוברין, טיולי מערות
מערת הפעמון גן לאומי בית גוברין

לכבוד חודש שמירת הטבע מוזמנים ומוזמנות ליום מיוחד בו תכירו את שביל הפריחה שנמצא כעת בשיאו. תוכלו לפגוש לאורכו תחנות מידע ופעילות הכוללת מפגש עם אנשי ונשות המקצוע של רשות הטבע והגנים, מדריכים ומדריכות שיספרו איך שומרים על מרחבי היופי הללו במהלך כל השנה.
מסלול הטיול יחל בסמוך למערה הצידונית, שם תוכלו לקבל דף פעילות עצמאי בנושא הפריחה, ימשיך עם נקודות הדרכה עד לנקודת תצפית מרשימה בשרידי כנסיית סנט אנה ומשם אל מתחם מערות הפעמון המוכרות. בתחנות על הדרך תוכלו לשמוע על חשיבות השמירה על השטחים הפתוחים, על המחקרים המתבצעים ומה לומדים מהם, תתנסו בספירת צבאים ( הידעת? יש עדר צבאים מפואר ברחבי הגן הלאומי) ותשמעו גם על עולמם המופלא של העטלפים החיים במערות. עוד לאורך הדרך נקודות בהן תוכלו לעצור ופשוט להתפעל מהנוף ובמערת הבוסתן אף ליהנות מהשקט ולהתנסות ההרגעות והתמזגות קצרה או ארוכה עם הטבע.

לכבוד פורים, המגיעים והמגיעות בתחפושת צומח או חיות – יקבלו הפתעה קטנה.
את דף הפעילות ניתן לקבל ללא תשלום בקופת האתר או בתחנת המידע בתחילת המסלול.
היכן: גן לאומי בית גוברין – מתחם עיר בני החורין (העיר הצפונית, ליד תחנת הדלק)
מתי: ביום שבת 23.3 14:00-10:00
אורך המסלול: כ-1.5 ק”מ (המסלול אינו מותאם לעגלות ילדים וכסאות גלגלים).
מי: לכל המשפחה
ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויי מטמון.
הפעילות מותנית בתנאי מזג האוויר, יש להתעדכן באתר הרשות

ניווט משפחתי
משחק אתגרי וניווט בעינות צוקים | צילום: עודד עובדיה

פורים בעינות צוקים

בואו לבקר במקום הנמוך ביותר לנשום אויר צח ולהכיר את נפלאות החי והצומח הייחודיים לבית גידול מימי בנווה המדבר הנמוך בעולם!
דרך משחקים ומשימות משפחתיות ולכבוד חודש שמירת הטבע, נכיר את בית הגידול הייחודי שבשמורה והדרך בה נעשית שמירת הטבע לאורך השנים בשמורה הכ”כ מיוחדת .
ולכבוד פורים נתחקה אחר הסוואת בעלי החיים בטבע – מדוע בעלי החיים מתחפשים ומה אומרים לנו הצבעים בטבע? נכין מסכות של בע”ח מהשמורה.
כמובן שיש כאן גם בריכות שכשוך ומקום מושלם לפיקניק!

מתי: ביום שישי 22.3, וביום שני 25.3 בשעות 14:00-9:00

לפרטים: www.parks.org.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

מחירים

בהתאם לטיול/פעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה