ממלכת השלג בגן הבוטני בירושלים

ממלכת השלג, חופש גדול בירושלים, הגן הבוטני בירושלים
ממלכת השלג של החופש הגדול בירושלים. צילומים: תום עמית

אחד מאירועי הקיץ הגדולים לילדים בירושלים – ממלכת השלג תפתח בסוף יולי בגן הבוטני בה הילדים יפגשו את אולף וביג פוט, בת הים הקטנה ודמויות נוספות וישתתפו בפעילויות סביב עולם הקרח והשלג. 

ילדי ירושלים שמתגעגעים בוודאי לשלג האמיתי שנחת אצלם החורף לכמה שעות, ישמחו לשמוע שבגן הבוטני בירושלים יתקיים בחופש הגדול אירוע שכולו שלג וקרח.

הקיץ מתקרב ובגן הבוטני בגבעת רם בירושלים מתכוננים השנה לשבור את התחזית עם קיץ קר וצונן במיוחד. במהלך יולי אוגוסט משפחות, ילדים ומבוגרים, מוזמנים להגיע אל ה-Snow Show, ממלכת השלג של ירושלים. בממלכה הילדים יוכלו לפגוש את גיבורי סרטי הקרח המוכרים והאהובים בשלל הרפתקאות קרירות וקפואות משולבות בקרח ובשלג כמעט אמיתי.

ממלכת השלג של ירושלים

ממלכת השלג תפעל בגן הבוטני בחופש הגדול, בו הילדים ייפגשו עם דמויות מארצות הקור וישתתפו בפעילויות קרח משולבות באתגרים קרירים, על רקע של תפאורה ותאורה מיוחדת החל מסוף יולי בשעות הערב הירושלמי הקרירות.

בממלכת השלג הילדים יפגשו בדמות של אולאף בבקתת השלג, ישוטטו במבוך הלבן כמו בעידן הקרח, יחפשו את ביג פוט הענק הלבן, ידוגו עם בת הים דגים בקרח, יצטלמו כבני משפחה קדמונית מתקופת הקרח.

ממלכת השלג בגן הבוטני
אירוע הקיץ של החופש הגדול בירושלים: ממלכת השלג. צילומים: תום עמית

הילדים האמיצים יוכלו לנסות להרכיב פאזל מיוחד תחת הקרח הקפוא, יחצבו יהלומים מתוך גושי קרח ענקיים ,יצפו בסרט על התחממות כדור הארץ בכיכובם של אודי ואביעד ויבקרו במתחם שלג אמיתי שירד וייערם על הקרקע בשיא הקיץ.

הגן הבוטני בגבעת רם שבירושלים, הגן הבוטני הגדול בישראל שהוא גם מרכז חינוך ומחקר בו נמצא אוסף הצמחים הגדול בישראל. מוקד בילוי, תיירות ואירועי תרבות ירושלמי שלא כולם מכירים המשתרע על שטח של 120 דונם עם מגוון צמחים מכל העולם – מסחלבים טרופיים, דרך עצי דובדבן יפניים ועד קקטוסים מדרום אמריקה.

בגן גדלים יותר מ- 6,000 סוגים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מופעי שלכת ופריחה לאורך השנה.

 

ממלכת השלג בגן הבוטני

SNOW SHOW

25 ביולי עד ה-31 באוגוסט 2021
הגן הבוטני גבעת רם ירושלים

 

שעות הפעילות בממלכה:

ראשון עד חמישי ומוצ”ש (שישי סגור) בין השעות 17:00 עד 21:30

מחירים: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ש”ח מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדונים

לפרטים, הנחות והזמנת כרטיסים: 053-9382264  www.botanic.co.il

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382264 3-6, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי 89 ש"ח מגיל שנתיים 89 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

תגובה אחת

  1. לא שווה את ההשקעה!!
    אל תלכו לממלכת השגל לפני שבדקתם במה מדובר.
    אם אתם מחפשים שלג אז זה לחלוטין לא המקום.

השאר תגובה