יום העצמאות בכפר סבא: עצמאות 74 עם נטע ברזילי, אביב גפן, נסרין קדרי וזיקוקים שקטים

יום העצמאות בכפר סבא, עצמאות 2022
חוגגים את יום העצמאות בכפר סבא

אירועי ערב יום העצמאות בכפר סבא ייפתחו במטח זיקוקי דינור שקטים, הופעה של הלהקה הייצוגית של הקונסרבטוריון ואחריהם יעלו אל הבמות נטע ברזילי, נסרין קדרי, חן אהרוני, אביב גפן, והכל עובר חביבי, ולהקות מקומיות.

חגיגות ערב יום העצמאות בכפר סבא

את טקס המעבר ליום העצמאות תפתח הלהקה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של עפר עין הבר.

עצמאות 74 בכפר סבא: הבמה המרכזית

לאחר מטח הזיקוקים השקטים הצפוי בשעה 21:00, שיתקיים לראשונה בכפר סבא, תעלה לבמה המרכזית הזמרת נטע ברזילאי, בשעה 22:00 תופיע יחד עם להקתה, הזמרת נסרין קדרי.

במסגרת היערכותה של עיריית כפר סבא לחגיגות העצמאות, קיימה העירייה יום בחינות לאמניות ואמנים מקומיים, שנבחנו בגלריה 29 על המקום להופיע בבימות יום העצמאות ברחבי העיר.

במקביל להופעות המרכזיות שייערכו על בימת קניון ערים, ברחבי העיר יתקיימו הופעות נוספות:

מופעי עצמאות על בימת הרצל נתנאל קופרמן

על בימת הרצל, תופיע החל מהשעה 20:20 להקת נתנאל קופרמן.

עצמאות על בימת היכל התרבות הכל עובר חביבי

על בימת היכל התרבות יעלו בשעה 21:00 מספר להקות מקומיות להופעת בכורה ולאחר מכן בשעה 21:30 יוכלו ציבור התושבים ליהנות מהופעתה של להקת הכל עובר חביבי.

עצמאות על בימת רוטשילד: חן אהרוני ואביב גפן

על בימת רוטשילד (רח’ ויצמן פינת רח’ רוטשילד) תעלה בשעה 21:00 להקת קאברים, בשעה 22:30 יעלה להופיע הזמר חן אהרוני, ובשעה 23:20 יעלה להופיע הזמר המוכר אביב גפן.

 

בימת הנוער: עדן מאירי ודי גיי שמחה

את בימת הנוער, שתמוקם בפארק העירוני כפר סבא, יפתחו בשעה 22:00, להקות מקומיות, בשעה 23:30 תתקיים מסיבה עם מוסיקת די.ג’יי שמחה ובשעה 00:30 יסגור את אירועי יום העצמאות הזמר הצעיר עדן מאירי.

זיקוקים שקטים, זיקוקי דינור שקטים, עצמאות 74, עצמאות 2022
אז מה זה זיקוקים שקטים?

 

מה זה זיקוקים שקטים?

לראשונה, בחגיגות יום העצמאות בכפר סבא כמו בערים נוספות, ייערך מופע קצר, מתחשב ורגוע של זיקוקים שקטים. מופע זיקוקי דינור מרהיב וידידותי לסביבה וגם מתחשב ובמי שתרמו למדינה באומץ לב ומתמודדים עם פוסט טראומה. הזיקוקים שקטים בשל העובדה שאין פתיחה בשמים של המיכל הסגור ובו אבק השריפה היוצר את הרעש החזק של הפיצוץ.

 

בימת הגיל השלישי

במסגרת המיזם הייחודי ROCKSABA, שהוקם בכפר סבא ביוזמתה של מנהלת מינהלת האזרחים הוותיקים באגף חברה וקהילה בעירייה, אורית בראון, הורכבה לראשונה בעיר להקת רוק לאזרחים ותיקים, הצפויה להופיע בעיר ביום העצמאות בהופעת בכורה בבמת הגיל השלישי. בלהקה, חברים 8 נגנים ומוזיקאים, נשים וגברים תושבי העיר, שמופיעים יחדיו על במה אחת, וחברים בה סולנית וסולן, נגנית קלידים, שני גיטריסטים- בס וקלאסית, תופים ושני סקסופוניסטים- אלט וטנור.

 

מתי: ערב יום העצמאות, יום רביעי, 4 במאי

איפה: רחבי העיר כפר סבא

פרטים נוספים: באתר העירייה

www.kfar-saba.muni.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה